Vierailija

Kommentit (12)

Esikoinen käynyt pari kertaa oikealla parturilla, mutta lopputulos ei aina ole äitiä miellyttänyt.

Joten hankin oman koneen saksien lisäksi... ja hyvää jälkeä on tullut.

Tulee edullisemmaksikin kun on jo 2 poikaa parturoitavana.

saksilla ja myöhemmin koneella...Ihan hyvin meni, kun alkuvaikeudet karistettiin, lapsi sai käteensä jotain hyvää nassutettavaa ja minä leikkasin, välillä piti kyllä jatkaa seuraavana päivänä, kun ei maltti riittänyt. Ajoittain 3 vuotiaasta lähtien olen käyttänyt oikealla parturillakin, ja sujuu ihan hyvin kun tietää mitä tapahtuu.

Meillä parhaiten muuten auttoi Teletapeissa tullut jakso, missä pojat menivät leikkauttamaan tukkansa, lapsi katsoi sitä uuestaan ja uudestaan, ja rohkaistui sitten pikkuhiljaa samaan operaatioon, koneellakin antoi leikata, kun siinä ohjelmassakin pojat antoi leikata koneella takatukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mieheltä ja samalla melkein koko suvulta.Viimeiset vuodet (varmaankin 8)olen leikannut myös itseltäni.Kampaaja ei koskaan saanut onnistumaan niin kuin halusin ja aina jouduin korjailemaan itse...ja siitä piti vielä maksaa.Tyytyväisiä ovat olleet...Enkä ole ammatiltani todellakaan kampaaja.

molempien lasten hiukset kertaalleen (pari vuotta välissä) ja molempien parturointien jälkeen oli itku silmässä. Kamalaa jälkeä tuli ja hiuksenpätkiä koko kämppä täynnä.

En enää ikinä.

aina leikannut meidän nyt jo nelivuotiaan tytön hiukset itse saksilla. Tosin hiukset ovat melko ohuet ja taipuisat, joten lopputulos ei tarvitse olla erityisen viimeistelty kun jo näyttää ihan hyvältä. Pojan hiukset leikkaan semmosella parturikoneella.

lapsiaan kampaamoon/parturiin?? Maksaako se muka liikaa? Siis jos ei ite oo ammattilaine.. kyllä kampaaja osaa leikata lastenkin hiukset aivan toisella lailla kuin itse. Vai osaako joku muka leikata mallin, kerrostaa ym..? Vai otsatukkaako vaan leikkaatte?

Minä vien aina kampaamoon, saa ihanat kampauksetkin, nutturat, letit ym. kaupanpäälle. En mä ainakaan itse osaa, enkä lähde " vähän sieltä täältä" leikkelee kun ammattilaiset on sitä varten!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat