Vierailija

Kommentit (9)

jälkeen. Koskaan en ole ollut päivääkään työttömänä.

Kun hain " parempaa" kesätyöpaikkaa (kun halusin oman alani työkokemusta kaupan kassan sijaan) laskin, että hain yli sataan viiteenkymmeneen työpaikkaan (lähetin itse hakemuksia suoraan ja/tai soitin suoraaan henkilöstövastaavalle jne) vaikka kyseinen yritys ei olisi hakenutkaan sillä hetkellä vielä kesätyöntekijöitä (hain kesätöitä jo helmikuusta lähiten aina toukokuuhun).

Sain erittäin hyvin palkatun, hyvän kesätyön, hyvässä firmassa, ja työ oli miellyttävää ja niitä oli hävettävän vähän... Vaikka minulla siis oli opiskelut kesken eikä alan aiempaa työkokemusta. Mutta olin ensimmäinen joka haki ja otti yhteyttä niin päätti laiska henkilöstöpäällikkö ukko palkata minut ;) Hih

Ahkeruus auttaa työnhakemisessa! Tsemppiä kaikille hakijoille, kun jaksaa vaan sinnitellä ja yrittää niin jossakin vaiheessa tärppää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin valmistumassa työvoimapula-alalle. Eli työnhakuun ei oikeasti mennyt yhtään. Vaihtaessani työpaikkaa olen lähtettänyt kolme hakemusta, joista kaksi tärppäsi. Toista en sitten kuitenkaan ottanut, kun silloinen työnantaja teki hyvän vastatarjouksen.

kesän työttömänä. Vuosi oli 1999. Hain uutta työpaikkaa vakituisesta työpaikastani käsin vuonna 2004 ja tuolloin prosessi vei aikaa noin vuoden ennen kuin tärppäsi. Työllistyin siis nopeammin vastavalmistuneena työttömänä kuin vakituisesta työpaikasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat