Vierailija

Sivut

Kommentit (27)

tapaamme jomman kumman luona silloin, kun kumppanimme ovat matkoilla. seksi on fantastista, mutta ei suhde ole pelkästään sitä. rakastajani on fiksu, hellä ja huumorintajuinen. olemme kummatkin avoliitossa ja lapsettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rakastaja pettää vaimoaan. Kumma kun AINA syyllistetään sitä toista naista, ei koskaan omaa aviopuolisoa :( Sen olen päättänyt, että jos mieheni joskus on uskoton, en tule koskaan syyttämään sitä naista, never!!! Ei se nainen mun kanssani naimisissa ole.

minä en petä ketään enkä myöskään tunne suhteestamme syyllisyyttä, miksi tuntisin? minä kun olen sinkku.

ja älkää sanoko " sinulle voi käydä niin" tms. niin minulle voikin, mutta minäpä en jaksa stressata asiasta. sitten se on minun ongelmani jos sellaista joskus tapahtuu...

terv. nro 5

Vierailija:

Lainaus:

niin kyllä siinä on yhtä syyllinen kuin se pettävä puolisokin.

jos ei ole mitään toiselle luvannut ei sitä voi myöskään pettää tms. niin se vain on!

tavataan missä milloinkin. mies on kotoaan " työmatkoilla" silloin. joskus vietetään viikko putkeen yhdessä, joskus vain yö ja joskus vain pari tuntia.

olen ollut hänen luonaan (vaimonsa oli lasten kanssa jossain sukuloimassa) ja hän minun luonani. hotelleja olemme käyttäneet ja autoa. :)

Toista tapailen työmatkalla. Käyn säännöllisesti eräässä paikassa ja tämä mies siis asuu siellä. Meillä on muutakin kuin seksiä. Tapaamme hotellissa, käymme syömässä jne. Tapaamme vain vajaa kymmenen kertaa vuodessa.

Täällä omassa kaupungissa mulla on sitten toinen rakastaja, jonka kanssa on vain seksiä. Tapaamme hänen kotonaan, joskus menen hänen töihinsä. Tämänkin miehen olen tavannut työn kautta.

Eka mies on vapaa, toinen varattu.

Vierailija:

Lainaus:

Petät " rakastajasi" vaimoa! On kyllä moraalittomia ihmisiä olemassa!

en ole missään tekemisissä hänen kanssaan tms. minun mielestäni pettämiseen tarvitaan jonkunlainen tunneside tai edes joku side...sitä minulla ei ole häntä kohtaan. minä en ole koskaan luvannut hänelle uskollisuutta,rehllisyyttä tms. joten minä en häntä petä vaan hänen miehensä ja se taas ei ole minun ongelma eikä minun syyllisyyteni.

-5-

Vierailija:

Lainaus:

olen ollut hänen luonaan (vaimonsa oli lasten kanssa jossain sukuloimassa) ja hän minun luonani. hotelleja olemme käyttäneet ja autoa. :)

Siis rakastajaa. Lapseni isä sekä kaksi muuta ystävääni käyvät välillä kylässä ja nautimme yhdessä olosta. Siis yksi mies kerrallaan..

Käymme lisäksi joskus syömässä yhdessä. Olen sinkku ja olen todella tyytyväinen elämääni! Tämä sopii minulle. En halua sitoutua kenenkään täysin vaan haluan vaihtelua. Ehkä en ole löytänyt vielä sitä " oikeaa" .

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat