Seuraa 

Mennäkö vai eikö mennä? Kas siinä pulma.

Tajusin juuri, että olemme mieheni kanssa aikoja sitten ostaneet liput DM:n konserttiin (Hartwall Arena), vielä silloin tietämättä raskaudesta.

Nyt aloin sitten miettimään, että voinko mennä sinne ollenkaan :( Liput on permannolle, ei katsomoon.

Mitä mieltä te muut olette? Onko jotain riskiä mennä raskaana konserttiin? Lähinnä tarkoitan melun kannalta. Ajattelin, että jos liput saisi vaihdettua katsomoon, niin olisi parempi. Ja pääseehän sieltä pois jos melu tuntuu liian kovalta.

Muistan kun olimme ykköstä odottaessamme leffassa katsomassa Star Warsia ja siinä meteli yltyi välillä niin kovaksi, että vatsassa alkoi hurja potkiminen ja silloin kyllä kävi sääliksi maha-asukkia.

Olenko nyt joko yli-hysteerinen tai liian välinpitämätön?

Kommentit (9)

Nightwishin konsertissa, tosin tilaa oli paljon, ei ollu ahdasta ollenkaan kun en eturiviin rynnänny. Hyvin jaksoin koko illan ja masussakin oli hiljasta... Jalat oli kyllä ihan puhki sen illan jälkeen... Kyllä minä menisin, ja jos saisit liput katsomoon vaihdettua niin varmaan vielä parempi.

Minä keikkailin itse vakituiseen odottaessani esikoista ja meteli lavallakin on aika kova. Lapsivesi kuitenkin vaimentaa tosi paljon meteliä, joten en usko, että siitä on sikiölle mitään haittaa. Meillä huomasin vauvasta ainoastaan sen, että rauhoittui autossakin ainoastaan meidän bändin levyn soidessa.. :)))

Sinuna menisin huoletta konserttiin. Varaa vaan hyvin tilaa ympärillesi! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...olet vasta rv 20 keikan aikana eikä niistä muutenkaan ole mitään haittaa käsittääkseni. Itse olen samaisella keikalla rv 37 eikä ole tullut itse asiassa mieleenkään, ettei sinne voisi mennä... Vessassa tietysti joutuu ravaamaan varmasti ja meillä on istumapaikat. Esikoisesta olin mm. Ruisrockissa (ei telttamajoituksessa!) ja Apulannan keikalla Tavastialla, tosin raskaus ei ollut silloin näin pitkällä.

Ei raskaus ole mikään sairaus, vaan ihan normaali olotila...

Itse olin Prodigyn konsertissa rv 20 seisomapaikoilla jäällä ja Fugeesin konsertissa rv 26 jäällä myös (tosin siellä oli penkin) mut seisoin koko konsertin ajan ja jammailinkin vähän....

Meillä on myös liput DM:n tallinnan konserttiin, mutta sinne en VARMASTI pääse sillä se on samoihin aikoihin lasketunajan kanssa ;)

Meteli oli kova, kuten uskoa saattaa, varsinkin kun siellä laulanut kiljukaula-sopraano (kuten mieheni kauniisti hänet nimesi) lauloi. Vauva potki kovasti koko konsertin ajan. Paikat oli katsomossa, ei permannolla. Eipä siitä varmasti mitään haittaa vauvalle ole, lapsivesi suojaa kuitenkin hyvin vauvaa eikä kuulo ole vielä täysin kehittynyt.

Minä menin vailla huolta katsomaan Boccellia ja menisin uudestaankin jos saisi valita. Omia korvia varmasti enempikin koski.

t. Mikaela rv33+1

Ite olin permannolla Robbie Williamsin konsertissa vieläpä aika lähellä lavaa. Mietin itsekin että jään taakse jos on paljon väkeä, mutta itse asiassa etuosassa oli ihan tyhjiä kohtia johon meidän porukkakin parkkeerasi. Kukaan ei töninyt ja pidin hyvin etäisyyttä muihin. Väkijoukoissa muutenkin kannattaa pitää vähän kättä edessä raivaamassa tietä, näin olen usein itse tehnyt. Eli hyvää konserttia teille!

äänelle ei ole esteitä. Toki eturiviin ei kannata ryysiä, vaan voittehan seisoskella hieman taaempana missä tilaa on paremmin. Toki istumapaikoilla pääsee välillä huilimaan pyllynsä päälle.

(Karmiini, joka kerran konsertissa permantopaikalla kumartui sitomaan kengännauhansa ja huomasi että matalammalla ääni on tosi paljon hiljaisempi).

*K*

Lähden siis hyvillä mielin nauttimaan konsertista :)

Jään vielä miettimään vaihdanko liput katsomoon vai en, jos se on edes enää mahdollista. Ja niin kuin sanoin, niin pääseehän sieltä aina pois jos siltä alkaa tuntua.

Nyt kyllä nousi fiilikset, kun ehdin jo vähän asennoitumaan siihen, että konsertti menee minulta sivu suun :)

Itse olin katsomassa joskus rv 36 Metallicaa ja hyvin meni, oli kyllä istumapaikat. Pikkuneidillä on kyllä aika ääni ;) johtuiskohan siitä, heh.

Nautinnollista keikkaa.....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat