Seuraa 

Moi!

Olen 28 v. puolivuotiaan tytön äiti. Painoa on kertynyt imetyksen lopun jälkeen liikaa ja sitä oli jo lähdöksikin liikaa. Olin juuri enen raskautta tiputtanut paikkareissa n. 20 kg, mutta takasin tuli ja liää päälle himojeni myötä. Nyt olen painonvartijoissa ja ajattelin ottaa ainakin viikon Nutrilett-kuurin alkuun, että saan nesteet liikkeelle. Jatkan pidempään, jos innostaa. Aamupainoni oli 89,6kg ja pituutta on 174 cm. Tavoitepaino olis kesän loppuun n. 66-72 kg, katsellaan.

Jos joku innostuisi mukaan, voitaisiin saada henkistä tukea roisiltamme. tai mielelläni kuulen joiltakin nutraajilta kokemuksia, kuinka mennyt, miten paino tippunut yms. Moraalisaarnoja en kaipaa. Eli kertokaahan kaikki aiheesta!

Viestejä odotellessa..

Alma6kk

Kommentit (4)

Ihan kauheen makuisia keittoja, varsinki parsa!!! Kolmannen pussin jälkeen meinas yrjö lentää... Mansikka oli vähä parempaa, mut ei siitäkään tullut mitään. Tänään aloitin painonvartijoissa.

Minä laihdutin Nutriletilla 7 kiloa 3 kuukaudessa. Suosittelen käyttämään niitä patukoita, koska ne jo maistuvatkin jollekin ja tuntee myös jotain syövänsä. Vaikka ne tuntuvatkin hintavilta niin jos korvaat yhden aterian patukalla niin aterian hinnaksi tulee n. 2 euroa.

Alkuun laihdutus on aina nälän kanssa tappelemista. Aloitin nutriletinkäytön korvaamalla yhden aterian päivässä. Sen jälkeen korvasin kaksi ateriaa nutriletilla ja söin yhden lämpimän aterian päivässä. Paino putosi kivasti n. 0,5 - 1 Kg viikossa, joka onkin jo ihan maximi järkevälle laihduttamiselle. Nälän tunne katosi jo muutaman päivän jälkeen ja sen jälkeenhän onnistuminen on lähinnä itsekurista kiinni. Jos repsahdat syömään muutaman päivän elimistösi taas osaa vaatia suurempia määriä ja nälkä palaa kiusaamaan. Ruokavalion tulee toki olla koko ajan terveellistä ja vähäkalorista ja vetta juotava runsaasti!

Energian tarve on yksilöllistä ja aina tulee huomioda oman vartalon viestejä ja syödä jos olo on heikko. Minun kohdallani tämä menetelmä toimi ottaen huomioon etten päässyt liikkumaan nimeksikään.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Monesti kauppa reissulla olen ajatellut ostaa Nutrilettiä mutta olen ajatellut että onko siitä apua? Nyt 1kk takana painon pudotusta ja kovaa lenkkeilyä kärryjen ja lasten kanssa pvssä n.7km. Paino pudonnut 4kg. Pitäisi pudottaa kovasti oman terveyden takia...

Täytyy myöntää, ettei ne makuhermoja kutkuttele. Mulla on just sitä parsaa ja suklaata. Mä oon aika sitkee sissi onneksi, että pystyn kulauttelemaan kurkusta alas vaikka mitä, heh, ei kovinkaan positiivista kyllä. Paikkarit on kyllä tosi hyvä ratkaisu, siellä itsekin olen ja pari vuotta sitten laihdutun pointseilla yli 20 kg, jotka raskaus sitten toi takasin. Elämäntavan muutoshan se on ainut, mikä auttaa.. Kyllä niilläkin nopsaan pääsee tuloksiin, kun on tarkkana. Tsemppiä sulle, mä yritän niellä näitä litkuja ;-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat