Vierailija

se, että hän näkee vain MINUT kauniina ja kiihottavana tässä maailmassa.

Minusta kun on normaalia, että ihminen katselee vastakkaista sukupuolta ja hänellä voi olla vaikka miten hurjia fantasioitakin...

Itselläni niitä on, enkä aio niistä huonoa omaa tuntoa ottaa...

Mutta jos kysyn ukoltani, että pitääkö hän tummista vai vaaleista...tai saatan vaikka kaupassa kysäistä, jos näen kauniin naisen, että oliko se hänestä kaunis. Vastauksena: " ihan normaali, ei mitään sinun rinnallasi"

Että mua oksettaa!!!!!!!!!!

Kommentit (6)

tota mä just pelkäsin...tosin on ollut yksin liikenteessä viimeksi pari kuukautta sitten.

mutta silti en ole mikään sinisilmäinen ja tiedän, etten oikeasti ole kaunis...kamalat arvet raskauksien jäljiltä ja akne naamassa, mutta miehen sanojen mukaan sädehdin ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuollaiset on just pahimpia, jotka vakuuttelee, etteivät välitä kenestäkään muusta. Varmasti, kun on yksistään liikenteessä, niin pää pyörii ihan toiseen malliin.

Mun mies kyllästy hyvin nopeesti tollasiin turhanpäiväsiin kysymyksiin ja vastaa aina samoin. Eipä kuulemma tartte jaanata. Joten veikkaisin että mieheskin on huomannu joskus (ehkä ennen sua) että tolleen vastaamalla pääsee kuiteskii helpommalla. ;-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat