Seuraa 

Sivut

Kommentit (39)

Vauva2006:Kyllähän tuo vähän siltä kuulostaa että raskaana olisit...;)

Q:Joo,ei oo Pepsi paljoo pepsimaxii nyt vedelly ;)Ja katoin että tossa multitabs special 2+ on näköjää sitä d-vitamiiniaki tarvittava määrä ;)

Millos piinailijat testaaa?

Kärsin hirveistä ilmavaivoista....:(Ku se paukku ei löyä tietään ulos niin kouristelee mahaa iha sikana.Tätä kestäny jo vajaan viikon :(

Taidan kuitenki taas ottaa nuppunimen tällekin toukalle.Plussailkaaaaa!!!!!!!!!

-Pepsi ja nuppu rv4+0...jeee viikko vaihtu!

Kylläpäs nauratti, vaikka vasta ensimmäistä sivua luin noista pepsin laittamista miesten sanomisista. Täytyy tosin myöntää, että mun mies myös todennäköisesti pystyisi venymään johonkin vastaavanlaiseen " laatu" kommenttiin, vaikka ihana onkin. :)

Pahoittelut Käärölle ja myös Naksulle, jos täti yrittää lähennellä. Toivottavasti silti ei.

Mooli: tuo lämpöhommahan kuulostaa lupaavalta. Plussasäteitä!

Masu06: Ymmärrän hyvin, kun kirjoitit, että haluaisit jonkun, jonka kanssa jutella näistä vauvajutuista. Mua harmittaa myös, koska kenellekään mun läheisimmistä ystävistä vauvaprojekti ei vielä toistaiseksi ole ajankohtainen. En siis hirveästi viitsi kuumeilla sellaisille, jotka eivät välttämättä ole kiinnostuneet asiasta samalla tavalla.Onneksi silti mun sisko on tietoinen tästä asiasta ja jutellaankin aina vähän väliä aiheesta. Ainoa vaan, että hänen lapsilukunsa on jo täysi, joten ei olla koskaan samassa ns. piinailutilanteissa. Voi olla, että se sun miehen sisko voisikin olla sellainen, jolle kertoa. Ymmärrän toisaalta sen vaikeudenkin, mikä samaan aikaan piinailuun liittyy. Hmm. Vaikea sanoa.

Kiitokset hauskoista tervetulotoivotuksista kaikille! Ootte kyllä huippuja !

t: koirashampootyyppi =) espree kp 3 (kylläpä aika matelee..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Anteeksi vähän omanapaista, mutta pakko oli äsken mennä mittaamaan lämpöjä ja mittari näytti 37,1 astetta! Ja taas itkettää...

=) Sippu

Ps.Nyt vasta huomasin Amyn eiliset köntsät vai mitenköhän kirjoitit. Olen onneksi ollut vielä kaatumatta tänä talvena *koputtaa puuta*, mutta aina aiemmin kun olen kaatunut, niin ekana mietin, et näkikö kukaan ja voi kuinka noloa... Toivotaan, et polvi paranee pian!

Tää on paras pino!!!

Diolle kiitos pinoista ja väreitä (Sipulle tietty tän päivän alotuksesta:=)

Naksu; älähän nyt - pidä se saamarin täti loitolla!! *haleja*

omaa napaa; mun oli tarkotus aamulla vielä testata apteekin omalla ja testasinkin. Mut jotenkin kämmäsin koko testin ja se ei näyttänyt yhtikäs mitään.

lämmöistä sen verran, että mulla on ollu lämmöt sekä aamuisin että iltaisin 37.2-37.3 luokkaa, kun tavallisesti aamuisin alle 36,5. Outoa. Mutta niinhän elämä on!!!!!!!!! Oli taas pitkä päivä töissä ja palkitsen itseni sidulla. Jospa pian ei tarvitsiskaan enää naukkailla...

Onnea vauvalle haamusta!

hei tokkis, tosi hauska sun nikkitarina:=) Olinkin kaipaillut sua!

Kiva, että moolin ikätovereita on enskoissa iso liuta, täällä mennään jo hyvää vauhtia kohti 31 v:ta.

en nyt muista muuta...kuin että haleja kaikille ja erityisesti Q+q:lle ja Pepsikselle kera nupun!

-m (kp28/26-29)

Ja tervetuloa uudet ensikot! Itse myös melko " tuore tapaus" täällä :)

Eilen oli gallupia: Mun nicki on pöllitty meidän kissalta...ei sen kummempi.

Vaikka aika tuntuu aina menevän tosi äkkiä, viikot vain vilahtelevat ohi ilman että perässä pysyy, niin IKINÄ ei oo yks kierto tuntunu näin pitkältä..! Vasta kp 10 ja kierto ties kuinka pitkä.. huoh. No kaipa tähän tottuu. Malttamaton kun oon, sille ei mahda mitään.

Naksu, pahoittelut tädistä :( Tai jospa se olikin jotain muuta tuhruttelua, eihän sitäkään tiedä. dbdbdbdbdbb että se olisi jotain muuta!!

Kiitos vaan kaikille myötätunnosta tuon minun ilmalentoni johdosta. Joku vois sanoo, että ainakin muutamalta tuomarilta ois voinu tulla lähes täydet 20 pistettä - eli paremmin kuin Ahosen Jannelle... ;) Polvea kyllä vähän vielä juilii, mutta antoi se periksi lähteä oppilaitten kanssa hiihtoladulle tänään, joten eiköhän siitä vielä kalu tule.

Muutoin täällä päin ei kummallisia uutisia. Kuullostelen ja tunnustelen itseäni aivan herkeämättä ja olen tuntevinani jotain alavatsassa, mutta nehän nyt voi olla vaikka ilmavaivoja. Mutta paleltaa koko ajan. Ja lämmöt on vielä koholla.

Vielä on kuitenkin turhan aikaista testailla. Saatan haksahtaa perjantaina ihan varmuuden vuoks, kun oon lähdössä vähän juhlimaan ihan Helsinkiin saakka. Mutta vaikka silloin vielä negan pukkais, niin pitäydyn edelleen siinä vain muutamassa lasissa punkkua. Se sopii mulle parhaiten. Kaveri kun jo nauroi eilen, että tartteekohan taas tilata joku hakemaan meitä sieltä pois, kun viimeks kun oltiin samanlaisessa tilaisuudessa, niin sammahdin paluumatkalla autoon jo ennen eduskuntataloa ja seuraavana päivänä yökkäilin iltaan saakka. Nyt ei passaa lainkaan lähteä moiselle linjalle, sanoo nyt vanhempi ja viisaampi.

Mutta nyt hakemaan sitä Jessicankin vinkkaamaa piristystä pihalta - vai katsoisko ensin Emmerdalen? :)

Ja uusille kovasti paljon tervetuloa! Ainakin Haavehahtuvan, espreen(?) ja vauva2006:n bongasin.

-Amy-

Kyllä se plussa on onneksi olkoon :)

Täällä kuumeilu puolella haaveilaan ja yritetään vauvaa, ensikoissa tosiaan kyseessä eka lapsi :)

Itse plussasin noin viikko sitten, mutta kirjoittelen tänne kummiskin, kun odotus puolella aika hiljaista välillä :)

Tosiaan, kun sen plussan olet saanut odotus puolelta löytyy enskojen ja syyskeijujen pinot, joihin voit myös tulla mukaan :)

Sippu:

Mulla tuo itku juttu oli ennen plussaa. Sain nimittäin kp 25/29 aconilla jonkin näköisen viivanpaikan, ja en siihen uskonut (piti lampun alla tihrustaa, että näky). Itku tuli kuitenkin melkein joka asiasta. Mulla Pregent stickit näytti paremmin plussan, entä acon??? Mikä kp sulla on sitten menossa?

Äh, päivän viimeinen kahvikuppi menossa... :/ En kestä...

Diotima, tosi hienolta näyttää värien käyttö ja " lihavoinnit" ... ihan kateellisena täällä ihmettelen : )

Voi ei mikä kalakuolematarina Queenilta! Oletko jo pystynyt hankkimaan uuden tilalle = ) ? Kyllä miehet on kovilla kun naiset on tuollaisessa tilassa - no ilmeisesti menee jossain vaiheessa kuitenkin ohi?

Amy, mäkin mietin (erityisesti silloin kun täytin 30) että vielä olis tuollaiset 35 vuotta töitä jäljellä. Pitäisköhän yrittää vaihtaa alaa välissä vai pysyä samassa hommassa, kun vakituinen työpaikka on nykyään kuitenkin tosi arvokas juttu?

Jaksamisesta : sen mä olen huomannut, että liikunta piristää kummasti mieltä ja muutaman kilsan lenkki iltaisin raikkaassa talvikelissä auttaa ravistamaan kaikki työasiat ainakin pois mielestä. Suosittelen!

Nikkigallupista sen verran että ihan omasta nimestä on nikissäni kyse : ) Eipä siis kovinkaan omaperäistä...

Ja taas uusille teretulemast mukaan! Joku vaikea uusi nikki oli ilmoittautunut; olitkohan Espree? No anyways, kiva että saadaan uusia ihmisiä porukkaan!

Jep jep, nyt täytyy ryhtyä töihin, jouluvapailla näyttää taas kertyneen aikamoiset pinkat tehtäväksi.

Tomeraa tiistaita kaikille!

että jos Ellin ennustus käy toteen, niin meidän poika saa alkunsa ensi juhannuksen aikaan! :) No toivottavasti ei tarvi oottaa niin kauaa plussaa...

Täälläkin piinaillaan edelleen, Sippuliini! Nyt kyllä saattaa piina jo loppua, lämmöt oli aamulla 36.58... Eli laskusuunnassa. Ellei sitten johdu siitä että mittasin aiemmin kun normaalisti, joku 1,5-2 tuntii ennen. Mutta joka tapauksessa, kp30 menossa, kattelin että kerran on ollut kp33 ja muutoin suunnilleen 27-28... noh, katsellaan! Peukkuja Sippuliinille siis! bdbdbd Ja tietysti muillekin piianilijoille!

jessica oli kivasti maanantaina rohkassu kirjottelemaan:) kiits!!

oon käyny varmaan joka päivä lukemas teiän jutut,mut ei oo vaa viel jaksanu kirjotella..välil oon kirjottanu jotain ja sit pyyhkiny,ku aatellu etten viittis vaan jotain valitusvirsiä tänne laittaa.

mahas ollu viel vähän kipuja.nyt onneks alkanu lääkkeet auttaa,viime viikol ei tehonnu mikään..painellessa sattuu ja sit outoo,mut ponnistaa en pysty ollenkaa..sattuu niin paljo jos ees meinaa,et auts.

eilen alko koulu ja meninki sinne.suununtaina kävin lautailemas,tarvi jotain piristyst.ja ku ei salille viel viitti mennä,ni se oli sellanen liikuntalaji mihin pysty jo.kävin myös luistelemas viikonloppuun,et sain ees vähän raitist ilmaa..teki kai ihan hyvääkin.

lautailemaan oli kauhee hinku,ku oli viel raskaana, ja ei voinu mennä,jos kaatuilee.viime talveen oli välivuosi,vahingossa.

se on kyl jännä et silloin ku jotain asiaa ei saa tehä,ni koko ajan tekee mieli.

nyt on seksikieltoki sen kaavinnan takia,ni tietyst koko ajan tekis mieli..

mut hyvä et ees jotain tekee mieli,on nimittäin ollu vähä sellain olo ettei jaksais yhtään mitään.

nimerkistä..eli laralei tulee omasta nimestä,joka on siis Laura.toi on yleensä lauralei,mut en muista miks tänne oon laittanu lara..mies sanoo laraksi,niin varmaan sen takia.. :)

siin oliki paljo löpinää itestäni..

oonkohan ees omien surujeni keskeltä muistanu onnitella plussanneita??

no nyt onnittelen,eli PEPSIMAX,ULLA-MAIJ,MANTELI YMSYMS KAIKKI PLUSSANNEET, oikein paljon onnea ja toivottavasti masuasukit pysyvät kyydissä loppuun asti!! :)

toivon sitä niin paljon!!!

nyt pitäs varmaan lähtä nukkumaan,tai valmistautumaan siihen..ei vaan nukuta..mut PLUSSAONNEA kaikille tasapuolisesti!! :) ++++++

tykkään teistä.

Olinpas kerrankin ensimmäinen ja pääsin aloittamaan uuden pinon!

Mitäs kuuluupi? Tällä suunnalla ei mitään uutta, piina siis jatkuu...

Sippu

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat