Seuraa 

Olisi kiva saada jotain kivoja laihdutusruoka ohjeita ja vinkkejä.

Tänään aloitin laihiksen ja en oikein tiedä mitä ruokaa tekisin.

Kiitoksia jo etukäteen kaikille.

Kommentit (2)

Tällä etusivulla on nyt kaksi vähän samanlaista aloitusta ... Itse vastasin jo tuohon Jubadupan viestiin. Käy kurkkaamassa, siellä on jotain, myös Jubadubalta.

Ihme ettei näin alkuvuodesta - kun monet aloittavat taas " terveellisen elämän" joulun jälkeen - aiheesta ole tullut pidempiä ketjuja. Itsellenikin olisi tervetulleita kaikki lisävinkit hyvistä ja maukkaista, vaan silti kevyistä ruoista ... että pidetään peukkuja, että ohjeet ja vinkit lisääntyy.

Laitan tähän nyt vielä kevyiden, helppojen ja ihanien lohko/veneperunoiden ohjeen:

Pese tarvittava määrä perunoita ja lohko ne pituussuunnassa " veneiksi" (perunan koosta riippuen 4-8 osaan). Sekoita mausteita pieneen määrään ruokaöljyä. Itse tein lohkopottuja eilen kahdeksasta ihan reilusta potusta ja öljyä käytin 2 tl. Öljyn joukkoon mieluisat mausteet, eilen mä esim. käytin aromisuolaa, paprikajauhetta, pippurisekoitusta ja kuivattua basilikaa. Perunalohkot laitetaan kulhoon, öljy kaadetaan päälle ja sekoitetaan kädellä niin että potut on kauttaaltaan mausteöljyttyjä. Sitten vaan uunipellille 200 asteeseen, n. 45 minuutiksi, eli kunnes perunat ovat ihanan rapsakoita.

Huomaa, perunoita ei tarvitse kuoria!

Perunoita voi tietysti syödä lisukkeena, mutta myös ihan sellaisenaan napostella vaikka 3 %:n kermaviilistä tehtyyn dippin dippaillen.

Suosittelen!

Nyt kaikki jotka tiedätte hyviä laihdutusreseptejä tai vinkkejä, niin pistäkää niitä tänne.

Itsellä pää niin tyhjä etten keksi mitään hyviä ja laihduttajalle sopivia ruokia.

(tiedän että netistä löytyy, mutta täältä niitä olis kivempi lukea.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat