Seuraa 

Olen aloittelemassa ensimmäistä IVF hoitoani, joka tullaan toteuttamaan ns. antagonistihoitona. Kaipailisin nyt kipeästi kokemuksia henkilöiltä, jotka ovat tämän hoitotavan läpikäyneet. Lääkkeinä Menopur ja pregnyl. Miten hoidot sujuivat, oliko paljon sivuoireita, tuottiko sen kauan kaivatun plussan?

Kaikki kommentit ovat sydämellisesti tervetulleita!

(Tässä alla selvennykseksi hoidon kuvaus)

" Antagonistihoito: Uusin IVF hormonihoitomuoto, jossa ns. alasajovaihetta (sumutevaihetta) ei käytetä lainkaan vaan hoito alkaa kuukautiskierron alussa hormonipistoksin ja kun munarakkulat (follikkelit) ovat saavuttaneet määrätyn koon, niin aloitetaan rinnalla toinen hormonipistos. Tällä hoitomuodolla voidaan välttää ns. munasarjojen ylikiihtynyttä reaktiota eli hyperstimulaatiota. Sivuoireet ovat yleensä vielä vähäisemmät kuin perinteisellä pitkällä hoidolla."

Kommentit (3)

Minulle tehtiin vajaa 3 vuotta sitten tuo antagonistihoito. Suosittelen lämpimästi. Oli todella helppo ja nopea. Itselleni ei tullut mitään sivuoireita. Tuloksena oli 10 munasolua, joista 6 hedelmöittyi. Ja kyllä tuli kaivattu plussakin :-)

Taisin kylläkin käyttää sitä Puregon lääkettä (enkä Menopur). Nyt olen taas aloittamassa uutta antagonisti hoitoa, toiveena saada pikkusisko tai -veli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nopeasti ja helposti menevä hoito, toisille sopii paremmin kuin toisille ja toiset saa sillä enemmän munasoluja kuin toiset.

Itse kuulun niihin joille tulee sillä vähemmän munasoluja kuin perinteisellä kaavalla.

Esim. menopur+orgalutran+pregnyl tuotti vain 3 munasolua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat