Vierailija

On selkäkipua, sellaista jomotusta tuolla ristiselässä, ja sitten kipuja alavatsassa ja munasarjojen tienoilla. Kivut on vähän sellaisia menkkakipujen tyylisiä.

Lisäksi oli viime viikolla yhtenä päivänä vähäistä ruskehtavaa vuotoa ja vieläkin välillä valkovuoto on vaaleanpunaista tai aavistuksen rusehtavaa. (Juu olen tutkinut sitä vessapaperista...)

En muista tälläistä olleen 3 vuotta sitten, kun viimeksi olin raskaana.

Kommentit (9)

Tosin menkkakipuja ei kyllä enää tuossa vaiheessa ollut, loppuivat joskus viikolla 7. Mut eikös se niin ole, että niin kauan kun ei kirkasta verta tule on kaikki ok.

Itselleni tuli tuollaisia oireita n. 10. raskausviikolla. Kun rusehtava vuoto ja jomotus jatkui, menin lääkäriin, ja todettiin tuulimuna. Neuvolassa ei ollut ultralla sikiötä näkynytkään, joten ylläri ei ollut suuri, kun keskenmeno tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alkuraskaudessa voi olla menkkakivun tyyppistä oireilua aina silloin, kun olisi menkat, jos siis ei olisi raskaana? Itse ainakin olin ekassa raskaudessa bongaavinani parit haamumenkkakivut.

Olen yrittänyt vakuuttaa itselleni, että kaikki on ok... Ja toisaalta tajuan, että jos keskenmeno tässä vaiheessa tulee, niin se tulee, vaikka seisoisin päälläni. Ja tod.näk. siihen on sitten joku kehityshäiriö syynä. Levätä en nyt voi, kun pitää olla töissä, mutta onneksi on kevyt työ ja yritän ottaa mahdollisimman rennosti.

Mutta silti vaan tietysti pelottaa...

On kyllä todettu, että elävä sikiö siellä kohdussa on. Viimeksi neuvolassa viikko sitten ultrattiin. Ja rv:llä 7 ekan kerran tarkistettiin.

Mulla on joskus myös ollut tuulimunaraskaus, niin sen takia olen halunnut jo aikaisessa vaiheessa tarkistuttaa, että tuolla ylipäätään jotain on.

ap

ja kolmannessa raskaudessa enemmän kaikenlaisia kipuja ja jomotuksia kun ekassa. Toisessa raskaudessa vuosi vertakin lusikallisen verran alussa ja soitin neuvolaan niin käskivät lepäillä. Joka raskaus päättynyt onnellisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat