Vierailija

Kun tuntuu että täällä näkee niin paljon negatiivisia kokemuksia Silja Linesta nykyään niin mahdammeko olla ainoa perhe joka on ollut tyytyväinen risteilyynsä?

Oltiin Silja Symphonylla kolmen lapsen kanssa risteilyllä ja tyytyväisiä oltiin, ruoka oli hyvää, lapsille oli mukavasti ohjelmaa ja kaiken kaikkiaan oltiin oikein tyytyväisiä.

Löytyykö muita hyviä kokemuksia Siljalta?

Kommentit (5)

Olemme matkustaneet liki 15 vuotta vuosittain Siljalla, joko Saksan ja Suomen tai suomen ja Ruotsin väliä. Nykyään kun ei enää asuta ulkomailla, käydään silti tekemässä perinteinen risteily. Siljalla on kesäisin kivaa puuhaa lapsille ja poikkeuksetta hyvä fiilis. Nyt ajattelime kokeilla ensimmäistä kertaa lasten kanssa menoa Tallinkilla Tallinnaan, saa nähdä onko se millaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esikoinen 3v ja odotin silloin tätä nuorimmaista. Oltiin Juhannuksena risteilyllä kun ei keksitty muutakaan jotain vähän erilaista. Meillä oli tosi kivaa!!

Oli konferenssi tilat muutettu lasten leikkipaikaksi ja siellä oli oma MUUMI aamiainen lapsille, eli siis muumityypit hillu siel aamulla. Oisitte nähny mun lapsen ilmeen kun ei maistunu aamiainen ja yhtäkkiä muumimamma seiso sen edessä ja otti lusikan ja alko syöttää puuroa. Meni koko lautanen!!! hehe..

Ja sitten illalla oli lasten ohjelmaa yökerhossa ennenkuin siellä alko varsinaiset iltajutut, oli lapsille omia drinkkejä! hehe.. siis mehudrinkkejä mutta aikuisten lasista ja coctail tikut hedelmät kaikki.

Meillä oli kivaa!

Ainoa nega oli se, että valitettavasti, on vanhempia jotka tunkevat lapsensa pallomereen sokerihumalassa ja menevät itse baariin tai kauppaan tai minne menevätkin, ja nämä hieman isommat lapset siis pomppivat ja kiipeilevät sitten miten sattuu siellä pallomeressä, mm pienten päälle eikä sitten ole kivaa kun joutuu toisten lapsia ojentamaan. Mua ärsyttää tommoset vanhemmat mutta minkäs teet:)

en nyt muuta muista mutta siellä oli kyllä TOSI paljon lapsia ja musta kiva meno!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat