Seuraa 

- tietääkö joku, onko tämä siis mahdollista Viron klinikoilla? Siis että kaveri toimii luovuttajana, vaikka ei ole avio/avo- tai muukaan kumppani.

Kommentit (4)

Klinikka on tarpeen siksi että olen vanhemmansorttinen äiti ja äitikokelas (hassu myöhäisherännäinen) ja hedelmällisyys aika heikkoa. Tuo avoparin leikkiminen sopisi toki mutta kaverini saattaa pelätä että hän päätyy jonnekin rekisteriin viralliseksi isäksi.

Hei,

tarvitsetko jonkin erikoisen hoidon omista terveydellisistä syistä, kun haluat tehdä inseminaation klinikalla? Vai onko tarkoitus pakastaa siittiöt, tarkistaa 1/2 v pästä sukupuolitaudit ja sitten vasta inseminoida?

Jos ensimmäinen vaihtoehto, niin voittehan kokeilla sitä että sanotte vaan olevanne avopari..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos tiedosta - vastaus vaan ei taida sopia kun en usko että kukaan serkkupojista tai heidän pojistaan lähtisi siemeniään minulle lahjoittamaan (saati että kehtaisin kysyä).

Muistan että joku tiesi että Viron lain mukaan luovuttaja on aina anonyymi. Mitähän tapahtuisi jos menisi ao. luovuttajan kanssa vastaanotolle eikä kertoisi että ei tässä mikään pariskunta olla...

Murppe: olen näihin Viron klinikoihin nyt katsausta luonut ja mielestäni ainakin yhden klinikan sivuilta (puutteellisilla viron ja englanninkielen taidoillani) ymmärsin, että heillä asiakkaan oma luovuttaja sallitaan jos tämä on sukulainen. Mutta varmaan parhaan infon saa suoraan klinikoilta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat