Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tyttö on hurahtanut pituutta alkutalven aikana niin paljon että 122 cm haalari käy pieneksi. Ensi talvena 128 cm ei välttämättä enää sovi joten olen yrittänyt etsiä edullista uutta tai vaikka käytettyäkin 128 senttistä toppahaalaria mutta turhaan.

Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä missä Karjaa-Lohja-Vihti-Kirkkonummi-pk-seutu tienoilta voisi löytää 128 senttistä haalaria. Reiman, Travallen, Brion tai Lassien puku olisi hakusessa.

Kommentit (3)

alueen Prismoihin. Niissä on ainakin yleensä ollut noita isoja kokoja. Eilen juuri itse metsästin meidän pojalle (kylläkin vasta ensi talveksi) toppahaalaria (tiettyä tyyppiä ja merkkiä) ja soittelin ympäriinsä Cittarit ja Prismat pääkaupunkiseudulla ja onneksi sitten yhdestä vielä löytyi ja sain varattua ko.päiväksi. Ja kävin sitten illalla haalarin ostamassa :) Tyytyväinen olen, kun ei tarvinnut autolla lähteä kaupasta toiseen ajamaan.

Jumbon Prismassa / Cittarissa ei ainakaan enää ollut kovin montaa haalaria, Prismasta löytyi jostain ihme alerekistä isoja välikausihaalareita (Lassien Suprafill ja Reimatecinkin), mutta toppahaalareita ei paljoa näkynyt.

Mua myyjät ainakin palveli mielellään, kun soitin infon/vaihteen kautta ja pyysin yhdistämään lasten vaatetukseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat