Seuraa 

Hei!

täällä ilmoittautuu yksi kaksosesten odottaja olen pyöriny tuolla helmisimpukoissa ja sain vinkkiä tuolta synnytys puolelta kun kaksosten synnyttämisestä kyselin..

Elikkäs meidän perhe minä 23 v ja mies 25 v ja kaksoset a tod näk. poika (2.1kg) b tod näk. tyttö (1.8kg) painoarviot viikolla 32+1 huomenna mennään taas äippäpolille kontrolliin.

supistellu kiitettävästi ja olo alkaa olla " kypsä" synnyttämään nooh molemmat ovat raivotarjonnassa..

tikunen hupu sekä lupu 33+6

Kommentit (3)

Tässäpä toinen Helmisimpukka =) Tosi vähän oon sinne kirjotellu, joskus alkuraskaudessa varmaan viimeksi.

Mulla masussa 2 poikaa, tällä hetkellä molemmat perätilassa. Perjantaina pitäs kai äpkl:lla päättää synnytystapa.

Niin ja mulla rv nyt 35+2

Ei ole ekat lapset tulossa. Meillä on 4v ja 2,5v jo kotosalla, eli touhua tulee riittämään =) Mulla ei niinkään pelota että miten pärjään kaksoten kanssa vaan se että miten pystyn antamaan aikaa myös noille isommille. Noh, eiköhän sitä jotain keksitä.

Minä oisin jo ihan valmis luopumaan tästä mahasta. Joka paikkaa kolottaa ja särkee. Nukkuminen on hankalaa ja olo on ko 80 v mummelilla. Supistellu on tosi paljon koko raskausajan, mutta eipä nämä herrat aio täältä varmaan kovin ennakkoon tulla. Hyvä vauvoille, huono mulle =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eilen käytiin äippäpolilla ja painoa oli tullut a:lle 2.4kg ja b:lle 2.3 kg nyt vaan odotellaan koska haluavat tulla maailmaan kun molemmat olivat raivotarjonnassa.. Elikkäs alateitse lähdetään yrittämään pinnistää sitten parin viikon sisällä..

en ole itsekkään kuin pari kertaa viikossa pinoutunut tuolla helmisimpukoissa vaikka todnäk minustakin tulee tammikuinen kaikki on kotona aikalailla valmista että tervetuloa vaan vaavit maailmaan :)

onko sulla ensimmäiset lapset tulossa vai onko ennestään lapsia? meille tulee ekat ja nyt jotenkin viime päivinä usko omiin kykyihin hoitaa kahta lasta yhtäaikaa alkanut horjua onneksi tiedän että saan mieheltäni kaiken avun ja tuen minkä tarvitsen mutta silti on alkanut tulla epäilyksiä.. kuuluvat ilmeisesti tähän loppu aikaan kun alkaa h-hetki lähestyä..

Jotenkin tuntuu että haluaisin jo luopua tästä super mahastani mutta toisaalta en vielä haluaisi luopua siitä ja sitten ajatukset siitä menevätkin jo siihen joka päiväiseen arkielämään kaksosten kera :)

nooh ehkäpä tämä tästä..

tikunen ja hupu sekä lupu 34+1 (perästä tullaan)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat