Vierailija

Kommentit (9)

Itse alunperin ymmärsin, että tällä käsitteellä tarkoitettiin sellaisia " ylihienoja" ja väänneltyjä muka-eksoottisia nimiä, tyyliin Casperina Mäkilä tms.

Nykyään palstaviisauden mukaan kaikki minun isovanhempienikin (kaikki kotoisin jostakin maaseudun mökeistä) nimet ovat lähiönimiä.

Mun kaikilla lapsillani on mun mielestä maailman kauneimmat nimet, jotka ovat teidän mielestänne " lähiönimiä." En ole antanut niitä antaakseni jotenkin parempaa mielikuvaa, vaan siksi, että ne juuri sattuivat meitä miellyttämään. Itse en pidä lainkaan täysin tavanomaisista ja vanhahtavista nimistä, mutta mua ei paina pätkääkään, jos joku niitä haluaa omilleen antaa. Sitäpaitsi, kun olemme " monikulttuurinen" perhe, ja sukunimikin ulkomaalaista alkuperää, kuulostaisi joku Kerttu aika hölmöltä sen kanssa.

Vaikka asummekin lähiössä (täällä on muuten erittäin viihtyisää), olen kulkenut oman tieni aina vähän toisin kuin useimmat=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähiönimi on sellainen, jonka vanhemmat (köyhät ja yh:t sun muut vuokra-kerrostalossa asujat) antavat lapsillensa, jotta he saisivat paremman huomisen. Lähiönimessä on toivoa! Se on merkki siitä, että lapselle halutaan hyvää ja parasta!

Kun oikein pinnistätte, tiedätte mitä lähiönimellä tarkoitetaan. Meillä on oikein kaksi lasta, jotka ovat saaneet lähiönimen, mutta ei se mua haittaa. Kyllä ne muut asiat pilaa lapsen maineen kuin nimi jos on pilatakseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat