Vierailija

Kuinka moni on juonut itsensä humalaan (n.5-6 annosta) silloin, kun on ollut muutama päivä oletettujen kuukautisten alkuun? Eli rv:lla 3+

Oletko huomannut, olisiko vaikuttanut jotenkin lapseen?

Kommentit (12)

...ei mitään merkitystä alkuraskaudesta. Vietin ERITTÄIN vauhdikasta baarielämää esikoista odottaessani, n. viikolle 8. Poika on aina ollut fiksu ja terve ja koulumenestys on hyvä. Ei noilla alkuviikoilla ole MITÄÄN merkitystä! Sen sano neuvolan tätikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ole vielä kouluikään ehtineessä huomattu vaikutusta: menestyvä koululainen. Mutta tämä kokemus ei takaa, että kaikkien kohdalla kävisi samoin.

Juominen ei aikanaan suinkaan ollut tarkoitus, mutta 4,5v lapsettomuuden ja monen yrityksen jälkeen sitä ei joka kerta uskonut mahdollisuuteen - ja kesän jälkeen sitten se maksikkaviini vaan oli niin hyvää - ja vahvaa.

Minä esikoisen kohdalla join kunnon pikkujoullärvit, lapsessa ei mitään " vikaa" !

Toisen kanssa jouduin leikkauskeen viikolla 7, ja leikkaus tehtiin mahdollisimman vähillä ja hyvillä vaihtoehdoilla koska tiedettiin jo että olen raskaana..tytöllä dysfasia, liekö tuolla siten osaa siihen?

Lapsi on hyvin kehittynyt 1,5-vuotias, oppi kävalemään nippanappa 10-kuisena ja puhuu jo vaikka miten. Iloinen ja virkeä. Onneksi, olin kyllä todella huolissani pitkään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat