Vierailija

Eli raskaus alkoi ehkäisystä huolimatta.

Nyt on ihana 3-vuotias kolmantena pyöränä huutamassa isompien perään: "Älkää unohtako minua!!!!"

Elämäni paras vahinko ;)

Kommentit (18)

ja nuorin 8v, päätettiin että saa tulla iltatähti jos tulee ennen kun täytän 36. Tämä oli tammikuussa ja elokuussa täytän. Tuli kahdet kuukautiset. Tyttö nyt 4v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Eli raskaus alkoi ehkäisystä huolimatta.

Nyt on ihana 3-vuotias kolmantena pyöränä huutamassa isompien perään: "Älkää unohtako minua!!!!"

Elämäni paras vahinko ;)

kun pillerit ei oikein sovi. Ikää kohta 37 eikä iltatähti olisi mikään kauhea katastrofi, lienee aika epätodennäköista kuitenkin ellei sekstaile juuri ovulaatioaikaan.

Meillä neljä lasta, nuorimman sain 34-vuotiaana, kaikki paitsi yksi saaneet alkunsa ekasta kierrosta, eikä se tokasta kierrosta tullut ollut se viimeinen.

laskee todella reilusti 35 vuoden jälkeem. 20-vuotiaalla on 40 prossan mahis raskautua per kierto, olettaen että mies ja nainen on hedelmällisiä. 35-vuotiaalla se on noin 20% ja 37-vuotiaalla 15%. TÄmä tietysti koskee laajoja aineistoja. Jos joku aaveellä on raskautunut helposti 38-vuotiaana, niin sillä ei ole miyään tekemistä keskiarvojen kanssa. Yleisesti voidaan todeta hedelmällisyyden laskevan, mutta yksittäisten ihmisten kohdalla tapahtuu vaikka mitä eikä tarkkaa ennustetta voi antaa. Esimerkiksi tullaan ehti raskaaksi 39-vuotiaana vaikka edellisiä lapsia ois tehty 3 vuotta jne.

...aikaisemmin 2 lasta (nuoriso-osastoa) ja iltatähteä koetettiin kun olin 37-v. Eli ei se ikä vaikeuta sitä kaikilla, vaikka aina sanotaan, että 35-vuoden jälkeen kaikki tämä touhu on niin hankalaa lasten kanssa. Niin se ei todellakaan ole.

t. iloinen keski-ikäinen äiti

toinen tärppäsi noin vuoden tjot-yrityksen jälkeen (ei todella tullut tikutettua tai mitään muutakaan) ja syntyy nyt syksyllä kun olen 37 v.

esikoista yritettiin 9 kk, ja sain esikoisen juuri 18 v täytettyäni.

Keskimmäistä yritettiin 4 kk, ja 30 v synttäreitteni aikoihin syntyi lapsukainen.

Kuopusta yriteltiin 8 kk, ja olin 31,5 v kun saatiin tähän nykyiseen suhteeseen "pikkukakkonen".

Vauvaa alettiin yrittämään loppuvuodesta -05, mutta liki 2,5 v jouduttiin yrittämään (tutkimuksia ja hoitoja tehtiin, mitään "vikaa" ei ollut, eivätkä hoidot tuottaneet tulosta), ja "luomuylläri" ilmoitti tulostaan alkuvuodesta -08 ;)

Täytän ihan just 36 v, ja laskettu aika syyskuussa.

Eli mun kohdallani voi sanoa, että nämä kolme viimeistä kerta toisensa jälkeen hitaammin tärpänneet :/

Iltatähteä suunnittelemme ja aikaisemmat raskaudet alkoivat heti kerrasta. Mahtaako moinen hyvä tuuri enää jatkua kun ikä on jo yli sen maagisen 35 v? Kokemuksia?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat