Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hui kauhistus!

Mulla keskeytynyt keskenmeno lokakuussa 2005, 8+6.

Laskin juuri almanakasta, vaikka lupasin etten sitä tee, että sikiön viikot vastasivat 7+4 (sanoi siis ultrassa) ja samana päivänä kävin hierojalla, kun sikiön kehitys on loppunut.

Käynti oli aika hirveä, koska nenä oli ihan tukossa ja oli todella vaikea hengittää, kun makasin mahalla. Haukoin aina välillä henkeä, kun ilma loppui. Alkuraskaudesta muutenkin hengittäminen oli aika vaikeaa..

En kai ole nyt itse aiheuttanut tätä kaikkea sillä hieronnalla? En ajatellut, että se vaikuttaa...Mutta jos hapensaanti on ollut vaikeaa...AAAA...auttakaa nyt...Kamala ajatus..

Surullinen Jumppis

Kommentit (3)

Mä olen kuullut lääkärin sanovan useaan otteeseen näin, että normaalia raskautta ei itse voi keskeyttää. Tarkottaa siis et jos raskaus/alkio on normaali ei keskenmenoa voi aiheuttaa liialla kahvin juomisella, saunalla, seksillä, hieronnalla;) Eikä muulla vastaavalla.

En missään nimessä jaksa uskoa, että syynä olisi ollut hieronta. Itsekkin kyllä olen miettinyt teinkö jotain " väärää" , kun tuli km, mutta itsensä kidutustahan se vain on. Ymmärrän siis miksi ajattelet noin.

Olen kuullut odottajista, jotka ovat käyneet hierojalla. Eikä mitään ongelmia ole ollut. Kun masu on iso niin sillon ei tietenkään voi olla makuullaan.

Jos sikiö ei ole terve niin luonto hoitelee loput, siksi niitä keskenmenoja on. Näin minä " hoen" itselleni.

Älä syytä itseäsi!! Voimia ja parempia päiviä toivotellen

Zatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joskus vaan yrittää etsiä syitä keskenmenoon, vaikka tietää, että se on turhaa itsensä kiduttamista.

Silloin tällöin vaan tulee ajankohtia, jolloin asiat palaavat mieleen ja tuntuu, että tästä ei pääse ylitse millään. Etenkin nyt, kun piinailen kp25/26-28-32? ja raskaana olevia ihmisiä pyörii ympärillä.

Ehkä asiaan vaikuttaa myös se, että en ole saanut purettua asiaa kunnolla kenenkään ulkopuolisen kanssa. Paljon sanomattomia ajatuksia, tuntemuksia.

Nyt kuuntelen Coldplay:n Fix you biisiä kyyneleet silmissä...

No, nyt menee jo paremmin kuin kuukausi sitten ja eiköhän tämä hetki hetkeltä helpota, vaikka unohtaa ei pysty eikä halua.

Kiitos kannustavista kommenteista:)

Jumppis

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat