Vierailija

Farkut, pitkät mustat saappaat (farkun lahkeet saappaan sisällä) valkoinen paits, musta samettiblazer, isot korvikset. Lyhyehkö tumma tukka mallia Anna-liisa Tilus, hillitty meikki.

Kommentit (15)

kai suurinpiirtein, että on varmaan jonnekin töihin menossa (ts.ei ehkä kotiäiti kuten meikäläinen). Tai sitten, että mäkin ostan kunnon saappaat kunhan keksin missä niitä käytän..

En osaa sanoa mitä tuosta kuvauksesta ajattelisin. Riippuu paljon onko tyyppi hoikka ja suhteellisen kaunis. Jos näin on, mielestäni siistin ja varmaan kauniin näköinen kokonaisuudessaan.=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta joskus olen ihmetellyt mielessäni tuota lahkeet varren sisällä-juttua. Minä kun aikoinani, edellisen muodin aikana ole sitä harrastanut ihan kyllästymiseen asti. On ihan hirveän näköistä.

ja sitä paitsi eihän tässä sanottu että ne saappaat ovat piikkikorkoiset tai muuten hankalat pitää (kuten joka toinen kommentoi). Muodikkaimmat saappaat ovat nykyään suht koht matalakorkoiset ;-)

Mulla on muutakin tekemistä kuin miettiä vieraiden ihmisten olemusta. Jos joskus jotain mietinkin, niin pyrin olemaan tekemättä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä pelkän ulkomuodon perusteella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat