Vierailija

Kukaa ei suuremmin puhu toisilleen. Mies ja minä ainakaan :( Lapset haluan hoitaa toki hyvin, mutta väsymystäni ja pettymystäni puhumattomuuteen miehen kanssa en jaksa paljon leikkiä lasten kanssa, vaan ne puuhaavat keskenään. Tää on ihan kuin huonosta kauhufilmistä :(

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

tylsää, tylsää ja tylsää.!!! Ukko on tylsä ja lapset leikkeineen on tylsiä...

Ja seksikin on tylsää..... Kuulostaa ihan siltä kuin mies ja lapset olisi jotain vaimon/äidin viihdyttäjiä??? hyvä on aina toisia syyttää tylsyydestä ja vaikka mistä.... seksiinkin tarviitaan kaksi (yleensä); onko se hauskuus vain toisen harteilla?

Katsokaa nyt peiliin. ***KELE!!!!!! siitä vois aloittaa

Kyse on siitä että nyt on katsottu peiliin ja todettu että jatkuva antaminen saa riittää, tässä on annettu perheelle siivous- pesula ja ravintolapalveluita, lapsille viihdytyspalveluita ja miehelle seksipalveluita. nyt on mun vuoro saada jotain eikä noilla hyypiöillä ole kyllä mitään annettavaa. Tekis mieli tosiaan jättää ne muhimaan omaan liemeensä ja häipyä! ***KELE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän arki ole sellaista, arki on enimmäkseen tylsää puurtamista...

Meilläkin aikalailla kukin elää omaa elämäänsä, ei juurikaan puhuta mistään (toki kaikesta tarpeellisesta kuitenkin). Mutta olen ihan tyytyväinen tällaiseen rauhalliseen elämään: ei riidellä koskaan ja jokainen hoitaa omat asiansa.

Ei pidä odottaa liikoja niin ei petykään!

t.kolmen koululaisen äiti

Nyt itseänne niskasta kiinni ja leikkimään lasten kanssa,voitte yllättyä iloisesti!Eilenkin minä puuhailin pojan kanssa kaikkea kivaa, tehtiin maja ja etsittiin kaapeista kivoja tavaroita, poika 3 v. Illalla poika halasi pitkään ja sanoi " äiti minä tykkään susta hirveesti" . Ukolle vilautin säärtä kun kävelin telkkarin ohi, johan rupes silmät kiilumaan....itsestä on paljon kiinni!

Vierailija:

Lainaus:

Nyt itseänne niskasta kiinni ja leikkimään lasten kanssa,voitte yllättyä iloisesti!Eilenkin minä puuhailin pojan kanssa kaikkea kivaa, tehtiin maja ja etsittiin kaapeista kivoja tavaroita, poika 3 v. Illalla poika halasi pitkään ja sanoi " äiti minä tykkään susta hirveesti" . Ukolle vilautin säärtä kun kävelin telkkarin ohi, johan rupes silmät kiilumaan....itsestä on paljon kiinni!

mutta leikkiminen on TYLSÄÄ samoin seksi on TYLSÄÄ, en halua tehdä niitä, enkä myöskään kotitöitä. Haluan jotain uutta ja kiinnostavaa. Jospa vaikka häipyisin ja lähtisin maailmanympärysmatkalle liftaten?

tylsää, tylsää ja tylsää.!!! Ukko on tylsä ja lapset leikkeineen on tylsiä...

Ja seksikin on tylsää..... Kuulostaa ihan siltä kuin mies ja lapset olisi jotain vaimon/äidin viihdyttäjiä??? hyvä on aina toisia syyttää tylsyydestä ja vaikka mistä.... seksiinkin tarviitaan kaksi (yleensä); onko se hauskuus vain toisen harteilla?

Katsokaa nyt peiliin. ***KELE!!!!!! siitä vois aloittaa

....ystävät oli kertakäyttöisiä ja tylsiä... Mutta tänään tuntuu olevan omat lapsetkin kertakäyttöisiä..... muutaman vuoden niitä jaksaa ihastella potkupuvuissaan mutta sitten niillä ei enää ole mitään annettavaa...... eipä ole ihme että lasten huostaanotot lisääntyy!

Vierailija:

Lainaus:

Ne on sitten jo lapsetkin kiitollisuuden velassa.....

Ja jos ei huvita alkaa velkaa maksaa niin sopii häipyä silmistä!

Ja tällä äipällä on sitten lapset ikähaitarilla 5-15!

Mutta ku ei sitä aina vaan jaksa. Miksei se mies vois joskus tehdä aloitetta. Miksi aina istuu ku pölkky sohvassa. Väsyttää töiden jälkeen joo joo, tuttua tarinaa. Vapaapäivät menee pyykin pesussa ja nukkumisessa. Niinpä niin.

Kyllä oikeesti joskus tuntuu että räjähdän sinne pyykkivuoren taakse! Huomaiskohan kukaan? Viimeistään sitten kun loppuus puhtaat sukat kaapista..

Lapset 1, 7, 9, ja 11 hoitaa toisensa, mies tekee töitä ympäri vuorokaudet ja minä tuijotan nettiä jaksamatta tehdä yhtään mitään tälle paskaläjälle...

Mistä alottaa, kun on niin paljon pankossa puhuttavaa? Moni asia liittyy toisiinsa. Jos jostain alottaa puhumaan, niin sitten huomaan, että pitäs eka molempien olla tietosia siitäjasiitä asiasta ja puhe menee niin monimutkaseksi sitten, ettei enää tiedä, mistä on alottanu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat