Sivut

Kommentit (36)

Kun periaatteessa kaikilla on oikeus lapseen mutta....että lapsella on kaksi isää tai kaksi äitiä, jaa-a...kamalan hankala asia ja vaikeampaa yrittää se ilmaistä täällä niin ettei synny kamala riita.On se outoa, pakko sanoa ihan suoraan, ihan ok että rekisteröivät parisuhteen mutta tuo lapsen hankkiminen siihen tuntuu hupsulta mutta kuten sanottu, kaikilla on oikeus lapseen...joitakin poikkeuksia on ja jään linjoille odottelemaan niitä ; )

luonnollista olisi istua puskassa talja niskassa ja kuolla huonoihin hampaisiin ja tippuriin.

Me elämme luonnottomassa ympäristössä liian suurina laumoina.

Ihan sama tässä hässäkässä, kuka on hitusen luonnottomampi kuin muut. Sitä voi itse olla vahingossa joskus tekonivelineen luonnottomampi kuin muutama homovanhempi.

Makuasioita nämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pari, jolla olisi lapsi.

Joka tapauksessa mielestäni on TODELLA väärin, että homot eivät saa lapsia adoptoida. Miksi ihmeessä sinkkunaiset kuitenkin saavat? Mikseivät sinkkumiehet?

ennakkoluuloisen ja sivistymättömän heteroparin, tai heteropariskunnan, jonka toinen osapuoli tai molemmat juo, tai heteroparin, jotka elävät huonossa parisuhteessa, tai heteroparin, jotka kasvattavat lapsensa huonosti, tai heteroparin, jotka uhraavat aikansa työlle ja harrastuksille ja lapsista tulle tunneköyhiä kiusaajia...

Enää en jaksa näpytellä. Hyv yöt!

olen paljon ihmetellyt mielessäni että miksiköhän sana uskovainen on jotenkin sama asia kuin sanoisi olevansa rikollinen /kummajainen?olen kuullut niin paljon negatiivista suhtautumista uskovaisiin etten viitsi omasta uskostani juurikaan kenellekkään sanoa.onpa joku joskus haukkunut/kritisoinut uskonasioita suoraan päin naamaani ,olettaen varmman että en ole uskossa.Mitäs muuta siinä voi kun mutista etten nyt ole ihan samaa mieltä.uskovaisia leimataan oudoiksi ja se tuntuu olevan yleinen vitsien yms.aihe.No,ei se minun uskooni heikennä ,päinvastoin,rukoilen lisää voimia kestääkseni tyhmiä kommentteja..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat