Seuraa 

Ne kenellä pudotettavaa ei varsinaisesti paljon ole, kuinka kauan olette joutunut tekemään töitä noin viiden kilon tiputtamiselle?

Kommentit (6)

Raskaudesta jääneet kilot olisi kuitenkin tarkoitus karistaa (5) ja kovin ei ole kuntosalitreeniin aikaa... Valitettavasti ainoa liikunta mitä tällähetkellä ehtii harrastamaan ovat: reipas kävely, lumityöt, esikoisen kanssa hiihto + pientä jumppaa kotona. Ehkäpä vauvan kasvaessa sitten:)

- Mutta tosiaan, olen nyt ollut ALLE viikon laihdutuskuurilla (hain kevyt ruokalasta ruokaohjeita ja vinkkejä) ja olen retkahtanut jo villevallatonpuikkoon ja kouralliseen ranskanpastilleja.

-Olen SILTI laihtunut jo kaksi kiloa! Joten suosittelen kaikille tutustumista niihin sivuihin! (Välillä olen jättänyt jonkun välipalan syömättäkin, nälässä ei ole paljon tarvinnut olla)

Kannattaapi muistaa, että vaikka kuntosalilla tekisi kuinka ojentajia, niin rasva ei lähde alleista vaan koknaisvaltaisesti tai esim. mahasta sellaiselta ihmiseltä, jolle rasva sattuu mahaan kertymään. Että aerobista treeniä vaan, jos haluat rasvaa parantaa. Aika moisen työn takana on saada esim muutama kilo lisää pelkkää lihasmassaa ja varsinkin naisilla, kun ei tota testosteronia ole samalla mitalla kuin miehillä. Mutta toki kuntosali tekee hyvää!!!tuo voimaa ja ryhtiä ja toki on kuluttavaa ja laihuttaa, mutta ei vain tietystä kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Normaalipainoisen painoindeksi on 18-25, eli olet normaalipainoinen.



Jos kuitenkin maha ja allit roikkuu, ja peilikuvasi näyttää läskiltä, niin meneppäs kuntosalille huhkimaan (ja syö terveellisesti, riittävästi kuitua ja proteiinia). Pari- kolme kertaa viikossa kuntosalitreeni ja pari kertaa viikossa aerobinen treeni (vaikka reipas kävelylenkki) niin alkaa se kroppa kiinteytyä!



ps. Kun löysät kiinteytyy, voi painokin nousta, mutta kroppa näyttää paljon paremmalta ;) Lihas painaa enemmän kuin läski.

Hei,

monen tiukan laihdutuskuurin aluksi voi elimistöstä poistua nestettä josta painonlaskusi pääasiassa todennäköisesti koostuu. Noin alhainen kalorimäärä päivässä ei johda pidempään painonlaskuun. Ensinnäkin elimistö tunnistaa, että se ei saa riittävästi energiaa ja aineenvaihdunta hidastuu. Lisäksi liian vähäinen syöminen johtaa usein repsahduksiin (joista jo mainitsit). Suosittelen normaalia, riittävää ja terveellistä ruokaa sekä mahd. liikuntaa, tuosta " kuurista" voi olla haittaa siinä mielessä, että aineenvaihdunta ei toimi.(vrt. jojo-laihduttajat)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat