Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (106)

[color=darkorchid]Ketkäs sitä yhteisöä alkais duunaamaan? *tahtoo jo*

Ja mitkä kriteerit meillä sitte on, et ketkä pääsee mukaan?

Enää 3 herätystä ja sitte heitän herätyskellolle hyvästit (ehkä noin)vuodeksi:) *toivoo hartaasti ettei työsopimus jatku* Mies tosin eilen pelotteli et kohta saatkin oikeen live-herätyskellon sängyn viereen;) Perhevalmennuksessa oltiin taas eilen ja paljon oli hauskoja juttuja. Hyödyllistä tietoa tuli vauvan hoidosta ja imetyksestä yms. ja parisuhteen hoitamisesta vauvaperheessä:) Ihan ok käynti siis.

Nyt äkkiä hakee juotavaa ennekuin alkaa kunnon rähinät töissä->

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=red]tee ihmeessä!! Mä voin ryhtyä valvojaksi *nostaa käden*, jos vaan neuvot;)

Ja mun mielestä pelkät [b]Kutut[/b] olisi hyvä?!!! ja mua ei haittaa, jos vuosiluku on perässä, mutta ei välttämätöntä.

HÖNTTÄ: toi on niin p*****stä!! Mäkin joudun maksamaan maaliskuun loppuun mennesä yli 800e sen takia, kun olen tehnyt liikaa töitä! joku täs yhteiskunnassa mättää, jos työnteostakin rangaistaan!! Ja nyt tuli tää " pakollinen" tietokone + edellinen visalasku, jolla piti elää, koska en saanut tehdä viime syksynä töitä (olisin joutunut maksamaan vielä enemmän kuin ton 800...) Kiertokulku toiv. päättyy ens kesänä kun valmistun..

Päivä jo näin pitkällä ja minä vasta nyt Kuttuilemassa.

Aamulla oltiin taas äiti-lapsipiirissä. Ihan kivaa sinänsä tavata muita äitejä lapsineen. Mutta jotenkin kaipaisin myös äitikavereita muutenkin esim. kyläilee tai vaunulenkeille. Usein olen kyllä soitellutkin muutamalle äitikaverille, mut mietin, et miks se oon aina mä, joka pyydän kylään tai lenkkiseuraksi?! :( tätioireet tekee sen, et masentaa ja itkettää aivan kaikki.

Ja sit lisäks: mies käytti autoo huollossa eilen ja joku alapallonivel piti vaihtaa, ei pitäny olla kallis ja kummoinen osa. Mut tänään kun ne huoltsikalla rupes vaihtaa sitä osaa, niin huomaskin, et tukivarsi on ihan haperoo ja huollon + osien hinnaks tuleekin 300 euroo. Ihan kiva! Meillä kun on se tilanne, et mies on ansiosidonnaisella päivärahalla ja mä saan vanhempainrahaa. Viime vuoden loppu oli tosi tiukkaa, kun liiton päivärahapäätöksen teossa kesti ja kesti. Nyt sit ollaan saatu taloutemme jokseenkin tasapainoon (lainat vanhemmilta maksettua), niin tietysti tulee tollanen pakollinen ylimääräinen meno! >:(

HÖNTTÄ: Tosi tyhmää, että joudut maksaan takaisin niin monen vuoden takaisia rahoja. Ja vielä kurjempaa, että Yrjö-setä tuli kylään! Toivottavasti et joudu pitkään kärsimään pahoinvoinnista. Tsemppiä ja jaksuja sulle!

TIITIKKÄ: Onnea tuplailusta! Haluan myös kuulla, miten miehesi asian ilmoitti? Ihanko yhtäkkiä? Onko teillä ennestään lapsia? (Sorry, kun en muista)

MARIEELA, MIITSU JA MIRULII: Eilisessä pinossa kirjoittelinkin, et mulle sopis tapaaminen silloin helmikuun eka viikonloppu. Tavattaisko Kouvolassa esim. lauantaina?

MARIPOSA: ((((hali)))) toivottavasti kyse on vaan siitä, että raskaus on niin alussa!!

Siitä suljetusta: Samaa mietin, kuin Federica, et mites me, joilla ei oo niitä tunnuksia teidän s-postiin, saadaan sit ne kirjautumis- ja käyttöohjeet. Eihän niitä tässä palstallakaan kai voi jakaa??

Nyt ei muista muuta, palaillaan!!

Eilisen kirjoittelun jälkeen on nimittäin sattunut kaikenlaista. Piipaan eilinen ennustus kävi toteen, ja kello toi tullessaan paljon hyvää.

Sitten itse asiaan: Meillä alkoi tuplaus. Meillähän ei ollut nyt mitään aikataulusuunnitelmaa, joten mies pääsi eilen täysin yllättämään. Nyt on kuitenkin sovittu tuplailun aloituksesta (ja on itse asiassa jo aloitettukin). Olen kyllä niin onnellinen, että vuosien käännytyksen jälkeen mies viimein suostui. Nyt täytyy sitten vain toivoa, että plussaan ei mene yhtä montaa vuotta. Tässä kierrossa ei kuitenkaan ole varmana enää mahdollisuuksia, koska tuntuu, että ovis on jo mennyt.

Muiden juttuja en enää muistakaan, kun tämä oma asia on päällimmäisenä mielessä. Minäkin kannatan kuitenkin suljettua keskustelua.

Talvikki: Onko pappi sieltä teidän omasta seurakunnastanne? Silloin varmaan tunnen hänet, koska olen itsekin käynyt siellä esim. rippikoulun.

lottis04:

Lainaus:

Kävin nyt laittaas s.postia kuttujen postiin. Eli nyt siis oottelen et joku laittaa mulle takasin viestin missä on " suljetun" hakuosote?

t. ei niin fiksu lottis ;)

Mä laitoin sulle salasanan tulemaan. Se on siis tuohon osoitteeseen mihin ensin lähetit omasi ja siellä on niitä meidän kuvia ym... Siellä sitten ohjeet eteenpäin;)

Hmm. pohdin tos,että jos kerran ne kelas kattoo tuloiks ton mettäpohjan ni miksei sitä oo sit huomioitu tuloina,ku lasketaan mulle äitiyspäivärahhoo...silloin saan sen ketisen peruspv.rahan ja ilmotuksen,ettei ole tuloja. hmmm. No,turhaanhan mää täs ny jankutan,mutta kuhan lisään pinolle pituutta.

mä laitoin vaan sen hakemuksen sinne sillä samalla nikillä ja tunnuksilla missä oon muissakin yhteisöissä. Ja siinä ei näy mun koko nimeä, vaan tuo vanha tuttu eri muodossa. Mut jos se oli sovittuna, että oma nimi pitää näkyä niin mä voin kyllä myöhemmin tehdä homman uusiks?

Mut nyt oikeesti jo unten maille.

Nyt alkoi sit se odotuksen rasittavin aika...eli Idon halaaminen. Mikään ei oo vielä pysynyt tänäaamuna sisällä. Tän vaiheen vois kyllä hypätä yli...

Nätin nimen oli emmasannan poika saanut!

Ja söötti masu sulla Soffu!

Nekulle tsemppiä piinailuun ja sitten se tuplaviiva testiin!!!

Eilinen pino oli nii-iin pitkä,että en pystynyt sitä nyt kokonaan ees lukeen,täytyy mennä pitkäkseen josko tää olo hiukka kohentuis!

MARIPOSA: *halaa ja rutistaa* Toivotan vaan enkeleitä teille, ei tässä auta muu kuin odottaa:/ En ole varma sanoitko oviksesta jo jotain, mutta tiedätkö yhtään milloin se oli? Silloinhan sikiön iän pystyisi päättelemään...

FEDERICA: vasta 35v. --> riskit

Lainaus:

lisääntyy

. Eikä välttämättä yli 4-kymppiselläkään ole mitään ongelmia!

Nyt en muista muuta kommnetoitavaa...

Tartteeko sinne msn-yhteisöön liittyessä olla joku hotmail-osoite? Siis, että pystyykö sinne yhteisöön liittymään myös jostain muusta sähköpostiosoitteesta? Mietin vain, et tarviiko mun sitä varten avata msn:n osoite, kun en muuten sitä oo käyttänyt...

Mä en tuossa tapauksessa kyllä sit olisi vielä huolissani. Itse sinä tiedät kiertosi kuitenkni heitä paremmin. Niille se 28 päivän kierto tuntuu vaan olevan sellainen päähänpinttymä, että sitä on pakko soveltaa kaikkiin.

Nyt on mentävä

Mariposa:

Hirveää olla tuollaisessa jännityksessä, parasta toivoen ja pahinta peläten :o/ Mutta tsempataan nyt vaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin!!! Olisihan se nyt ollut paljon mukavampi, että lääkäri olisi pystynyt tänään jo sanomaan että kaikki on ok, mutta odotellaan nyt sitten, kun ei muutakaan voida.

Kiitos kullat parannussäteistä ja nessuistakin :o) Ne tulee tosi tarpeeseen! Vointi ei ole todellakaan häävi tukkoisen nenän ja jatkuvan kröhinäyskän kanssa.

Jotenkin mietityttää se huominen polikäynti, mitähän vikaa ne löytääkään..? Halusin varalta ja varmuuden vuoksi siivota kodinkin vielä tänään, JOS sattuukin niin että joudun jäämään huomenna prenalle (??ei usko kuitenkaan??) Ei tarvi anopin olla täällä heti ekana imurin varressa heilumassa. Vauvan vaatteetkin pesin ja kävin hakemassa viimeiset puuttuva jutskat sairaalakassiini. En meinaa kassia kyllä vielä mukaani ottaa, mutta onpahan sitten valmiina miehen tuoda, JOS...

Onkos Neiti vielä taajuuksilla?!

Kaikkea hyvää teille leikkaukseen!!! Enkeleitä pikkuiselle potilaalle ja Sinulla voimia sinne sairaalaan myös. Varmasti omalla tapaa raskas kokemus edessä *Halaa tiukasti*

T.Serppu ---> palajaa huomenna iltasella kertomaan poli-kuulumiset

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat