Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tai kahden isän? Siis niin luonnotonta kuin olla ja voi! Tai no, homoushan on eräänlainen luonnonoikku, joten homous sinänsä ei ole luonnotonta, kun sitä luonnossakin esiintyy. Mutta että siihen sairauteen pitää vielä lapsetkin sotkea?! Ei ymmärrä.

Sivut

Kommentit (36)

mutta ehdoton EI lapsen adoptioon/kohdunvuoksaukseen ym. Mielestäni lapsen olisi saatava MAHDOLLISUUS molempiin vanhempiin. Tämä ei toki toteudu läheskään aina tässä karussa maailmassa, mutta pitääkö sitä vielä ehdoin tahdoin alkaa luomaan tavanomaisesta poikkeavia olosuhteita pienelle lapselle???

Sama koskee myös yksinäisten adoptio-oikeutta.

kaikki muu pitää suvaita, muttei uskovaisia. Oletkos törmännyt tähän? Kyllä homot ja rikolliset ja kaikki mahdollinen suvaitaan, mutta anna olla, jos joku sanoo olevansa uskovainen. Suvaitsevaisuus kaikkeen niin suvaitsevaisesti suhtautuvalta loppuu kummasti siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Entä absoluuttinen sävelkorva? Mites eri väriset ihmiset, onko toiset huonompia kuin toiset? Eiköhän homous ole ominaisuus siinä missä joku muukin. Varmasti lapset ovat erityisen toivottuja sateenkaariperheisiin, joten luulempa, että paremmin voivat kuin hyvinkin useissa heteroperheissä.

Suoraan sanottuna en ymmärrä näitä ahdasmielisiä ihmisiä joille kaikki omasta itsestä poikkeava on kauhistus.

Itse ajattelen asian niin että kun en omakohtaisesti tiedä miltä tuntuu olla " luonnonoikku" , en ota kantaa heidän asioihinsa niin kauan kun he eivät vahingoita minua tai muita. Eihän minulle kuulu muidenkaan naapureideni tai kanssaihmisteni asiat enkä ole heidän tuomari.

Vierailija:

Lainaus:

Jumala loi miehen ja naisen.

Ja sanoi lisääntykää ja täyttäkää maa.

Näin on.

Jeesuksen tärkein opetus on unohtunut näiltä ahdaspipoisilta " pyhiltä" : rakastakaa lähimmäisiä niinkuin itseänne.

Yritetäänpä elää sen mukaan, jokainen!

Heteroparit tekevät usein lapsia, koska alkavat niitä jossain vaiheessa haluamaan, ja sitten ne vain tehdään (jos ei ongelmia raskaaksitulossa). Homoparit joutuvat miettimään asioita hyvin perinpohjaisesti ennenkuin pääsevät edes alkuun asiassa. Varmasti miettivät kasvatusta, muiden ihmisten asenteita jne.

Ja kyllä homopari on luonnollisempi, kuin esim. huono heteropari. Esimerkiksi huonossa parisuhteessa olevan heteron tai jollain lailla ongelmaisen ja lapsensa psyykeen tärvelevän heteron ei tarvitsisi koskaan, missään tilanteessa arvostella ja haukkua muita vanhempia, olivat he sitten heteroja tai homoja.

Eli jospa mietittäisiin tällaisten asioiden sijaan sitä, että onko meidän jokaisen pikku perheessä asiat niin hyvin, kuin voisivat olla?

olen sitä miltä että nykyään ei ole mitään rajaa suvaitsevaisuudessa,kaikki pitäisi hyväksyä tai sinut tuomitaan samantien ilkeäksi syrjijäksi.en ole koskaan ,edes nuorena ,hyväksynyt homo-ja lesboliittoja,ja vielä oksettavampaa on juuri nämä " perheet" joissa häärii kaksi äitiä/isää.en voi muuta sanoa kuin säälittävää!en ole pystynyt edes lehdestä lukemaan näitä juttuja lesbopareista,ilman puistatuksia.toivon ttä lesbot ja homot eivät sotkisi lapsia mukaan elämäänsä.tehkööt muuten mitä lystää.niin,ja vakaumukseni on kristillinen,olen uskossa,enkä siksikään voi tuota asiaa hyväksyä.

" Minun Jumalani yrittää silti ymmärtää,

Heidän ymmärtämättömyyttään selittää

Että sana rakkaus voidaan tavata R-I-K-O-S"

Hyvää yötä vaan!

Vierailija:

Lainaus:

mutta ehdoton EI lapsen adoptioon/kohdunvuoksaukseen ym. Mielestäni lapsen olisi saatava MAHDOLLISUUS molempiin vanhempiin. Tämä ei toki toteudu läheskään aina tässä karussa maailmassa, mutta pitääkö sitä vielä ehdoin tahdoin alkaa luomaan tavanomaisesta poikkeavia olosuhteita pienelle lapselle???

Sama koskee myös yksinäisten adoptio-oikeutta.

Kyllä homous on " luonnotonta" sillä tavalla, että kaksi homoa eivät pysty luonnollisesti lisääntymään. Kuitenkin ottaen huomioon nykyajan ihmisoikeudet ja tutkimukset homo/lesboperheiden lapsista, minusta sateenkaariperhe voi olla ihan yhtä luonnollinen tahi luonnoton kasvualusta lapselle kuin heteroperhekin.

kerro samalla mihin perustat nämä edellä mainitut määritteet ja miten ne määrittelet juuri siten kuin määrittelet.

sen jälkeen kerron onko se luonnotonta vai ei.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat