Seuraa 

kovin on jännitystä ilmassa. Josko jo pitkä projektimme saisi päätöksen ja tuottaisi toivotun tuloksen - oma yhteinen pieni tuhinanenä.

Viluttanut on niin ettei mikään peitto ole riittänyt, unta menisi kahden ihmisen verran ja vatsassa outoa kihelmöintiä ja pistelyä.

Plussaa odotellen.....

Kommentit (3)

maaliskuusta asti olemme yrittänyt tulee jos on tullakseen periaatteella, mutta nyt marraskuusta oiken laskettu kiertoa, olen oppinut bongaamaan oviskivut jne. Ja nyt kierron keskivaiheen molemmin puolin joka toinen päivä häärätty. Jos ei vieläkään tärppää taitaa kohta olla lääkäriin meno paikallaan.

Vielä oireisiin palatakseni, olen itkuisempi kuin normaalisti ja ärtyisämpi. Muistan kun ensimmäistä odotin niin oli oikea maailmansota kun olin niin kiukkunen alkuraskauden ajan. Toisesta taas ei mitään mielialanmuutoksia.

Tädin pitäisi tulla kyläilemään tossa lauantaina, viime kierrossakin menkat oli myöhässä 3 pv ja ehdin jo elätellä toiveita etteivät olisi tulleetkaan mutta tulivathan ne =(

Ajattelin että niihin menkkoihin (eli la asti) odottaisin ihan normaalisti ja siitä sitten viikon jos eivät kuulu.

Siitä on niin paljon aikaa kun viimeksi olin raskaana 9 v ja 12 v aika kuultaa muistot joten kaikki on taas uutta ja ihmeellistä. On sellainen olo kuin olisi ensikertalainen taas.

Olisi kiva saada kommentteja ja tuntemuksia muilta vauvakuumeilijoilta joilla on noin 10 v aikaa edellisestä raskaudesta jne.

Täällä myös jännitetään alkaako menkat sunnuntaina vai ei. Varsinaisesti en saisi vielä edes raskautua (meneillään hgc-seuranta) ja mahdollisuudet raskautumiseen ovat ihan olemattomat (yksi yhdyntä, jossa ei käytetty koko ajan kumia ja sekin seuraavana päivänä oletetusta oviksesta). Mutta jostain syystä oireita pukkaa. Todennäköisesti olen ne tällä kuumeilulla aiheuttanut, mutta eihän sitä koskaan tiedä!

Milloin muuten meinasit testailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat