Seuraa 

Ibe: Onse kumma kun ei jo plussaa näytä!!! Koita jaksaa!

Eppa: pahoittelut tädin tulosta! On se täti vaan niin ajattelematon!

Täällä kauhee polte ois testailla, viime kierrosta jäänyt testi huutelee kaapissa. Mutta jotenkin sitten kuitenkin se pelottaa, jos sieltä tuleekin nega! Kp on siis 24/26 ja sitten on kaikki jännitys ohi jos tosiaan negaa näyttää. Kuulostaa varmaan ihan hullulta? Oviksen jälkeen olen suurinpiirtein testi kourassa pytyllä, ja sitten kun oikeesti vois jo kokeilla niin ei ku alkaa pelottaa!!!

Eiliset menkkajomotukset poissa eikä kyllä mitään muutakaan raskauteen tai tätiin liittyviä tuntemuksia. Että tässä kierrossa sitten oikein koetellaan kunnolla! Viimeksi oli niitä oireita vaikka muille jakaa, en vain osannut silloin " päättää" kumpaan ne liittyvät, tätihän se sitten kuitenkin porhalsi kaks päivää myöhässä paikalle.

Tässä vapaa päivää viettelen ja just laitoin uuniin ohrapuuroa tulemaan, oli aika yllättävää kun se on osoittautunut meidän poitsun herkkupuuroksi.

Ketäs muita on tulevan viikonlopun tastailijoita? Mä kyllä taidan sitten uskaltautua lauantai-aamuna testaan jos siis on tarvetta!

Mukavaa päivää keijuille!

Sivut

Kommentit (16)

Punertavaa valkovuotoa kummempaa ei ole tullut ja tänään olikin ihan kirkas päivä kunnes taas iltasella pyyhkiessä punertavaa. Tavallinen pikkuhousunsuoja on ollut ja siihen ei ole mitään tullut. Odotin että tänään olisi vauhtunut kp1 mut ilmeisesti ei sit vielä kuulu niin tehdä vaan vasta sit kunnon vuodosta. Maha on kovin turvoksissa eikä housut meinaa mahtua jalkaan. Repäisykipuja on äkkinäisiä liikkeitä tehdessä ja pari kertaa on ihan alamahasta oikealta tuntunut ihme kipua. Täti on tulossa, mutta toivoin, että olisi jo tänään vaihtunut kierto...huomenna sit varmaan.

Voi Eppa! Olin jo liki varma plussastasi! Ensi kierrosta sitten. :-)

babyunelma kp 28/28-30

Niin pitipäs vielä sanoa että mulle tuli tänään testejä korvaukseksi niistä viallisista. Tein tietysti heti yhden ja nega taas. Jotain mä siinä näin, mut se on kyl varmaan viivanpaikka.

Kyllä tänne mun puolestani ainakin sovitte hyvin, marikko ja piipaa, vaikka la meniskin sitten ultrassa lokakuulle. Eihän ne vauvat kuitenkaan koskaan silloin synny kun laskettu olis. :)

Ite kans olen miettinyt ettei kannattaisi täällä käydä koko ajan, mutta on se vaan niin hienoa aina kun näkee että on tullut uusia viestejä ja pääsee taas lukemaan niitä! En mä nyt toisaalta hermoilekaan enää niin paljoa tän vauvakuumeen kanssa kuin alussa. Ensin oli tosi tuskaa eka kierto, varsinkin kun se venyi niin pitkäksi, käydä lääkärillä ja syödä ne 2vkoa terolutteja uuden kierron käynnistämiseksi. Nyt ajattelen että saanpahan juoda ja bailata ainakin rauhassa jos vauvaa ei vielä näy. Positiivista ajattelua nääs =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tänään ei kukaan tainnutkaan aloittaa pinoa...jatkan siis tätä tiistaita.

Plussanneita taitaa olla kovin vähän loppukuuta kohden =( Pahoittelen tädin yllättäneille! Itselläni on nyt 27/28 eli loppusuoralla =) Testaileeko kukaan perjantaina?? Itse ajattelin rohkaista mieleni silloin vaikka saattaa ollakkin vielä aikaista.

Tädin tulon oireita alkaa kylläkin jo olla, vatsa turvonnut, päätä särkee ja selkää sekä vatsaa juilii....melko varmasti siis tämäkin tytsky siirtyy lokakuumeilijoihin.

Kovasti peukatan vielä sinnittelijöille! =D

*tiitiäinen79*

En kiireessä löytänyt tämän päivän pinoa, vai olikokaan sitä ollenkaan...

No, mut pikapikaterveiset tulin kirjoittelemaan. =)

Voi Sofi, olen jälleen pahoillani puolestasi, että näin kävi. Mut ei auta kun pitää lippu korkealla seuraavaan kiertoon.

Piipaa: Mä kans kuulun loppukuun testaajiin jos on aihetta. Tosi kevyesti on mennyt tää kierto, eli no panic. =) Saa nähdä, miten käy. En osaa odottaa kumpaakaan, tätiä tai raskautumista.

Missä S@nde on? =)

Onnea plussaneille keijuille ja pahoitteluni tädin yllättämille!

Tsemppiä!

KJ25

Keijut huhuu! Missä kaikki on? Vai onko kaikki muka jo siirtyneet odotus tai lokalaisten puolelle?

Caleo: Joko tuli testattua? Itse kyllä tsemppaisin sinua vielä pari päivää piinailemaan! Olis sitten luotettavampi tulos. Ja tiedän kyllä tasan tarkkaan miten se testi polttelee. On tämä kans touhua...

Täällä ei kummempia. Ihana aurinkoinen päivä ollut, just oltiin ulkoilemassa pojan ja koiran kanssa. Kp taitaa olla 18/27. Eli ens viikon lopulla on mulla ne piinapäivät. Nyt jo vähän ahdistaa. Nimittäin jos tästä ei tärppiä tule, taidan jättää listat ja palstat ja kuumeilun. Siis ainakin yritän! Mutta sen näkee sitten...

Tsempitykset piinailijoille, pitäkäähän ne testit kaapissa edes siihen oletettuun menkkojen alkamispäivään asti! Ok?! Ja plussatuulia meille lopuille keijuille!!!!!!

Ibe: Totta puhut, jos ei tuota testiä kaapissa olisi niin en olisi näin sekaisin että mitä tehdä,sillä en varmaan ostamaan menisi jos ei myöhässä olisi....tai hyvähän se on sanoa.

Mulle tuli pala kurkkuun ihan yht`äkkiä, siis ei varsinaisesti okseta mutta sellanen möhkäle siellä tuntuu ja nyt kun ajattelen saatoi se edellispäivien eto-olo olla just tämmönen samanlainen. Eli ei siis mikään ruoka eikä hajut tunnut mitenkään erikoisilta. On varmaan joku sekoamisen esiasteen oire???=)

*lähtee katsomaan onko testi samassa paikassa kun puoli tuntia sitten*

Moi kaikki!

Mä oon vähän tällanen uusivanha tulokas, eli jo neljättä vuotta oon sillon tällön palstalle kirjotellut, välillä kuume yltyy ja tekee mieli tulla piinailemaan, ja sitten taas pysyn poissa jonkin aikaa. Nikkini on joka tapauksessa uusi kun sen äskettäin vaihdoin.

Täällä on menossa kp 19/26-28. Ovulaation tunsin n. kp 12-13, ja oireita jo bongailtu... jotka voi toki olla ihan normaaleja menkkoja edeltäviä oireita. Mutta normaalista poikkeavana nyt todella kipeät rinnat, joita on särkenyt ihan koskemattakin, puhumattakaan siitä että ovat todella kosketusarat. Alavatsassa on tuntunut jännää vihlomista. Ei sellasta terävää nipistelyä mitä usein ennen menkkoja tunnen, vaan sellasta ihan uudenlaista " pehmeää" vihlontaa. Samoin olin tänään ihan tajuttoman väsynyt, meinasin nukahtaa metroon ja ku tulin kotiin, nukuin 1,5 tuntia ihan tosta vaan.

Kovasti itselleni sanoin, että ei saa toivoa liikoja, kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee, niinku ennenki... mutta ei voi mitään. Eilen illalla kun odotin unta sängyssä ja rintoja särki niin tuli vaan sellanen veikeä olo, että jospa se nyt viimein on tapahtunut. Pelottaa silti toivoa, koska tämän 3,5 vuoden ajalle on mahtunut jo aika monta pettymystä... *huokaus*

Tsemppiä kaikille!!! :)

Eipä taida enää montaa keijukaista listalla jännittää.

Itse en yleensä kovin herkästi testaile, mutta nyt oli noita testejä kotona ja tämän listan innostus ja huono olo!

Mutta tuo huono olo täytyy johtua tästä flunssasta mikä jyllää. :(

Lokamasuihin sitten seuraavaksi kun nyt sitten alkaisivat ajallaan. per*!z&%¤

Siellä on laskuri, joka laskee myös sen perusteella la:n. Ja sepä ilmoitteli 1.10.. Joten kyllä harmittaa, jos nyt menisi kokonaisen yhden kuukausipinon pomppaisin yli noin vain. Mutta täytyy sitten miettiä, jos on tarvis, minkä pinon odotuspuolella ottais. Voi kun pääsiskin valitsemaan, huoh! :)

Siellä Tekayn sivuilla oli mun syksyisen keskenmenoon päättyneen yrityksen tiedot vielä. En ollut sen jälkeen käynyt siellä. Tuli haikea olo, olisin jo 25 rv:lla (se tieto siellä möllötti heti vastaan isoilla punaisilla numeroilla), jos se olisi jatkunut. Mutta nokka eteenpäin ja uudet tiedot päälle. Aika katsoa eteenpäin. Tässä iässä, kun km tarkoittaa jotakin positiivistakin eli raskaus on ylipäätään vielä mahdollinen.

Ja Jeanel, hiukan nauratti, mun molemmat lapset ovat syntyneet melkein juuri LA:na, toinen 40+1 (aikaisin aamuyöstä) ja toinen 40+0, mikähän olisi mahdollisen kolmannen ennuste. Vai, oiskohan se sitten " kolmas kerta toden sanoo" -linjalla. ;)

Suuren suuret pahoittelut, Eppa.

Ei meitä tosiaan enää montaa täällä ole. mutta mä taidan Marikon kanssa kökkiä täällä viel pari viikkoa.. Missäköhän muut loppukuiset luuraa? Huhuu, S@nde??? Muita? On teitä jossain varmaan! =)

Sain siis ukon tänään kotiin ja nyt sitten ootellaan, että sais ipanat nukkumaan ja sitten hommiin. Hetkittäin on kyllä sellanen olo, että myöhässä ollaan, mutta sitten taas toisaalta vessareissulla pongasin just äsken viel kunnon limoja niin ei kai sitä vielä auta luovuttaa.

Mut se vaivaa, että nehän joskus kait voi jatkua päivän pari oviksen jälkeenkin joten voiko niihinkään enää luottaa..

noh, tuskailu ei auta. Parin viikon päästähän se sitten selviää!

Kovasti plussaonnea kaikille lopuille keijuille!

Selmiina: Onneksi oli nyt iltapäivästä muuta ajateltavaa, käytiin poitsun kanssa kyläilemässä kaverini luona joka synnyttää hetkenä minä hyvänsä. Olipa iiiiiihanan iso maha!

Viime tädin tulon jälkeen ei mua olis vähempää voinu kiinnostaa koko palstailu, kun tuntui että on vielä ikuisuus kun jotain alkaa tapahtua. Mutta sitte ajattelin että eihän tää pelkkää kp ilmottamista ole vaan kivaa jutustelua mistä tahansa asioista. Minusta on ainakin tosi ihanaa käydä kirjottelemassa tänne ja lukea tietysti teidän muitenkin juttuja, vaikka kaikki ei siihen kuumeiluun liittyisikään.=)

Tietysti tässä on se että tulee ehkä enemmän jännitettyä ja ajateltua oireita ym. mutta kukin palstailee niin kauan kun hyvältä tuntuu ja mitä enemmän porukkaa sen mukavampaa, eikö totta?

Tämä lähtee nyt kiiselin tekoon, mutta tietty käy vielä myöhemmin kurkkimassa.

Ei oo montaa meitä enää täällä ei. Luulenpa että oon viiminen joka täältä lähtee, on nyt niiiin sellanen tunne ettei tule täti enkä oo raskaana vaan kierto taas pitkä. Tänään tosin kuvittelin raudan maun suuhuni. Ehkä se on kuitenkin vaan toi lima mitä yskin koko ajan.

pitää mennä, sori oma napaisuuteni -Jeanel kp 29-

Vierallisesti tulin sitten hyvästelemään, kun se täti vihdoin saapui. lokamasuihin ei taida olla asiaa, kun olen atlantin toisella puolella ovisaikaan..

PLUSSATUULIA~~~~

Sofi kp 1/26-28

Samoin mäkin oon aatellu, että kuulusin lokakuisiin. Mutta kun kuitenkin neuvola laskee menkkojen mukaan, jos siis niin pitkälle pääsis ja ultrassahan se vasta vaihdetaan jos vaihdetaan niin siks mä päädyin pysyttelemään täällä keijuissa.

Noi kotitestit on muuten tosi nopeita! mä asun suhtkoht huitin **tussa ja meillekkin ne tulee yleensä jo seuraavana päivänä. en voi käsittää, mutta hyvähän se vaan on! =)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat