Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuli vaan mieleen että onko mulla maailman järjettömin ex?

Olin siis myymässä esikoiseni vanhoja vaatteita kirpparilla (ex on siis esikoiseni isä). Tämän tajuttuaan ex vaati että hänen täytyy saada osansa näistä kirpparirahoista koska myin siellä myös hänen äitinsä lapselle ostamia vaatteita. Ja siis näitä ex-anopin ostamia vaatteita oli ehkä 4-5 kpl. Joten rahaa niistä tuli vajaa kymppi jos sitäkään. Siitäkö olisi nyt sitten pitänyt puolet antaa exälle :D :D

Perusteena oli myös että osa lapsen vaatteista oli ostettu naimisissa olomme aikana ja HÄNEN tienaamillaan rahoilla joten silläkin perusteella hänen olisi pitänyt saada osa rahoista. Lopulta löin luurin korvaan kun en jaksanut kuunnella.

Joskus oli riitaa myös siitä että ex olisi halunnut valvoa että mihin käytän elatusmaksun (minimi eli 129 €). Hän olisi itse halunnut päättää mihin rahat laitetaan. Sanoin että voin antaa sulle listan mitä tarvii, esim vaippoja, ruokaa ja jne.. että käy sitten itse kaupasta hakemassa nämä tavarat. Vai käynkö minä ja toimitan sulle kuitit?

Ihan käsittämistä asioista olen saanut riidellä. Onko noita miehiä paljonkin vai olenko vaan onnistunut löytämään hankalimman yksilön?

Kommentit (6)

syytti minua eromme jälkeen siitä, etten minä ollut tarpeeksi kannustanut ja painostanut häntä hakemaan opiskelemaan. Olin kyllä joka vuosi tarjonnut hänelle omia yhteishakuoppaitani tutkittavaksi, kun itse hain ammattikorkeakouluihin ja puhunut opiskelusta muutenkin, mutta kun ei niin ei. Mutta sitten se olikin minun vika, kun miehellä ei ollut parempaa koulutusta kuin pitkäksi venynyt amiksen linja alalta, jolla ei paljoa ole töitä.

Se myös kielsi minua pitämästä tietyntyyppistä kampausta, koska se oli hänen mielestään pelottavan näköinen... Kaikkien muiden mielestä kivan ja pirtsakan näköinen, eikä ollut mistään kalastelluista vaan ihan spontaanisti sanotuista mielipiteistä kysymys.

Mun ex-kihlattu on aika metka tapaus myös. Aikoinaan kun saatiin vihdoin ero vireille, eli siis saatiin kumpikin sanottua, ettei enää suhteessa viihdytä, alkoi jännä kädenvääntö.

Meillä oli esimerkiksi yhteinen koira, yhteisillä varoilla hankittu. Kuten myös yhteinen laajakuvatelevisio. Mies sitten jankutti, että hän haluaa pitää television ja minä saan koiran, ovat kuulemma ihan toisiinsa verrattavia asioita ja omaisuutta. Tosin miehen nimeä ei saanut poistattaa koiran rekisterikirjasta koska hän halusi olla kuitenkin toinen omistaja... Vitsit mikä ajatuksen juoksu. No, turha kai sanoakaan, että todellakin siirsin koiran omiin nimiini ja hän sai television kun siitä niin kovasti piti.

Toinen asia oli auto. Olimme hankkineet sen yhteiseksi ja kumpikin maksaneet siitä saman verran. No, mies halusi pitää sen mutta ei olisi halunnut maksaa mulle sitä puolikasta jonka mä olin maksanut koska "olinhan saanut ajaa HÄNEN autollaan jo pari vuotta ja hän oli tankannut hieman useammin kuin minä". Jepjep. No, maksoi kyllä kiltisti... lopulta...

Sitten oli muutama raha-asia. Ex oli saanut pari kertaa mummultaan ennakkoperintöä muutaman tonnin ja tuhlannut ne ties mihin, pelaamiseen, kaikkeen kivaan hifistelyyn ja juonut loput. Mutta erotessa kehtas väittää, etä MINUN pitäis korvata hänelle ainakin "paritonnia" kun mun takia tuli juoneeksikin pari kertaa vaikka muuten ei olisi lähtenyt baariin. Oli siis suutuspäissään lähtenyt juomaan ja syytti mua. Lisäksi sanoi, että oli samoista rahoista ostanut mulle kaksi kallista synttärilahjaa, jotka voisin korvata :D!!!!!!!

Oi, näitä riittäs. Ääliö mikä ääliö. Ja niin todella ihanaa että on ex eikä olla missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse laitan lapsen mukana ex:lle menemään hänen lapselle joskus ostamansa vaatteet kun eivät enää mahdu lapselle. En kyllä niitä lähtisi myymään kenellekään.. eli tavallaan ymmärrän pointin. Mitäs jos exäsi myisi lapsen vaatteita kirppiksellä?

muttta tämmönen tuli mieleen exästäni. Olin lähdössä lähikauppaan, ja hän vaati minua poistamaan kynsilakat. Sitä ei kauppareissuilla katella muita miehiä!!

Olimme seurustelun alkuaikoina todella tiiviisti yhdessä ja omien kavereiden kanssa oleminen jäi vähemälle. Kun pahin alkuhuuma oli ohi halusin mennä tapaamaan kavereitani, oli tämä poikaystävä tunkemassa mukaan. Ja kun kielsin tulemasta, hän suuttui ja väitti että menen tapaamaan muita miehiä.

eli veljen ex-vaimo otti ja lähti toisen matkaan, kun lapsi oli 2v. Otti ensimmäisenä pesukoneen mukaansa. Vaati veljeäni pakkamaan viikonlopuiksi ihan kaikki mahdolliset varusteet ja jos esim. kumisaappaat olivat unohtuneet, soitti heti sossun tädeille ettei lapsella ei ollut asianmukaisia varusteita mukanaan. Ja huom! lapsella oli äitinsä luona täysi varustus, mitään viikonloppukassissa mukana ollutta ei koskaan käytetty. Että luultavasti osataan me naisetkin...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat