Vierailija

Sivut

Kommentit (33)

presidenttiehdokkaat tuskin voivat estää ketään olemasta heidän kannattajiaan. Voihan vaikka pahin sarjamurhaajakin tykätä jostakin ehdokkaasta. Jos vaikka minun mielisairas tätini menee torille huutaamaan että Niinistö on paras, tekeekö se Niinistöstä mielisairaan?

Vierailija:

Lainaus:

Kaikkea asioita sitä voidaankin väen vängällä liittää toisiinsa... hohhoijaa!

Tuollaiset elokuvat vain kertova hyvin, miten ahdas ja pervo näiden äärivasemmistolaisten ja Halosen maailmankuva on. Tietenkin näillä asioilla on yhteys. Äärivasemmistolaisten maailmankuva on hyvin kylmä, tyly, sairas, pervo, jumalan kieltävä, moraaliton. Olen niin paljon törmännyt näihin äärivasemmistolaisiin Halosen kannattajiin, että voin sanoa, että he valehtelevat ja vääristelevät lähes tulkoon joka asiassa. He painostavat, kiristävät, uhkailevat, manipuloivat gallupeilla. Heissä ei ole mitään hyvää. He ovat puhdasta onttoa fraasia, jonka alla on mätä totuus. Halosensakin ovat retusoineet sinisilmäiseksi ja rypyttömäksi, kun eivät uskalla totuutta kansalle esitiää. Missään asiassa he eivät ole aitoja tai rehellisiä tai puhu suoraan. Halonenkin väistelee joka asiaa, pakoilee johtajan vastuuta ja laatii omia sääntöjään, joiden mukaan muiden pitäisi mennä. Missään asiassa hän ei ole nöyrä tai kunnioita kansaa ja demokratiaa. Hän on sitä mieltä, että Mäntyniemestä hän ei aio lähteä minnekkään. Onko muka kansan mandaatilla valitulla varaa tällaiseen ylimielisyyteen? Kaikessa hän tyypillisen sosialistin tapaa väheksyy kansaa ja kohtelee sitä ylimielisesti.

Katsokaa heidän tekojaan ja käsiään, älkääkä kuunnelko heidän puheitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ymmärrä, ketä varten tuommoisia tehdään??! Katsoin silkkaa uteliaisuutta, enkä ihmettele yhtään, ettei kyseinen leffa menestynyt!

Oksettava!

En muistanut katsoa koko elokuvaa, mutta kovasti tuota on kehuttu. Mulle tuo leffa ei sano mitään, joten voisiko joku kertoa junipaljastusta tai tapahtumia..

Olen samaa mieltä siinä, että ehkä vähempikin olisi riittänyt (jos valistuselokuvana ajattelee). Mutta nuoret ovat hirvittävän hyvin perillä nykyään kaikesta ja kiinnostuneita kokeilemaan kaikkea...tyhmyyttään, tietämättömyyttään, millainen olo kokeiluista voi tulla. Maailma kun ei ole täynnä amerikkalaista söpöä teiniseksiä, kuten meidän ilmeisesti pitäisi sinisilmäisinä luulla.

Tällä samalla periaattella voisin ihmetellä, miksi kukaan ei aloita tällaista keskustelua nähdessään elokuvan, jossa ihminen ammutaan kuoliaaksi. Omasta mielestäni sekin on perversio, vääristymä, irvikuva ihmisen toiminnasta tässä maailmassa.

Epäuskottavaksi ja sairaaksi elokuvan teki lähes kaikkien mahdollisten perversioiden ymppääminen tarinaa. Muuten, opetan työssäni elokuvan tulkintaa, tosin onhan tämä myös mielipidekysymys.

Vierailija:

Lainaus:

Levottomat ymmärretään usein väärin, koska moni näkee siinä ilmeisesti vaan seksin. Huom! Seksi ei ole elokuvan sanoma, vaan tyhjät ihmissuhteet ja elämän tarkoituksettomuus jne.

Tosin Hymypoikaa en ole nähnyt, mutta esim silloin kun Levottomat oli koko ajan esillä, mun kaverit ottivat koko elämäntapansa siitä leffasta. Sitten naivat toisiaan ristiin ja pelasivat jopa sitä " mä en oo koskaan" -peliä... Ja pitivät sen jälkeen mua vanhoillisena tiukkapipona, koska sellainen elämäntapahan on ihailtavaa. Ei mun ymmärtääkseni ollut senkään (vastenmielisen) leffan tarkoitus, että siitä otettaisiin mallia siihen, kuinka kannattaa elää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat