Seuraa 

Ostatteko lahjan tms. tarvitsisin vinkkejä.. eka lapsi kun kyseessä ja itse en ole kummi.

Kommentit (2)

Meillä mieheni kanssa on 6 kummilasta ja kahdella lapsellamme tietysti kummit ja koskaan ei minua tai miestäni ole kummilapset muistaneet lahjalla syntymäpäivänä eikä myöskään me olla ostettu lastemme kummeille lahjaa...

Joskus olemme tekstiviestillä saaneet onnittelut ja olemme laittaneet itse niin onnitteluviestin, mutta lahjoja ei olla ostettu.

Liekkö sitten tarpeellista / yleistä...

vai oletteko aiempinakin vuosina muistaneet lahjoilla synttäreinä? Esim. jos ovat sisaruksianne?

Mikäli käsitin oikein, ette ole aiemmin muistaneet, vaan haluat nyt kummilapsen muistavan kummiaan. Me ollaan laitettu ihan vaan tekstarit tai meilit onnitteluineen, jos aina ollaan sitäkään muistettu...Mielestäni aikuinen on aikuinen ja on tyytyväinen onnitteluistakin, lahjat ovat lapsille. Sitä paitsi jos ostat nyt lahjan, muista ostaa sitten joka vuosi ;-)

Jouluina me ollaan annettu lapsen kuva tai jokin askartelu lahjana kummeille (vaikka lapsen jalanjälki painettuna). Se on ihan riittävä mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat