Vierailija

Kommentit (16)

ja joku tekemään sisäseinät.

Lvi ja putkityöt teetettäisiin.

Itse tekisimme sellaisia hommia mitä osataan, eli tapetointi, maalaaminen yms...

Kun ottaisi kastellin talopaketin ja sen ulkoapäin valmiiksi, se maksaisi 10 600e...Mutta olisi ulkoapäin valmis...

Ei se kuulemma käy m iehelle, koska on " NIIN HELPPO JA NOPEA" laittaa ulkolaudotusta...

Vitun ukko kun ei oikeesti tiedä mistään mitään...

Mua vituttaa koko talojuttu..prkl

-ap-

Ihan iltahommina. Lapsia ei silloin vielä ollut. Mahdoton homma. En ikinä enää alkais. Tai ehkä sitten ko lapset ovat muuttaneet pois kotoa... Se ei ole mikään pikku homma. Joo, ulkolaudoitus on pikkuhomma, jos se on ainoa homma. Mutta, kun siihen talon rakentamiseen liittyy niin monta muutakin hommaa sen lisäksi.

Ehdota miehellesi, että hän tekee ulkolaudotuksen ja ulkopuoliset muut hommat. Se sujuis :)

Nyt pitäis alkaa laajennusta tekeen... saadaan mielenkiintoiset keskustelut käydä enneko mies suostuu kirvesmiehen palkkaan kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja sit toiseksi...

Meinaa itse rakentaa mahd. paljon sitä taloa, mutta kun ei ymmärrä oikeesti rakentamisesta paskaakaan.

Meillä yksi lapsi 2v ja toinen tulossa.

Mies luulee että se käy ihan helposti että on päivisin töissä ja iltaisin rakennusmaalla...ja minä tietenkin kahden lapsen kans kotona päivät pitkät...

Ja tiedän että kun mies rupeaa jotain tekemään, niin se ei kyl valmistu ikinä!!!!

Nytkin meillä remppa kesken, vaikka muutettiin tähän asuntoon 2v sitten....

ARRRRGGGGGHHHHH!!!!!

-ap-

mutta se tarkoitti sitä että mies teki tosiaan kaikki ite. ainoastaan ilmastointi ja sähköhommat teetettiin. Talo tehtiin pitkästä.

Eli ei se ihan noin vaan onnistu. pitää jotakin tietää taloista kuinka ne tehdään. jos mtyömiehiä palkaa niin ne tulee kalliiksi.

niin sekin vielä että miehellä on suhteita muihin rautakauppoihin joten sitä kautta sai edullisesti tavaraa.

ihan kivannäköinen talo saatiin aikaseksi 125m2.

Luulen, että 100 000e ei riitä jos palkkaa jonkun töihin taikka ottaa talopaketin.

eräällä ystävälläni on vähän samanmoinen yltiöpositiivinen mies. Aluksi talo piti pääsääntöisesti ulkopuolisen työvoiman tekemänä. Kun talo paketti oli ollut tontilla 1kk huomasivat että kirstunpohja alkaa häämöttään.. eiku miehet poishommista ja itse puikkoihin... No mies on sitten päivät töissä ja illallat ja yöt rakentaa taloa yksin. Sen piti valmistua jouluksi mutta seuraava tavoite on kuulemma ens juhannus. Vuokra juokseen väliaikaisasunnossa kun entinen koti myytiin alta. Budjetti heittää viime kuulemani mukaan ainakin 50 000e. Semmoista hyvin pohdittua rakentamista. Ystäväni psyyke alkaa selväti pettämään kahden pienen ja usein sairastelevan lapsen kanssa.

Hän tiesi talonrakennuksesta aika paljon, otti asioista etukäteen tarkkaan selvää ja oli ollut aikaisemmin sukulaistensa raksalla töissä.

Tästä kokemuksesta viisastuttiin niin, että ei tulis mieleenkään enää ryhtyä samaan vaikka nyt olisi miehellä kokemusta eri tavalla kuin ekaa tehdessä.

Nyt meille tulee talopaketti ja kirvesmies sekä mies on töistä vapaalla muutaman kk rakentamista varten.

No ei todellakaan saa 120m2 taloa alle 100 000e jos ei tiedä rakentamisesta mitään. Lähetä ukkos rakennuskursseille mm. pankit järjestävät

onpas sillä sitten hyvä tuntipalkka...huoh...

ja mieheni väitti että sellaisen saa 15eurolla...

PRKL....ei mies sitten tiedä rakennushommista helvettiäkään...

Ja luulee saavansa 120neliöisen talon alle 100 000e...prkl...

Vitun tyhmä äijä!!!

Anteeksi purkautumiseni! :)

Sellaisen ostimme sitten itsekin, pantiin listat ja muut viimeistelyt paikoilleen

Katselemme ikkunasta, kun naapuritontilla lapsiperhe asuu kolmatta vuotta laittomasti rakennustyömaan keskellä ja ukko paukuttaa vasaraa yli puolen yön joka päivä jossei maleksi piruna kaljapullo kädessä pitkin ojia.

Miettikää tarkkaan, mihin rahkeet riittävät!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat