Vierailija

Siis ihan normaalisti, ei raskausaikana tms. Mun on pakko syödä " kunnolla" , jos tulee pitkät tauot, alkaa heikottaa tai tulee paha olo.

Kommentit (6)

joudun myös syömään noin usein,ja juon vettä runsaasti n.4 -5 litraa päivässä.olen käynyt kerran vuodessa sokerirasitustestissä ja arvoni ovat hyvät,ei ole lääkärin kanssa juteltu asiasta sen enempää.olen vaan miettinyt että altistunko diabetekselle kun tällaisia oireita on,tai viim.10 vuotta kun olen lapsia alkanut saamaan.

ehkä sitten olen oppinut syömään tasaisemmin. Nuorena saatoin joskus mennä todella heikoksi, kun olin unohtanut syödä. TUli siis kunnon pahoinvointi (ilman oksennusta tms,) ennen kuin sokerit taas tasaantuivat

Ruumiinrakenteeltani olen pitkä ja hoikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään söin n.klo.11.30 töissä, ja seuraavan kerran n.20.30, eli välit tulevat mulla jo milestäni liian pitkiksi...

Ainoa syy jonka keksin on, että en huomaa syödä!!!

Hypoglykemia on sokeriaineenvaihdunnan häiriö, joka altistaa myöhemmin diabetekselle (aikuisiän).

Minuakin auttoi nopeiden hiilareiden (jauhot, sokeri, riisi) poisjättäminen kokonaan. Nyt ei verensokeri laske ja nälkäkin tulee vasta 4-5 tunnin päästä syömisestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat