Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Avaan meille jo uuden pinon, kun kerran hereillä vielä ollaan. Kopsaan tuon häälinkin tännekin, että varmasti kaikki häähöpsöt sen näkevät ;)

http://www.kotimaa.fi/kotimaa/haat/

Sivut

Kommentit (56)

[color=tomato]MERINEITO: Aih, no mähän siis tiesinkin miten se leimasin toimii :D Tarttuuko se jauhe ihan tavalliseen leimasinaineeseen, eli siihen siniseen millä koulussakin leimat laitetaan? Ei siis tarvi olla mitään liimaa tms? Tykkään varmaankin peruskauniista kutsuista. Ja kun on kastekutsut kyseessä, niin hempeys ei ole pahitteeksi :) Tässä meinaa ihan herkistyä kun aatteleekin oman vauvan ristiäsiä :`)

ILONALLE: Leivät teen ihan kulloisenkin ohjeen mukaan. Sämpyläjauhopussista löytyy sämpylöiden ohje esimerkiksi. Nuo ruisleivät mitä nyt tein, olivat ryisleipäainespussin kyljestä. Netistä etin myös ohjeita.

HANNELE: Ihana ukko sulla! Mun ukko ei koskaan lähe mun kanssa kävelylle :o/ On sellanen dille, että mielummin rullaluistelee tai pyöräilee munkanssa. Kävely vissiin liian hituraa hommaa sille.

Ai juu, nyrkkitäti neuvolassa kokeili myös onko Tuutin pää jo kiinnittynyt tuonne lantioon. Kuulemma vielä vähän heiluu, mutta kiinnittymään päin on :) Tuntu aika kurjalta kun sitä kokeili... meinas tulla pissa " housuun" :D

JJ + PikkuTuutti♥

Siis jos tilaa LEIMASIMEN niin sisältääkö se pelkän kuvion, ei mustetyynyä..? Pölijää hommaa vaikka toisaalta nykyajan rahastusmaailmassa ei mikään ihme!

GOLDALLE jaksuja

Alotin muuten jääkarhumyssyn uuestaan ei siitä purkamisesta tullu mitään kun se on sellasta pörrölankaa

Ja vauvalehti tuli tänään ja sen mukana oli " saamme vauvan" -lehtinen. Oliko muilla? Vai tuliko tämä meille vaan vähän niinku vinkkiä?! ;o) Plussaa ootellessa...

Nyt ei jouva enempää... ÖITÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

leivin paperi.... Keittiöön ei sitten ole menemistä hetkeen.... :(

[color=limegreen] GOLDA: ((Voimahalaus)) Toivottavasti pääsit turvallisesti sinne ystäväsi luokse, itkemään ja puhumaan. Ajan kanssa tiedät tunteesi. Minusta on kuitenkin hieno asia, että annoit miehellesi vielä tilaisuuden puhua asioista. Erot eivät ole helppoja koskaan.

Minulle kuitenkin tuli tekstistäsi kuva, että sinulla ei enää ollut sellaisia " herkkiä" tunteitä miestäsi kohtaan. Tokikaan pitkän suhteen jälkeen tunteet eivät katkea kerralla.

Ilonalle: Muakaan ei jaksaisi huvittaa tää opiskeluhomma juuri nyt... :(

Mun pitäis väsätä huomiseen aineyhdityksen kokoukseen esityslista. Eipä huvittais, vaikka viime vuotisesta se tullee varsin nopeasti copy pastella kun vaan pääsis alkuun.

Ja oikeestaan kyrsii ees mennä koko kokoukseen kun pitäis yhdistyksen sääntösotkuja setviä..... :(

laiskimus-merineito

[color=skyblue]Hiivatti ku väsyttää... eikä pääse ihan vielä nukkuun, ku on yks pellillinen vielä uunissa. pakko kyllä ottaa päikyt sitten!

Mullakin alko himottaan nyt nuo kortit. Pitäsköhän tekasta sitten Tuutin ristiäsikutsut ite...? Mulla ois kyllä valmiina läjä nallepuh-aiheisia kortteja, mutta oishan se hianoo ku ois itte tehdyt kortit. Pitääpä harkita. [b]Miten tuo leimasintekniikka sitten toimii[/b] Joskus oon nähny ku tehään silleen et leimataan " liimalla" ja sitten jotain kultahilettä ripotellaan ja levyllä/silitysraudalla kuumennetaan niin se hile sulaa. Tulee siis sellanen kohokuva siitä leimasta.

Jos merineito tai joku törmää hienoon kastekutsuun niin laittakaapa linkkkiä tänne päin. Mulla ei itellä kyllä oo oikeen ideaa olleskaan...

[b] TIITIKÄLLE RUTKASTI ONNEA TUPLAILUUN!![/b]

Toivottavasti pääset heti kohta piinailemaan ja toivottavasti plussaat pian! Plussasäteitä~~~~~~

[b]Miitsu ja Lumiina:[/b] Kiitos!

Hoitoon saaminen on vaikeaa/mahdotonta, valitettavasti. Aikaisemmin onnistui työterveyslääkärin kautta, nyt äiti on eläkkeellä. :( Meillä on nyt suunnitelmana löytää pikkuveljelle kesätöitä/harjottelupaikka siskon kodin läheltä. Eli tarkoituksena on turvata veljen tulevaisuus.

[b]JJ:[/b] Hyvä, että selvisit siitä " nyrkkineuvolasta"

JA kiitos tuosta häälinkistä. :)

Miitsu: hyvä että sydän pompotteli hienosti ja sait kerrottua pomollekin.

[b]Modasta[/b] Jos on Prisma kauppa lähellä kannattaa käydä kurkistamassa sinne. Ainakin meillä lähi Prismassa oli tarjolla lehtiä puoleen hintaan/tarjouksella ja Modakin oli tarjolla.

[b]Hannele:[/b]Kyllä me ollaan kaikki viikonloput ja lomat/kesät yhdessä oltu seurustelun alkuajoista lähtien. Kait se tuo ukon läheisen työkaverin yllättävä ero saa asiat lähelle ja ne sitten mietityttää kun itsellä olis tuo päin vastainen juttu mielessä..

Mä en muista mitä muuta piti kommentoida, valvoin taas liian myöhään, enkä saanut itseäni ylös sängystä. Jotenkin tuo äidin juttu sai mut nyt lamaantumaan. :/ Muutenkin olen ollut alamaissa ja mulle on jostain ilmestynyt kestopms koko ajan vaan vetuttais ja paljon.

Eilen kuvittelin että tämään ryhdyn tehokkasti tekemään koulujuttuaja. Tässä kuitenkin istun ja juuri mitään en saa aikaan :(

[b]JJ:[/b] Tuossa eilen mainitsemassani uudimmassa kauneimmat käsityöt lehdessä oli pari simppeliäkin ohjetta.

[b] Laura[/b] Eipä tuosta sinun ukosta oikeen taida ottaa selvää, kun hänen viestinsä ovat noin ristiriitaisia. :/

[b]Hannele:[/b] En oo tilannu vielä tuolta Sinellistä pähkäilen vielä noita kohovärejä. Tietty jos sulla ei oo paljoo (tai siis, eihän sillä määrällä ooo mitään väliä) tilattavaa niin tietty voitas harkita kimppatilausta ja ja pistää

käsittely ja postituskuluja jakoon...

Löysitkä tuolta paperimaailmasta http://www.paperimaailma.fi/ mitään mielenkiintoista? Laittelen tässä piakkoin sinne menemään tilauksen jokatapauksessa.

Riippuu mitä tarvikkeita olet etsimässä, Suomalaisessa kirjakaupassakin on aika monenväristä kartonkia tarjolla.

merineito

[color=navy]Julkkis-JJ täällä just heränneenä. Mulla on siis tänään nyrkkineuvola, joten siksi tähän aikaa ylhäällä. Plaah, ei nappais lähtee lontostaan tuonne... kaiken lisäksi se lääkäri on ihan tylsä tyyppi.

Pitäsköhän munkin vaklia se uus Moda siltä varalta, että sen ostasin. Kuinka kallis se oikein sitten on, kun Hansukin jätti hyllyyn. Eilen tuli muuten mulle eka vauvalehti anopin ansioista :) Aika hyvä joululahja kieltämättä :) Päällisin puolin vaikutti ihan hyvältä tän kuun numero. Äkkiä luin sen " raskaustesti" osion ja mua jäi mietityttään, kun se nainen sano jossain kohtaa, et " kyllä minäkin tästä selviän, kun kerta Britneykin" tms. Britneyhän synnytti sectiolla... eli mitähän se mamma oikeen meinas?

Joops, nyt ripsaria huuleen... eiku ripsiin ja menoxi! JJ tasan 36 (apuaaaa!) kera Tuutin♥

JENSKU, hui kauhistus! Eikö sua ala jo jännittään se synnytys?! Mua varmaan jännittäs tuo alatiesynnytys ihan hurjana...

LAURA, harmi että mies kokee sun vauvakuumeen ahistaneen... Mua potuttaa ihan hulluna tuo, niinku itelläkin alkuun miestä ahisti ihan hulluna mun vauvakuume (onneksi ei enää kun se on jo tottunut jo ajatukseen)! Siis se on varmasti biologista ja jos naisille ei jossain vaiheessa sitä tulis niin ehkä ihminen kuolis sukupuuttoon, miehet kun tuntuu innostuvan aiheesta vasta kun on liian myöhästä... Ja ne kokee että se on jotenkin niitä vastaan vaikka se on vaan molemmille hyväksi! Miks ihmeesä ne on semmosia änkyröitä...?!? Miksi ihmeessä ne naisia siitä syyttää, varsinkaan kun tunteitaan harvoin voi hallita... Höh. Oma ukkonikin on varmasti pahimmasta päästä tuossa asiassa...

*painuu johonkin tyynnyttelemään itseään ennen kuin kiehahtaa*

Pikanen pinoutuminen.. Nyt alko mun uusi elämä ja tänään raahaan taas itseni pitkästä aikaa jumpalle.. :) Vauva jutut on nyt jääny taka-alalle kun näitä koulujuttuja olen mietiskellyt.. Mut kun ne saan päätökseen niin kyl alan taas puhuun ukolle vauvasta ;)

Lumiina: Turun amk:ta jossain vaiheessa oon miettiny mut se ei oo nyt meille se paras vaihtoehto.. ja vielä kun kuulin et siel on ollu jotain käännösjuttuja.. vaikka voihan niitä olla missä vaan.. Tsemppiä sulle opiskeluihin!!

Nyt valmistautuun jumpalle..

Minulla on ollut muutamassa kierrossa samanlaisia oireita. Ehkä ei ole vielä raskaudesta kyse, kun kierto on vasta noin alussa. Siksi luulen, että oireet voivat sinullakin liittyä laastarin lopettamiseen. Minulla oireet liittyvät ovisaikaan, mikä johtuu ilmeisesti siitä, että silloin jonkun hormonin määrä nousee (luin joskus tällaisen selityksen). Ainakin on yksi oire lisää helpottamaan oviksen tunnistusta. Saattaa olla, että pahoinvointia ei ole enää myöhemmissä kierroissa, kun kaikki laastarin hormonit ovat poistuneet elimistöstä.

Kaikille kiitokset onnitteluista!

GOLDALLE iso halaus, voi kun harmittaa niin paljon puolestasi:( Parisuhdekiemurat osaavat sitten olla hankalia ja niistä tulee niin kovin paha mieli. Toivon koko sydämestäni, että ennen pitkää nouset taas jaloillesi, joko yksin tai miehesi kanssa. VOIMIA!!!

TIITIKÄLLE onnea, ihana uutinen tuo tuplailun aloittaminen:) Niin se kai usein on, että hiljaa hyvä tulee, vauvakuumeessakin. Niin moni mies todella ahdistuu painostuksesta ja lyö liinat kiinni, jos ei muuta niin ihan periaatteesta. (Taitavat oikeasti pelätä aika paljon...) Eli hyvä kun jaksoit olla suu supussa, nyt se tuotti hedelmän! Toivottavasti tuottaa myös toisenlaisen hedelmän mahdollisimman pian:)))

LAURA, jotenkin kuulosti niin tutulta tuo " ihan sama" ;) Teidän tilanteessa kyse on vielä niinkin isosta jutusta kuin jatkaako suhdetta vaiko ei ja silloin ihan sama on kyllä jokseenkin epäreilu vastaus. Mutta ehkä toistaiseksi voit ymmärtää sen Kyllä-vastauksena...

Kylläpäs GALTSUA oli hellitty mahtavalla kylvyllä, kuulosti IHANALTA!

Oma napa: ei mitään uutta auringon alla, kp 6/28. Menkat loppumaisillaan ja uusi yrityskierros pitäisi pistää piakkoin alulleen. Vai pitäisikö ennemmin sanoa että panna;) Ei kuitenkaan vielä tänään, nyt väsyttää ihan niin paljon. Hyvät yöt kaikille tasapuolisesti.

-Lillis-

ps. Nyt kun pääsen koneelle vasta illalla, niin menee tosi kauan aikaa, että saa koko pinon luettua läpi. Kaikkea haluamaani en mitenkään ehdi/pysty kommentoimaan, harmi.

[color=purple]Kyllä sua nyt koetellaan oikeen urakalla... tuntuu pahalta sun puolesta ja voin vain yrittää kuvitella miltä susta tuntuu. Turha varmaan toivotella voimia ja jaksuja, koska tilanne on aika tulenarka vielä. Koitahan pitää itsesi kunnossa ja muista levähätää ja antaa itsellesi aikaa toipua. Nyt sulla ei oo kiire minnekään! kauheena haleja ja lohdutuksia täältä, elämme kaikki Puolukat mukana enemmän kun arvaatkaan! Voimia ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei mikään ihme josset hokassut.. en en mä itsekään oikeen oo siitä selvillä ;-) Täytyy nyt sitten kai kokeilla sitä mitä Hansu ehdotti... otan kaikki ne ihan sama-jutut silleen et se sanoiskin kyllä. Kun sillä nyt näyttää olevan vaikeeta myöntää että se kuitenkin musta jotain haluaa. Vaikka välillä kyllä ihan sanookin niin mut sit taas kaikki on ihan sama. Huh.

Tiitikälle onnea tuplauksen aloittamiseen! Kyllä se hiljaisuus vaan taitaa toimia paljon paremmin kun painostus... Mies sanoo että se mun syksyinen painostus on yksi syy siihen että sitä niin ahdistaa. Kai se on uskottava. Mutta en mä kyllä oo pariin kuukauteen puhunut vauvoista mitään. Mutta nyt kuulemma jo ahdistaa sekin että tietää mitä mä ajattelen. Höh, minkä mä sille voin että haluan lapsia? Vaikka tosin nyt me ollaan ihan samaa mieltä siitä että nyt just niitä ei kyllä aleta tekemään. Ja jos tässä nyt vielä yhdessä ollaan niin pidän kyllä oikeesti huolen siitä ettei vahinkoja tapahdu (tähän asti kun niitä on lähinnä toivonut ;-) Mies ei ikimaailmassa uskoisi sitä vahingoksi...

Tuijottelenpa taas tehokkaasti omaa napaa... mut näköjään nyt ei päähän paljon muuta mahdu. Yrittäkää kestää!

täällä tuntuu piinaviikko tällä hetkellä tosi piinalliselta. Yksin kun olen koko päivän kotona ollut niin vaan omien ajatusten ympärillä pyörin ja kohta sekoan... =( Ja vasta kp23 menossa... Voi sitä elämästään vaikian tehä jos ei muuten olis onkelmia...

-piinathunda-

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat