Seuraa 

[color=blue]Pressan vaalien kunniaksi järjestetäänkin meille ihan omat KUTTUvaalit. Emme valitse kuitenkaan KUTTUJEN kuningasta, vaan nyt porukkamme jäsenet ilmaiskoot mielipiteensä haluatteko:

[color=hotpink]A) Jatkaa keskusteluja entiseen malliin täällä Vauvalehden kuumeilupalstalla

[color=blue]VAI

[color=hotpink]B) Haluaisitteko että perustaisimme oman suljetun yhteisön keskusteluillemme.

[color=blue]Sana on vapaa...

Kommentit (21)

Saako laittaa omat perustelut perään?

No laitan....

1. Meitä on todellakin jo paljon ja haluisin olla teidän kaikkien asioista jokseenkin perillä aj nyt oon pihalla kun lumiukko koska porukkaa tulee ja tulee ikkunoista ja ovista. Jos pistettäs hetkeks ovet kiinni ni ehdin tutustua teihin paremmin.

2. Musta olis kivempaa ja luontevampaa puhua ihmisistä oikeilla nimillä. Esim miehestä. Tiedän ettette tunne ketään mun ystäviä ym joten voin rauhassa kertoa teille heistä heidän nimillään, mutta täällä vauviksilla kuka tahansa voi bongata mut. Täällä en halua nimillä puhua. Muutenkin täytyy olla varovaisempi.

Nää tuli ekana mieleen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka uusi tässä kuttuporukassa olenkin ja mielestäni te vanhat päätätte!!

Vaihtoehto B kuulostais kivemmalta, et vois vapaammin kirjoitella ja tutustuis paremmin.

Että se B vaihtoehto vois olla parempi, vaikka periaatteessa ihan sama!=)

Ja olis kanssa kiva et vois kirjotella pikkusen vapaammin (mm. miehen ja tytön nimi), kun en ole niitäkään viittinyt paljastaa vaikka olen trupla/kuttu lauman keskellä kirjotellut jonkun aikaa (kirjotinko ekan viestin maalis-huhtikuussa...ei pysty muistamaan). En vaa oikee tykkää että joku tuttu mut tunnistais!!

Mitenkäs siihen " suljettuun" juttuun sit pääsis? Että mistä sais sit osotteen minne alkais kirjotella? Vai pitääkö kuttujen omaan postiin laittaa kuvan jne. ja sitä kautta?

Eli tuntuu olevan kutuilla aika yksimielinen mielipide siitä, että siis B-vaihtoehto olisi parempi = suljettu yhteisö.

Kuten on mainittu, niin tuo suljettu tosiaankin voisi paremmin toimia systeemillä, että sitten ei kukaan tunnistaisi ja voisi paremmin jutella yksityisemmistä asioistaan. Mun kohdalla tilanne on kuitenkin se, että en pääse teitä varmaan livenä tapaamaan pitkän matkan vuoksi, joten muuten ehkä oppisi teidät paremmin tuntemaan suljetun kautta. Joku aivan takuulla on mutkin saattanut tunnistaa ja paikallistaa, tosin en tiedä ketään tuttuja, jotka aktiivisesti lukis näitä palstoja.

Itsellä ei ole kokemusta noista suljetuista yhteisöistä, mutta voisi olla ihan kiva idea. Mutta se, että miten sinne saa ne tunnarit ja osoitteen, niin pitäis tapahtuu jotain muuta kautta kuin trupla-postin, koska kaikilla ei oo tunnareita siihen trupla-postiin... eli pitäisi keksiä joku toinen keino saada tietoa kaikille kutuille. Jos otetaan se msn-palvelu, niin pitääkö sit ottaa joku mns-alainen sähköpostiosoite, vai voiko se kirjaantumisosoite olla mikä tahansa email?

Mutta siis tän sepustuksen tarkoitus olis kai sanoo se, että jos enemmistö on suljetun yhteisön puolesta, niin siirtykäämme sinne, vaikka tuskin näitä vauva-sivujakaan tulen jättämään ;) Jos keskustelua ei siellä tahdo syntyä tarpeeksi, niin palatkaamme tänne takaisin.

Eli [color=red] B [/color] suunnitelman kannalla minäkin jos ehtona että sisään kirjaudutaan, eli jäseneksi haetaan SUORAAN omalla nimellä (jälkikäteen vaihtaminen ei aina meinaan onnistu) ja jäsenhakemukseen merkitään täällä toimiva nimimerkki sekä oma nimi (siellä saa muutaman rivin raapustaa sisään pyrkiessä). :)

Minäkin valmiina opastamaan jne.

Ja jos homma ei toimi siellä, eli jutut kuihtuu kokoon siirrymme tänne eli takaisn A:han ;)

Ja A käy suoraankin JOS saa enemmän kannatusta;)

B vaihtoehto varmaankin,jos vaan joku viitsii sit opastaa siinä alkuhommis. Eipähän tarvitse sitten kenenkään hörhön paheksua meitin juttuja ;)

vaihtoehdon kannalla olen!!!

perusteluina se vapaammin kirjottelu: osan kanssa ollaan tavattu niin tietää jo niitä oikeita nimiä yms joten mukavammalle tuntuu kun vois käyttää niitä... Ja edelleen tuntuu oudolle käyttää miehestä tuota mies sanaa!!! :) ja tokihan täällä voidaan käännähtää tai jatkaa juttua jos sille tuntuu....

Hyvä idea Serppu äänestää! Nyt ihmiset varmaan jo ajattelee, etteikö niille riitä edes yksi oma pino;)

Jos MARIEELA sitten tekis sen?! *haluaa heti toimintaa*

Ja minäkin autan, jos joku on vielä tumpelompi kuin minä;)

[color=hotpink]A) Jatkaa keskusteluja entiseen malliin täällä Vauvalehden kuumeilupalstalla [/color]

Tääkin mulle käy, mutta

[color=blue]VAI[/color]

[color=hotpink]B) Haluaisitteko että perustaisimme oman suljetun yhteisön keskusteluillemme.[/color]

..koska täällä on niin paljon mukavaa porukkaa joiden kanssa voi keskustella ihan mistä vaan ja koska täällä näyttää käyvän niin paljon muitakin (lue av:n hörhöjä..) seuraamassa meidän juttuja niin toki kannatan suljettuakin yhteisöä.

Ja varsinkin, koska ehdotitte heti msn yhteisöä eikä yahoota, mä oon allerginen yahoon ryhmille. Msn on paljon selkeempi ja monipuolisempi, oon itse myös muutamassa sekä jäsen, että valvoja eli voin myös auttaa opastuksessa yms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat