Vierailija

Olen juonut tänään jo litran...

Kommentit (6)

Lopeta pepsimaxin juominen kokonaan. Älä myöskään juo mitään muuta cola- tai energiajuomaa sen sijaan.

Lopeta samaan aikaan kaiken makean, niin sokerisen kuin keinotekoisesti makeutetun syöminen, KOKONAAN. Lopeta myös alkoholin käyttö.

Ekat 3 päivää olosi on luultavasti aivan hirveä. Voit yrittää parantaa sitä juomalla pari kuppia kahvia tai vahvaa teetä päivässä. Ei kuitenkaan enempää ellei tarkoituksesi ole siirtää pepsiaddiktiota johonkin muuhun piristävään juomaan. Jos oikein paha olo tulee, voit ottaa särkylääkkeen parina päivänä. Juo paljon vettä.

Jatka em. lakkoja ainakin kuukausi, mieluummin kaksi. Sen jälkeen voit ottaa pieniä määriä sokeria ja alkoholia ruokavalioon. Huomaat kuitenkin, että vähempikin määrä noita aineita riittää, jos olet oikeasti pitänyt lakon etkä vain huijannut itseäsi ja lipsunut.

Lakon jälkeen älä ala juoda uudestaan pepsimaxia, cocista tai energiajuomia. Sen sijaan voit käyttää piristeenä teetä/kahvia, mutta niiden kanssa kannattaa toimia niin, että juot joka päivä saman määrän niitä. Esim. kolme kuppia kahvia: kaksi aamulla, yksi lounaan jälkeen. Kun kofeiininsaanti on taattu ja hallinassa, akuuttia tarvetta pepsille ei enää tule.

Jos todella pystyt tekemään noiden ohjeiden mukaan, mitä luultavimmin pääset eroon Pepsi maxista. Itse pääsin noilla konsteilla eroon cocis-addiktiosta, oikeasti ja lopullisesti. Avaimia olivat makea-addiktion katkaisu ja säännöllinen kofeiininsaanti, johon ei liity makeutusaineita.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Raskausaikana olen päässyt siitä eroon. Kahvin juonnin aloitin taas. Ja nyt tupakanpolton. Aina joku riippuvuus toisen tilalle... En suosittele sitäkään.

Onnea matkaan!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat