Vierailija

Sivut

Kommentit (52)

Täsmentäisitkö, millä tapaa kiinteistövälittäjän työ on vastuullista? Eihän välittäjällä ole minkäänlaista vastuuta YHTÄÄN MISTÄÄN. Ihan tyhjästä vedätte hirveitä palkkioita typeriltä ihmisiltä, jotka eivät uskalla itse myydä omia asuntojaan ja luulevat että välittäjä auttaa asiassa jotenkin. Kuka tahansa osaa näyttää asuntoa ja pankissahan ne kaupat tehdään!

Olen siis töissä konditoriassa; teen kakkuja ja leivoksia yms. En työskentele myyjänä. Pidän työstäni ja olen päässyt hyvään konditoriaan töihin. Palkkaus on taulukon mukainen, rikastumaan ei näillä liksoilla tavan kondiittori pääse, eri asia on jos on kondiittorimestari ja erityisen huippupaikassa töissä esimiesasemassa ja meriittejä on sen verran että pystyy pyytämään ihan millaista palkkaa tahansa.

Omaa liikettä ei ihan heti kannata perustaa ellei ole tosi hyvää liikeideaa, bisnesvainua ja halua ja aikaa tehdä ympäripyöreitä päiviä. Pääkaupunkiseudulla kilpailu on tosi kovaa. Tämä siis erityisesti konditorioissa, myymälöistä ei ole mitään tietoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

laittaneet sen toivossa asuntonne myyntiin, ja kas, se ei myynytkään, vaan hintaa " tarkistettiin" tämän tästä.

Tälläisiä välittäjiä löytyy.

Itse perustan hinta-arvioni toteumiin, jotka esitän myyjälle.

Sen pohjalta suunnittelemme yhdessä hintapyynnön. En siis lisää hintaa saadakseni sopimusta sisään, vaan perustan asiakassuhteeni luottamukseen ja rehellisyyteen.

Meitäkin on niin moneksi.

Kiinteistönvälittäjä

Omistatko liikkeen, vai toimitko puhtaasti myyjänä? Onko sinulla alan koulutusta (esim. kondiittori)?

Mielelläni kuulisin myös alan palkkauksesta. Ja jos omistat liikkeesi, niin kuulisin mielelläni myös omistamisen eduista.

Asuntokauppa on yleensä ihmisen elämän suurin kauppa. Olisi se kumma, jos ei siinä käytettäisi ammattilaista apuna. Isäni on ollut alalla 40 vuotta ja on läpeensä rehellistä sorttia. Tienestit eivät päätä huimaa, mutta työ on kai aika kivaa. Jos ryhtyy yrittäjäksi, voi päästä leveämmän leivän syrjään kiinni.

ja viihdyn todella hyvin. työ on tarkkaa ja vastuullista,mutta niin kivaa. Mies porukka on paras duuni porukka, ja muutnkin kivaa kun ei tarvitse herätä klo 5 laittamaan tukkaa ja meikkiä:) Joka aamu on mukava mennä töihin,olen ollut alalla nyt 8v j oista 7 v samassa paikassa

Kolmelta ekalta kuukaudelta maksettiin 500 euroa, jonka jälkeen olisin jäänyt tyhjän päälle. Kolmen kuukauden aikana liikkeessä kävi YKSI ihminen jättämässä asuntonsa myyntiin.

Keräsin näytöiltä aktiivisesti nimiä, soittelin ja tarjosin apuani (jota siis asiakkaat ihan itse olivat pyytäneet) ja silti homma ei toiminut.

" Koulutus" oli täysin nimellistä. Firmalla on pehmeä imago ja peli oli rehtiä. Harmittaa, että homma ei toiminut, sillä pidin työstä. Mutta kun työ tuo enemmän kuluja, kuin ansioita, niin sitä on turha jatkaa. Kaipaan toimintaa ja turhauduin, kun pyörittelin lähinnä peukaloitani aamusta iltaan.

myydä ja markkinoida asuntoaan.

Silloin autan, ja olen vastuussa kaikesta siitä, mitä siihen liittyy.

Otan vastuulleni tuhansien eurojen hankinnan. Se on joillekin ihmisille ainoa keino päästä elämässään eteenpäin.

Sori siskot, jos luulette että teillä on enemmän tietoa esim. uusista vuonna 2006 voimaan tulleista kiinteistölaeista, niin siitä vain kauppaamaan asuntojanne. Tosin kuluttajasuoja ei teitä silloin suojaa.

Ihan miten haluatte.=)

Kiinteistönvälittäjä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat