Vierailija

Olisiko niitä ihmisiä paikalla jotka ovat luvanneet vaikka ventovieraalle lainaa?

Kommentit (14)

on niitä eri rahoituslaitoksia; GE Money, tiliraha (sampopankki) pankit; esim. Nordea Rahoitus (halpaa joustoluottoa solon kautta), Halens-laina (kallis) Ellos-laina (kallis), hetilainaa.fi, jne. katso vaikka googlesta...

Miksi ette reagoineet aikaisemmin? Ei kenellekään tule päivässä sellaista laskua/ tarvetta että pitäisi heti maksaa (ellei ole huumerahoja pystyssä ;)

Autokin jos leviää niin kyllähän merkkihuoltoliikkeestä saa neuvoteltua tilalle laina-auton tai jos on laaja Kasko niin taitaapi tulla vakuutuksen mukana laina-automahdollisuus...

Asiat täytyy hoitaa jo etukäteen! Esim. mennä pankkiin ajoissa, eikä vasta edellisenä päivänä sauhuamaan miten pankki on hidas jos rahat lainapäätöksen jälkeen tulee vasta kahden päivän kuluttua tilille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hää lupas viime viikolla että hoitaa rahaa jostain, vaan eipä saatanan vätys ole saanut hoidettua.

Mua ei nyt todella kiinnosta vaikka teillä ois " piip" miljoona patjan alla pahan päivän varalle, kun mulla on NYT JUST se hätä ja rahan tarve.

Minä olen työttömänä jne

Kiitos vaan teille vitun täydelliset säästäjät mega raha varoineen, tukehtukaa niihin rahoihinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

tämän takia meidän perheessä onkin aina säästössä " turvaraha" 1000-3000 euroa, jotta jos jotain yllättävää tapahtuu niin sitten on ainakin " pikkusumma" sijoittaa välittömästi.

Säästäkää ihmiset se vararahasto yllättäviin menoihin! Ei tarvii stressata tai olla riippuvainen pankeista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat