Vierailija

jos olen yksinkertaisesti syömättä vaikka 2 viikkoa

proteiinia ja vitamiineja söisin ja pirusti vettä

Onko siis mahdollista laihduttaa nopeasti tuolla tavalla?

Normaaliin ruokavalioon palaisin pikkihiljaa

(esim viikko syömättä kokonaan, seuraavina päivinä vähän ja lisäisin syötävän määrää niin että 3 viikossa söisin jo ihan saman verran kuin nytkin)

Läskeistä tuskin lähtisi kovinkaan paljoa mutta lähtisipä edes vähän...

Ja auttaisi skarppaamaan kesän laihduttamiseen

vaikka laihtuisin pysyvästi vain 4-5 kg niin se riittäisi

tottakai takaisin tulee tuosta 10 kg aika tavalla

Sivut

Kommentit (30)

momentti:

Lainaus:

ja onko keitolla tehoa jos sitä syö normiruuan kanssa osana laihdutusta?

Mä laihdutin syömällä 1000kcal päivässä ja laihduin 36kg. ja kilot ei ole tulleet takaisin. Ja söin siis just sitä mitä mieli teki, yhtenä päivänä pelkkää suklaata, mutta vain sen tuhannen kalorin verran. kaalisoppaa en laskenut kaloreihin ensinkään ja söin sitä jos nälätti vielä sallitun kalorimäärän syönnin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen laihduttanut sillä joskus muutama vuosi sitten juuri tuon 10 kg, aikaa meni kylläkin kuukauden verran, mutta toimii. Ja ei tullut takaisin kun en alkanut mässäilemään sitten dieetin jälkeen.

Mutta muuten en suosittele. Se soppa on yök yök yök ja mulla esim. meni kuukautiset muutamaksi kuukaudeksi sekaisin sen seurauksena. (Tai siis varmaankin sen rajun laihtumisen seurauksena.)

Kiloja kyllä lähti viikossa viisi (nestettä) mutta dieetin jälkeen tulivat takaisin korkojen kera!

Oli muuten karseen makuista soppaa. Ei sitä kyökkimättä voi syödä.

ja keskiverto aikunen kuluttaa n. 2500 kcal, eli käytännössä jos on kolme vuorokautta syömättä, laihtuu todellista painoa yhden kilon. Jokanen voi laskea mikä on järkevää painonpudotusta ja mikä ei. Vähennä syömäsi ruoka määrä puoleen, ei ole vaikeaa, ja paino putoaa varmasti.

neljä kiloa on mennyt ja nekin ilmeisesti vain nestetä. Tuleehan tästä ihan kiva ja hölmö olo, mutta suosittelen kuitenkin esim. herkku kieltoa. Mä pidän sellasta herkkupäiväkirjaa ja katon että vaan kerran viikossa syön herkkuja muuten terveellistä kuituja ja vähän rasvaa.

Yksinkertainen ja nälätön resepti: Syö normaalia ruokaa (ei siis pizzaa, hampurilaisia yms, ja tavallisessakin ruuassa vähän rasvaa), liiku paljon äläkä syö pullaa, keksejä, karkkeja, suklata kuin joskus esim kerran viikos herkkupäivä. (itse tosin en syö silloinkaaan suklaata yms. vain karkkia) syö paljon kuituja, marjoja, puuroa, täysjyväleipää! Varmasti laihdut.

on nyt ollut kaksi viikkoa tolla kaalisoppakuurilla, ja laihtunut noin 10 kg. Pitää nyt kaksi välipäivää ja jatkaa sitten toiset kaksi viikkoa, jonka jälkeen tarvittaessa jatkaa painonvartijain ohjeilla kunnes tavoitepainossaan.

se on sitten huomenna lähtö kaalikauppaan.

mulla ei nuppi kestäis kyllä ihan diettinä vetämään, mutta vatsantäytteenä ja laihdutuksen apuna kuulostaa hyvältä tuo dietti! Hirveesti ei tartteis laihduttaa, mutta olen taas pian niissä perinteisissä jumikiloissani johon aina tökkää...

upee juttu sinä joka olit laihduttanut 36 kiloa! mieletön saavutus! siinä on sisua!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat