Seuraa 

Hei!

Aletaan olla tosi väsyneitä tähän sairastelurumpaan...Kertokaa lohdutuksen sanoja tai muita kokemuksia onko teillä ollut tällaista.

Eli syyskuun lopulla ensimmäinen kuume, siitä paranuttiin.Sitten parin viikon päästä toinen kuume ja sillon siihen liittyi kouristuksia. Jouduttiin sairaalaan, siellä 3päivää. Jälkitautina korvatulehdus.

Sitten parani siitä. No taas parin viikon päästä nousi taas kuume ja korvatulehdus. Ja muutaman päivän päästä kuume laski. Sitten oli pitkä jakso että oltiin terveitä, n.1kk.

Juolukuun alussa kauhea yskä ja nuha. 23.12 taas korkea kuume, jota kesti 4päivää. Sitten neljä kuumeetonta päivää välissä ja taas kuume nousi....sitä kesti kaksi päivää...sitten kaksi kuumeetonta päivää...ja taas yhden päivän kestävä kuume. Korvat puhtaat ja keuhkot myös. Nyt neiti on suht terve kaksi päivää. Tänään 37.7 takapuolesta mitattuna ja silloinkin oli aamulla saanut pronaxenin.

Jatkuvaa " kyttäilyä" tämä on tuon kuumeen kanssa....zzzzz.Hampaita puuttuu enää suusta kaksi alhaalta ja perhepäivähoidossa aloitti elokuussa.

Onko tämä siis ns. normaalia ikään kuuluvaa sairastelua vai onko syytä olla huolissaan jostain muusta???????????

Kertokaa pikaisesti kokemuksia!

Tuntuu että pää hajoaa justiinsa (siis äitin ja isin päät)!

Todella paljon kiitoksia niille jotka jaksavat ja kerkeävät vastaamaan!!!!

Kommentit (2)

just lueskelin vanhaa kalenteriani,johon olin pitänyt ns.päiväkirjaa.Poikamme oli silloin vajaa 2 v ja hän oli aina kipeenä.10 kertaa korvatulehdus,siihen päälle kaikenmaailman flunssat ja räkätaudit,vesirokko,nielurisojen leikkaus,kitarisan leikkaus,korvien putkitus,ja sen kaiken lisäksi,kun poika parani niin tulin itse kipeeksi.Melkosta rumbaa se oli mut äkkiä se näköjään unohtuu,kun en itse muistanut että ne kaikki tapahtu todellakin samana vuonna,eli heti kun poika meni päiväkotiin.Jaksamista kovasti ja huolehdi että jos lapsi sairastaa paljon koko ajan,ettei hemoglobiini laske alas,meillä sekin käväs alle 90, että sellasta.Eli kyllä muitakin löytyy.

Eli poju sairasti lokakuusta toukokuuhun melkeinpä jatkuvasti. Räkätautia,kuumetta,korvatulehduksia... Just katoin kalenterista,että yhdenkin 2 viikon aikana oltiin käyty 5 kertaa lääkärissä... Nyt viime syyskuussa pojan ollessa 1.6v leikattiin kitarisat. Yhden korvatulehduksen ja muutaman räkätaudin on sairastanut sen jälkeen. Lokakuun alussa oli vähän vakavampi juttu,nousi kova kuume,sai kuumekouristuksen jonka seurauksena lähdettiin sairaalaan. Sielä olimme osastolla 3 päivää,sairasti pneumokokkibakteerin eli verenkiertoon oli joutunut pöpö. Että ette ole ainoita...kohtalotovereita löytyy! Ja meillä vielä lisäksi laajat ruoka-allergiat=( En tiedä missä vaiheessa noihin toistuviin korvatulehduksiin oltais puututtu ellen itse olisi tilannut aikaa neuvolalääkärille ja sitä kautta pääsimme kunnon lääkärille sairaalaan. Arvauskeskus ei koskaan ottanut kantaa,lähinnä vain väisteli koko asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat