Vierailija

Verkkarit ja t-paita tympii, haluan jotain vähän edes kivemman näköistä, mutta kotona pitäisi olla jotain rentoa vaatetta jossa voi vapaasti kontata lattialla ja jotka voi myös pestä mielellään kuudessakympissä ja jotka kuivuvat myös kohtuunopeasti kun mä olen kokoajan kaulaa myöten oksennuksessa...

Kommentit (4)

Lindexillä ja H&M:ssä on ihan kivoja ladyfit-paitoja, joissa on vähän jotain jujua, jos on valmis maksamaan niistä pikkusen enemmän, kuin tavallisista yksivärisistä paidoista. Samoin Zarassa ja urheilukaupoissa.

Ja t-paitojakin on erilaisilla hihoilla: pitkillä, puolipitkillä, " puhvihihoilla" , hihattomia jne. Samoin kaula-aukkoja on erilaisia. Osta kiva setti erilaisia paitoja, niin tuntuu jo vähän erilaiselta.

T-paitaan voi yhdistäää sitten erilaisia pitkähihaisia, kuten huppareita tai villatakkeja. Lindexissä oli aika kivoja huppareita, jotka eivät olleet ihan niin lyhyitä kuin H&M:n vastaavat.

Mitä jos kokeilisit verkkareiden sijaan paksuja puuvillasukkiksia ja mukavaa puolihametta? Tai toisenlaisia rentoja housuja? Itse tykkään H&M:n puuvillatrikoista. Ja niitä saa monen värisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat