Vierailija

itseasiassa istunut sohvalla kaksi kuukautta kuolleena? Asunto melko edullinen ja todella hyvässä kunnossa.

Kommentit (19)

Pelkään vain, että veljeni tekee liian hätäisen päätöksen. Tai tekikin jo. tarjosi melkein pyyntihinnan samantien, ja luultavasti tarjous hyväksytään.

Entä jos asia alkaa vaivaamaan myöhemmin? Toki olisi paljon karmeampaa, jos entinen asukas olisi kuollut väkivaltaisesti tai oman käden kautta.

ap

Ymmärtäisin paremmin jos kyseessä olisi henkirikos, mutta että tavallinen kuolema?

Ajatelkaapa moniko on ehtinyt kuolemaan vaikka H:gin keskustan vanhoissa kerrostaloissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Plus tietysti nuo hajut. Ihmisen ei tarvitse kauaakaan olla kuolleena, kun mädäntyminen alkaa. Ja se kalman haju todellakin tarttuu ihan kaikkeen. Tiedän yhden asunnon, josta ihan kaikki pinnat jouduttiin laittamaan uusiksi asukkaan kuoleman jälkeen. Jopa jääkaappi jouduttiin vaihtamaan, sielläkin oli se haju.

Itse en itseasiassa pidä mitenkään aivan karmeana tuota ajatusta, koska olen työssäni nähnyt kuolleita. Tai en tiedä vaikuttaako se, mutta joka tapauksessa ei kuollut ihminen nyt niin karmiva näky ole. Tietty parin kuukauden jälkeen onkin toinen juttu.

Ja onhan se niin, että kotiin on moni kuollut... Eli sinunkin asuntosi menneisyydestä voi paljastua mädänneitä ruumiita!

ap

En haluaisi ostaa. Pelkäisin, että lämpötilojen vaihdellessa tms. alkaisi tuntua taas se haju. Tuttuni oli kauan kuolleena asunnossaan. Minua vähän karmii ajatus, että siinä joku asuu. Hänellä oli käsittääkseni tarkoitus olla kokonaan syömättä.

miten voit tietää noin tarkkaan? että ihan sohvalla istunut?

en tosiaan voisi. ajattelisin asiaa aina kun olisi hiljaista ja olisin yksin.. ehkä jollekin toiselle olisi ihan sam mikä historia asunnolla on.

Ei sille mitään voi. Näin kävi ja uusi asukas taas rempan jälkeen kehissä. Haju oli kammottava ja mm. lattia täytyi uusia, kun oli valunut erinäisiä nesteitä sinne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat