Seuraa 

Eli kiinnostaa kokemukset tuosta tuolista. Lähinnä se, että kuinka vanhaksi sitä voi käyttää/kuinka vanhaksi vauva siinä viihtyy. Tiedän että ohjeissa lukee 3-18 kk mutta mitä tämä tarkoittaa? Luin aiemmat keskustelut mutta niissä ei otettu kantaa tähän.

Meillä lapsi nyt 5 kk eli onko enää järkeä ostaa? Mietin vaan, kun tavallisessa BabyBjörnin sitterissä ei enää malttaisi olla, että olisiko tuo Bumbo parempi.

Kommentit (5)

Meillä on ollut Bumbo nyt reilut 4kk ja on joka päivä käytössä. Heti kolmekuukautisena istua tökötti siinä mielellään aika kauankin, ja nyt 7kk:n iässä toimii oivallisena parkkina: kun ollaan lähdössä ulos, istuu siinä ja odottaa että äiti pukee ja känkkä-päivänä istuu tiskipöydällä ja lukee kirjojaan kun äiti kokkaa. Ei ole ikinä päässyt siitä itse pois, eli on musta turvallinen tuoli - sitteristä taas voi humpsauttaa itsensä nenilleen lattialle helpostikin. Bumbo on kiva just korkeammille paikoille, se on meillä melkein aina tuolilla tai pöydällä koska pohja ei liu' u.

Ja muuten tosta käyttöiästä: meidän melkein 3-vuotias kummipoika haluaa aina kylässä ollessaan istua Bumbossa kun leikkii vauvan kanssa lattialla.

Meilläkin ollut toimiva varsinkin vauvauinissa kun on helppo ja kevyt kantaa. Saan pestyä hiuksetkin kun tyttö istuu tuolissaan ja katselee eikä haitaa vaikka tuoli kastuukin. Alkuun oli sitteri mukana mutta se kastui ja oli vaikempi kantaakin. Mutta meidän neiti oppi tulemaan pois siitä jo 6,5kk iässä eli kannattaa kyllä vahtia ja en ole kyllä koskaan nostanut minkään pöydän päälle siinä istumaan. Toimii myös matkasyöttötuolina. Nykyään käytössä vähemmän kun neitokainen konttaa ja ei malta olla paikoillaan enää (8kk). Mutta laitan siihen esim. odottamaan että saan itselleni ulkovaatteet oäälle.

-nefe

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja on tykännyt siinä istumisesta:) Syöttötuolina ei vaan olla voitu sitä pahemmin käyttää sillä ne jalat kiinnostaa enemmän kuin ruoka:)

Tutun vauva jolla ikää vajaa 10kk pääsi kylläkin itse tuolista pois sitä kokeiltuaan joten ei mekään olla sitä uskallettu pöydille nostella ettei vaan satu vahinkoa. Muuten kyllä suosittelen ostettavaksi.

maikki

Just paras ikä mielestäni ostaa tai ei ainakaan yhtään liian myöhäistä.Luulen silti että yli vuoden ikäinen ei siinä enää välttämättä viihdy.Tietenki riippuu lapsesta.Meillä Bumbo hankittiin n.4kk iässä ja tyttö on tykännyt tosi paljon siinä istua.On selälle tosi tukeva ja hyvä kun ei pääse ite pois eikä tuoli pääse liukumaan pöydällä.Olen monesti ottanut tuolin suihkun lattialla kun itse olen käynyt suihkussa.Ja Bumbohan on helppo pitää puhtaana,kun kostealla vain pyyhkäisee.2v poikakin istuskelee siinä joskus.Eli minulla kyllä pelkästään hyvää sanottavaa siitä.Meillä tyttö ei koskaan viihtynyt sitterissä.

Meille ostettiin Bumbo n 3kk iässä ja tyttö ei kyllä siinä ole koskaan viihtynyt noin istuskelumielessä. Alkuun oli kyllä syöttötuolina tosi kätevä vaikka pöydällä ja helppo ottaa matkallekin. Tyttö tosin näki siitä omat jalat jotka sitten kiinnosti välillä enemmän kuin syöminen :).

Nyttemmin käytetään ulkovaatteita puettaessa ja suihkutuolina. Mikäs sen kätevämpää.

BR Bubble

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat