Vierailija

Ei antanut 5-vuotiaan keinua isojen keinussa, ettei vain putoa. Ei antanut lastensa kiipeillä telineissä edes vahdittuna. Lapsilla oli pipot päässa ja asteita 20, tosin oli kova tuuli.

Kommentit (11)

voihan olla ettei anneta liikkua mutta voi myös olla niin että liikunta on vähemmän palkitsevaa niille jotka ovat kömpelöitä ja aina huonompia kuin muut ja siksi he mieluummin tekevät jotain muuta

Lainaus:

että usein "motoriset ongelmat" johtuvat yksinkertaisestis siitä että lapsi ei ole liikkunut tarpeeksi. Kai myös siitä ettei anneta liikkua ja kehittää taitojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi isänsä kanssa saavat tehdä vaarallisempiakin juttuja. Kiikkua ja liukumäkeä en tosin koskaan ole osannut varoa, mutta kiipeilytelineet tuntuvat joskus hurjilta. En tosin ota moitteitanne yhtään nokkiini, vaan ajattelen niin, että mielummin liian varovainen kuin huithapeli. Lapsistanne huolehdin koulussa yhtä ylihuolellisesti, piditte siitä tai ette.

Minun lapsellani on ja en siitä todellakaan ole huudellut puiston mammoille. Minulle on ainakin ihan sama mitä muut miettivät omasta toiminnastani. Mielummin olen varovainen kuin se että lapsi tippuu ja pää halkee. Taidat ap olla itse se mamma joka ei piittaa pätkääkään mitä oma ipana tekee? Eli annat varmasti pienen taaperosi kiivetä vaikka puuhun ilman että valvot. Juoruatko siellä puistossa muille mammoille näitä juttuja? Sinusta varmasti pidetään kovasti : ))

että usein "motoriset ongelmat" johtuvat yksinkertaisestis siitä että lapsi ei ole liikkunut tarpeeksi. Kai myös siitä ettei anneta liikkua ja kehittää taitojaan.

Muuten kuulostaa aika uskomattomalta. Meillä nuoremmat lapset ovat kiipeilleet jo hyvin pienestä asti ja ovat tosi ketteriä verrattuna esikoiseen.

sellaisen äidin. Poikaraukka (4-5v) oli ihan ylipuettu, ja äiti ei antanut pojan laskea liukumäessä, kun meno oli niin hurjaa (hui). Oma 3-vuotiaani ja muutkin pienet siinä kyllä laskivat. Sitten poika istui apaattisena keinussa, ja äiti istui viereisessä keinussa. *huoh*

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat