Vierailija

Lapsellani on ollut 1,5 vuotta omituisia kipu-uneliaisuus-oksentelukohtauksia ja ole käyttänyt lastani sen takia terveyskeskuslääkärillä varmaan 50 kertaa.

Tänä keväänä aloin sitten todella kritisoida lääkärien ylimalkaista tapaa tutkia lastani ja lähettää mahatauti-diagnoosilla kotiin, jossa samat oireet toistuivat aina parin viikon välein.

Nyt kuukauden ajan olen vaatinut tarkempia tutkimuksia ja ne on tehty. Tänään sitten selvisi että eilisessa vatsan varjoainekuvauksessa oli tullut ilmi että lapsellani on synnynnäinen "kaksoisputki" suolessa ja se aiheuttaa ne oksentelut. Lisäksi lapsellani epäillään lasten migreeniä.

Pelottaa tuleva suolistoleikkaus, mutta samalla olen voitonriemuinen. Tähän asti lekurit ovat tuijottaneen vain masennustaustaani ja on jopa epäilty että minä syötän lapselleni jotakin lääkettä joka aiheuttaa oireet. Saivatpahan epäilevät lääkärit nenilleen.

Harmittaa vaan että lääkärien ylimielisyyden takia lapseni on kärsinyt 1,5 vuotta kivuista turhaan kun vaiva olisi voitu korjata leikkauksella jo paljon aiemmin jos maha olisi ultrattu jo vuosi sitten.

Kommentit (11)

Lainaus:

pitävät vastaanottoa mm Mehiläisessä. Eli en katsonut tarpeelliseksi viedä lasta samalle lääkärille yksityisvastaanotolle. Eikä kyllä olisi ollut rahaakaan, koska olen työtön yh

TK-lääkärit eivät pidä yksityisvastaanottoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lapsesi leikkauksen suhteen, Suomessa lastensairaalat ovat maailman huippuluokkaa.

Sitä vaan ihmettelen, että eikö edes yksityinen lääkäri suostunut aiemmin tutkimaan lastasi tarkemmin? Vai julkisenko puolen kanssa vaan tappelit?

syy selvisi vasta eilen vaikka myös erikoislääkärillä yliopistosairaalassa rampattiin. Eivät vaan olleet halukkaita tekemään tarkempia tutkimuksia kuin vasta kuukausi sitten vaikka oireet olivat koko ajan samat erilaisista allergiadieteistä huolimatta. ap

pitävät vastaanottoa mm Mehiläisessä. Eli en katsonut tarpeelliseksi viedä lasta samalle lääkärille yksityisvastaanotolle. Eikä kyllä olisi ollut rahaakaan, koska olen työtön yh

Voin kuitenkin kuvitella, että hiukan mahtaa kismittää, jos joutuu itse epäilyksenalaiseksi. Onneksi tosiaan syy löytyi, sinä pääset kaikista epäilyistä ja lapsesi pääsee mahakivuistaan!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat