Vierailija

Kun minä, minä, minä, minun tuska ja minun helvetillinen elämä ja minun lääkitys ja minä, minä, minä................!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (15)

Minä myös tein oman jaksamiseni vuoksi suhteellisen selkeät rajat puheluiden määrälle ja kestolle. Myös vierailujen suhteen olen ottanut sopimus-linjan eli etukäteen sovitaan aikataulu, jossa pysytään. Ja kun jotain sovitaan, niin sopimuksessa pysytään, mainitsen, jos sopimusta rikotaan.

Pahempaa olisi hylätä. Vielä pahempaa olisi antaa tuhota itsensä.

ne neuroosit ja aikataulujen pettämiset, puuduttavat jaarittelut omituisista aiheista ja muiden ihmisten tunteista täysin piittaamaton käytös vaan on täysin sietämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tietyllä tavalla vain antaa puheen valua kuin vesi hanhen selästä. Helppoa se ei ole ja mitä läheisemmästä henkilöstä on kyse, sitä vaikeampaa se on.

Tilanne on tietyllä tavalla verrattavissa painajaisuneen, paitsi että ei voi toivoa heräävänsä pian. Toisesta päästä voi tulla minkälaisia juttuja hyvänsä, syytöksiä, uhkailuja, itsetuhoisia ajatuksia ym. ja koskaan et voi olla varma siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mitä hyvänsä sanotkin, se voidaan kääntää päälaelleen ja saada siitä hyvä syy vajota vielä syvemmälle.

Onko sinulla itselläsi mitään purkautumismahdollisuutta? Voitko kertoa asioista kenellekään? Onko jotain ulkopuolista henkilöä, jolle voisit vuodattaa kaiken?

Pidä huolta itsestäsi!

Ihan ystävällisesti vaan. Tosin masentunut voi ottaa siitä nokkiinsa (minä tosin en masentuneena ottanut), riippuu ihmisestä, mutta on selvä, ettei kenenkään tarvitse kuunnella rajattomasti toisen tuskaa. sitä varten on terapeutit olemassa.

jopas olet empaattinen ihminen. Eihän aspergertyypit tätä tahallaan tee, eivät he ole ilkeitä ja siksi eivät piittaa muista, vaan he eivät kykene siihen, ainakaan ilman tukea ja lapsena aloitettua terapiaa.

Vierailija:

Lainaus:

ne neuroosit ja aikataulujen pettämiset, puuduttavat jaarittelut omituisista aiheista ja muiden ihmisten tunteista täysin piittaamaton käytös vaan on täysin sietämätöntä.

Ei tää ihminen terrorisoi sinänsä mutta silti kun yhteyttä pidämme niin ei voi koskaan puhua mistään muusta kun hänen ongelmistaan ja kurjasta elämästään. Usein puhelut kuluvat hänen itkiessä ja valittaessa ja lukien jotain hautajaisrunoja.... Kyllä kuuntelen, aina vaan. Ymmärrän aina vaan miksi hän ei pysty pitämään mitään lupauksiaan ja varon sanojani jotta hän ei jostain mene suunniltaan. Ap

Hoitoon ei mennä helpolla ja lääkkeitä ei syödä. Ja muut ne vasta sairaita onkin! Alan ihmisenä olen nähnyt (on muuten helvetin raskas ammatti, mutta jotainhan sitä on tehtävä.)

Pitää laittaa yksinkertaisesti ja kylmästi rajat sairaan haluille ja olla lujana, ihan kuten täytyy toimia uhmaikäisen kanssa! Psyykkisesti sairas ei saa terrorisoidan muiden elämää.

T. psyykkisesti sairaan läheinen, rajat on asetettu ja kaikkien elämä on nykyään helpompaa ilman hirveitä syytöksiä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat