Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id1110576

Vai että ruoskimalla alastonta miestä kampanjoidaan nykyjään presidentiksi?

Pikkasen alkaa mennä yli...

Sivut

Kommentit (27)

MÄ en todellakaan ole täällä joka ilta veivaamssa jotain Halosjuttua

kehiin.

Kiitos vaan, mutta ärsyttää tollanen asennevamma.

Vaikka tossa vaalijutussa olisi ollut kuka tahansa olisin samoiten arvostellut.

" Ruoskinnalla" jos haetaan nostetta pressaehdokkaalle, niin ollaan lievästi sanottuna menty perä eeellä puuhun.,kyllä jotain tasoo pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Missäs kohdassa minä herneen nenään olen vetänyt??? Ennemminkin toisinpäin... :)) Ei kiinnosta politiikka lainkaan, mutta sen verran Halosen lähipiiristä tiedän, että tuttava on hänen henkivartijansa, ollut jo vuosia ja on aina puhunut pelkästään positiiviseen sävyyn. Samaten eräs kollega joka on työnsä puolesta Halosen kanssa ollut tekemisissä.

T: 15

Vierailija:

Lainaus:

4:nen sai minut ajattelemaan sitä, että olen usealta taholta kuullut paljon negatiivista, ja tahoilta jotka siis tietävät eivätkä arvaa.

Tarjarockissa ruoskittiin alastonta miestä

7.1.2006 16:28

Presidentti Tarja Halosen kannatustilaisuudessa Joensuussa nähtiin esitys, jossa alastonta miestä ruoskittiin lavalla.

Presidentti Tarja Halonen ei itse ollut paikalla torstain tilaisuudessa. (ILPO LUKUS)Torstaina Joensuun Teatteriklubilla järjestetystä tapahtumasta kertoi Karjalainen-lehti lauantaina.

Tarjarock 2006 -tapahtumassa nähtiin musiikkiperformanssi, jonka lopulla taiteilija Jan Vilhelm riisuutui alasti. Sitten lavalle nousi mies, joka ruoski häntä vyöllä.

Performanssia ei ole nähty aiemmissa Tarjarock-tilaisuuksissa, joita on järjestetty muun muassa Kuopiossa. Siellä presidentti oli henkilökohtaisesti läsnä.

Suunnattu nuorille aikuisille

Tarjarockin perustaja ja taiteellinen johtaja, helsinkiläinen nuorisopastori Haka Kekäläinen sanoo lehdessä, ettei performanssia olisi esitetty Joensuussa, jos Halonen olisi ollut yleisön joukossa.

- Tämä esitys oli suunnattu selkeästi nuorille aikuisille, Kekäläinen sanoi. Tilaisuuden ikäraja oli 18 vuotta.

Tarjarock-kiertue jatkoi lauantaina Tampereelle, jossa Jan Vilhelmin esitystä ei Karjalaisen mukaan ollut ohjelmassa.

Lisää aiheesta maanantain Iltalehdessä

Miksi Halonen olisi vasta viime vaaleissa pressaksi päästyään mennyt (pakon sanelemana) vihille Arajärvensä kanssa?

Pelkkää kulissia koko Tarja Halonen.

kokoajan näitä topicejansa aloittaa. EVVK.

Lopettaisit jo. Jokailta avaat samaan aikaan koneen ja aloitat tuon sabotoinnin. Olet mielestäni ää*iö

kun nyt näitä keskusteluja olen seurannut, niin kokoomuslaiset ei älyllä, sivistyksellä ja humaanisuudella juhli.

Puoluekantani ei ole selvä, mutta nyt näiden kommenttien perusteella voin vilpittömästi sanoa, ettei se ainakaan kokoomuksen eduksi käänny!

Jutussahan nimenomaan luki, että tempauksella haluttiin herättää nuorten aikuisten mielenkiinto Halosta kohtaan.

OKSENNUS!

Ei vähempi enää voisi kiinnostaa....koko Haloska.

Nimenomaan kuulin tästä radiosta, ja siellä kyllä kerrottiin, että vaikka tapahtuma oli Haloselle, niin tuo ohjelmanumero oli kyllä aivan artistin itsensä " älyn" väläys -ei Halosen suunnittelema!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat