Seuraa 

Kuinka nämä tilat tunnistaa itse vai meneekö arvailuksi vaan?

Ensimmäistä odottaessa on hieman epätietoinen olo kuinka päin se vauveli siellä pötköttelee.

Voisin kuvitella, että sankarini kellistää raivotilassa!!?!.. Asukas joko potkii tai hakkailee sivuille kylkiluiden kohdille ja vähän alle. En siis ole varma onko kyseessä ojentunutta kättä vaiko jalkaa...vielä, kuvio vatsanahkalla ei ole selvä. Raivotila-tunnetta voisi vahvistaa välilläkin kivulias painontunne kohdunsuulla. Ihan kuin pikkarainen änkäisi itseänsä pihalle ja se vihloo!

Voiko näitä tunnistaa vai onko tämä pelkkää arvailua?

Elisa ja Typy 29+4

Kommentit (1)

Toista lasta odotan ja esikoinen oli koko odotuksen perätilassa, nyt viikkoja 29+2 ja tiedän varmasti tämän päivän ultrasta ja vähän jo kokemuksestakin että tämä kakkonenkin on pää pystyssä, niin kuin ollut koko ajan tähän asti myös..(sekava lause:) ) Mutta siis pointtina se että mulla on tällä hetkellä ihan samat tuntemukset kuin sulla tuolla kohdun suulla ja virtsarakolla, eli kovaa paineen tunnetta, välillä kivuliastakin, niin kuin juuri ulos pönkeämisestä ja sitten juuri kylkiin tulee napakampia iskuja, mutta siis nyrkeillä. mulla vauva on masussa niin päin että potkut tulee vaimeampina enemmänkin selkäpuolelle ja etinen istukka toimii viel airbagina. Vauvan pää kyllä tosin selvästi painaa tonne oikealle kylkiluihin, ihan siis tunnistettavasti pää, eli saattaahan sun vauveli hyvinkin olla jo raivotilassa, tiedä nyt näistä tuntemuksien kuvailuista, käyvät varmaan vähän molempiin tapauksiin-ylsilöllisiähän nää jutut niin ovat;)

Mulla on taas huomenna taysiin uusi aika jolloin jo katotaan vähän lantion mittoja ja sovitaan mahdollisesta ulkokäännöksestä, mulla on kova stressi asiasta koska esikoinen käynnistyi tasan 38vkolla syöksyllä ja jouduttiin leikkaamaan kiireesti vaikka oli suunniteltu sektio sovittu tuonnemmaksi. Poika oli iso,yli nelikiloinen jo siis 38tasan, ja nyt haluaisin alatie synnytyksen, mutta tämäkin vauveli isolta vaikuttaa ja itse taas olen pieni vain 155cm(tosin sf-mitta jo 34cm)... joten jännäksi ja tukalaksi taitaa mennä tälläkin kertaa;)

Toivottavasti vaavit nyt kääntyisivät kuitenkin omin avuin oikeisiin asemiin, niin eipä tarttis meitin stressailla näillä..! Ellei siis teidän pieni jo ole lähtökuopissaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat