Seuraa 

En löytänyt aiempaa pinoa, joten tein...

Sivut

Kommentit (20)

Onpas hiljaista, kun minä olen jo toistamiseen ehtinyt aloittaa pinon... Yleensä joku sen on jo kahdeksan yhdeksän aikaan tehnyt... Noh, saanpahan minäkin välillä... Tosin nuo minun aloitukset ovat sitten tätä " tietokoneneron käsialaa" ... Kun en älyä noiden erikoismerkkien päälle ja en osaa siis niitä tehdä.

Mutta asiaan... Täällä viikko on alkanut sairastellessa. Korvakipu on mitä inhottavin! Panadolia menee niin että ittiäkin jo hirvittää... Mutta lääkärrin en mene, ennenkä kipu on ollut useamman päivän. (Kun korvatulehdushan voi mennä myös itsestään ohi... *toiveajattelua*) Mutta tämän flunssan ei anneta häiritä vauvaharjoituksia. ;) Mies kun on ihan terve... Kp 12 ja ovista odotellaan. Tai no ei odotella, kun en enää usko siihen mahdollisuuteen... Mutta odotellaan tämän kierron loppumista, että ens kierrosta päästäis ehkä jo uusilla lääkkeillä eteenpäin. Joku tuolla puhui terolutien käytöstä eilen... Mulla piti syödä niitä puoli vuotta ennen kuin vois sanoa, että niistä oli suuremmin hyötyä. Mutta raskautumisen osalta niistä ei minulle ollut hyötyä joten haetaan vahvempaa lääkettä kehiin. ;)

Onpa taas jutut... Ihan omaa napaa ja tyhjää jaaritusta... Jatkakaa jo joku muu... ;)

Piinailijoille kärsivällisyyttä, muille oviksen bongaajille intoa vällyjen väliin ja tädin seuralaisille tsemppiä!

Pakko yrittää vielä muutama rivi rustata vaikka toi poika tuossa häiriköikin parhaansa mukaan.

Piinaviikko joo.. Luin tuossa jostain (en muista mistä) että jos menkat alkaa klo18 jälkeen niin sillo pitäs laskea vasta seuraavan päivän olevan kp1. Just. en oo tollasesta koskaan ennen kuullutkaan. eli silloin ne 2 viivaa ois tullu just sillo kp15 niinku edellisessä kierrossa (silloin ne menkat alkoi aamulla ja nyt joskus klo23). Ja nyt ois vasta koopee 20. no, sama tuo. joskus viikon päästä tää piina kuitenin päättyy -oli miten oli. mutta ehkä ois viime viikolla auttanu mun " laskelmointeja" jos oisin tonkii tienny. en tiiä, täytyy vielä jostai etsiskellä tuota tietoa, oisko siitä tietoa että onko se tosiaan noin. :O

Pyryä en ossaa auttaa kun ei pitemmistä kierroista ole tietoa. Voihan se ovis jåättää tapahtumatta ihan normipitkässäkin kierrossa, luulis että herkemmin sitten pitkässä. Mut tietoa ei ole, olettamuksia vain (ja niitähän ei tunnetusti kannata uskoa;D). Mutta kai pitemmässäkin kierrossa voi ovuloida. Jos kierto oli 37 niin periaatteessa sillon 27 päivänä (tai niillä main) viimeistään, niin on se 10 päivää ennnen menkkoja. eikös se ole 10-16 se haitari, missä välissä ovis tapahtuis. ? siis tarkoitan päiviä ennen kierron loppua. äh.

joo. nyt toi haluaa painaa jo OK-nappia, luovutan... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jedelede: Tuo olikin ihan uutta tietoa, että klo 18 jälkeen alkaneet menkat kirjauttaisivat kierron alun vasta seuraavalle päivälle (superselkeästi ilmaistuna)! Minulla olisi sitten kanssa vasta tai jo kp20 menossa. Juu, ollaan miehen kanssa aika paljon naurettu tälle mun testausurakalle: välillä unohtuu tulostenluku, välillä koko testaaminen ja joskus sattuu väärä testi kouraan. Ei ole mikään ihme, jos ei tällä menolla saada mitään vauvoja =D

Olivia: Kiitos vastauksesta. Toivottavasti nämä kierrot eivät enempää veny¿ Tai nythän sen näkee, että oliko viime kierto vain joku harhahyppy normaalilta kiertoradalta. Ja tosiaan, pitäisi muistaa se vauvaprojektin tärkein puuha kaiken testaamisen lomassa. =) Toisaalta, sitä vartenhan niitä testejä tehdään, ettei tarttis ihan kahta viikkoa jtp henkseleitä paukutella.

Riika: Nyt vaan uudestaan sinne kuntosalille, se on aina iisimpää, kun ei tule pitkää taukoa! =) Ja olet ihana, kun jaksat kommentoida Kaikkien juttuja! Minulla usein jää muutamaan henkilöön, ja sitten joku jää helposti pitkäksi aikaa ¿paitsioon¿. Ja sinne hääpukuhelvettiin olen menossa vasta torstaina. Ei kyllä yhtään innosta, mutta ehkä siinä pääsee vauhtiin, heh. Olen jo päättänyt, että otan halvimman vähänkään sopivan vaihtoehdon (as if, mutta yrittää saa). Etukäteen jo ottaa päähän, kun ruoto ei ihan tee oikeutta kaikkein ¿linjakkaimmille¿ puvuille.

Samperi, tähän tämä työpäivä on taas mennyt. Taidan lähteä kirjaston kautta kotiin, jos siellä kotona saisi sitten jotakin luettua, kun ei tämä tuottopuoli enää ihan wörki. Nyt kaikille sormet ja varpaat ristiin, että saisin siihen ovistestiin kaksi kunnollista viivaa ja pääsisin joskus piinailemaan!

Pyrtsi

Menkat alkoi tänään, kierto näköjään sen 29päivää.

Tietääkö kukaan, onko se ovis 14vrk ennen kun menkat alkaa? Itse en sitä bongaa, enkä viitsi ryhtyä tikuttamaan ja ressaamaan. Tosin tämä oli eka kierto kierukan poiston jälkeen, vaikkakin olen aina tullut heti raskaaksi,ekasta yrittämästä(4krt, joista 1 keskenmeno ja 1 keskeytys ja 2lasta)

äh, lokakuisiin siis.

Omaa napaa. eilen kaikki muksut oli harrastamassa ja oman harrastuksen alku siirtyi ensi viikolle. Joten laitoin miehelle viestiä, että hiihtoa vai seksiä iltatuimaan. Oli kuulemma vaikea valinta. Oli kyllä mukavaa, kun ei tarvinnut miettiä, että josko joku vielä myöhään hiippailee, eikä itsekään ollut kovin väsy. Vielä ei aamulla ovikseen vahvoja viivoja tullut, joten jatketaan.

Joku just kyseli noista testeistä. Mulla on aina tullut kaksi viivaa, joista toinen on haalea. Sitten tulee selkeästi alempi tummempana. Lopetan testauksen siihen, koska sehän antaa viitteen, että kahden seuraavan vuorokauden aikana TODENNÄKÖISESTI munasolu irtoaa ja ne illat vietetään sitten vällyjen välissä.

Arki palautui ihmeen nopeasti rutiiniinsa. Illalla on vapaaehtoisjärjestön kokous (en paljasta minkä, koska minut voitaisiin tunnistaa), mikä on hauskaa kun meillä on kiva porukka. Yritän sitä ennen ehtiä hiihtämään, kun seuraaviksi päiviksi on luvattu suojakeliä. Onneksi ruoka on lämmittämistä vaille valmista.

Meneeköhän kukaan samoissa? Mulla on nyt kp12/24-29, eli tammikuun viimeisellä viikolla piinaillaan. Ovis on tod.näk. loppuviikosta. Jotenkin nyt tuntuu, että kroppa toimii, kun oli kaksi kiertoa välissä hormonikierukan jälkeen. Se oli mulla 5 vuotta, mutta mulla oli koko ajan parin päivän menkat säännöllisesti. saas nähä kuin käy.

Nyt pitää lähteä töistä kotiin, palailen illalla.

Sunnuntaina loppui työt ysin jälkeen ja sit lähdettiin ajeleen kotiin roihin! Miehellä meni hermot ku " anoppipuoli" tuli kotiin mökiltä ja alkoi heti paapattamisen joten siellä ei sit enää yhtään yötä jaksettu olla. Tänään pitäis taas kouluun mennä, blääh Mies meinasi ettei vieläkään netti toimi mut katselin lähemmin ja huomasin et adsl-piuha oli irti ja alkoihan se toimimaan :D Eilen tuli soneralta vahvistuskirjekin netin toimimisesta.

Tein sen r-testin viime torstaina ja oli outoa toivoa että näyttäis negaa ja niinhän se onneks näyttikin! Sit oli tunne et menkat alkaa ja jotain pientä tulikin mut sitten se loppui ku seinään :/ Nooh, tässä odottelen edelleen niitä menkkoja... Kuinkahan kauan niitä keskenmenon jälkeen pitää ootella?? Tuli ne testitkin postissa..tein ovistestin eilen ja näytti haamua..tarkoittaako se sitä että se vahvistuis lähipäivinä?? En ole ikinä testaillut noilla.. Kp ei mitään hajuakaan..

Poju sai lahjakortin joululahjaksi, tarkoitus hankkia sillä uusi sänky..kävin sitten eilen ostamassa! Yö meni aikas hyvin. Eilen poika nukku eka päikkärit uudes sängys ja illalla meni nukkumaan ilman kitinöitä ja nukahti n. 15-20 minuutissa :D Yöllä vähän kitisi mut muuten nukkui hyvin..aamulla nukuttiin sitten melkeen puol yhteentoista ;) Että ainakin näin yhden päivän kokemuksella ihan hyvä ostos!!

Sit poju oppi tässä viikonlopun aikana aukaisemaan ovia ja kiipeämään tuolin kautta pöydälle Jahas, ja nyt hän meinaa alkaa siivoamaan..on pölyhuisku kädessä, hih!

Hampaita on puhjennut nyt varmaan jo 5 poskihammasta muutaman päivän sisään..ei ihme ettei mikään ole maistunut ja poika on ku perseelle ammuttu karhu!

Tilasin eilen kuukupin netistä www.pehmopeput.fi ..on kyllä aika kätsyn oloinen..sisko oli tilannu ja mä innostuin kans. Kuiteski 30 e mut kestää jopa sen 10v. Tulee kyllä halvemmaks jos toimii kunnolla.

Pitää lähteä ruokaa laittamaan ja sit kaupan kautta postiin, tänään saan ihan oman uuden digikameran :D

memmuli

Lehtolapselle onnittelut! Ei olla taidettu paljoa samaan aikaan kirjoitella, kun en yhtään muista, mutta toivottavasti minäkin kohta ampaisen sinne odotuspuolelle, joskos sitten samoihin pinoihin. =)

Vilttitossulle pahoittelut negasta! Ja samalla muistutus, ettei tästä Syyssäteiden porukasta tarvitse siirtyä mihinkään... Se on tuo syyskeijut, joka syyskuun vauvaa tavoittelee. Me ollaan aloitettu yritys tuossa keskimäärin viime sykynä/talvena. Eli hengaile täällä vaan mukana!

Riika: No pirtana, kun se parisuhde nyt vastustaa. Olen kyllä itsestäni huomannut ihan samaa: kummallisia pikkumaisuuksia sitä välillä pulpahtaa esiin. Eipä olisi koskaan kuvitellut, että niistäkin ryhtyisi pulttia ottamaan. Mutta joskus on hermo kireällä, ollakseen taas joskus löysemmällä, eikös vaan? =)

Jedelede: Siis hetkinen, sullahan on alkamassa piinaviikko! Huisia! Minä kyllä putosin ihan sun kelkasta, kun edelleen ovista tikuttelen. Tänä aamuna jopa ihan ovistesteillä, ei raskaustesteillä, heh *vieläkin nolona*.

Ja sitten todennäköisyyskysymys (taas näitä...): Kun tämä kierto vaan etenee (nyt kp21), niin tuleeko se ovis vielä yhtä todennäköisesti, vai onko pitkissä kierrossa (minulla viimeksi 37 päivää) tavallisempaa, ettei ovuloi ollenkaan? Jos joku tietää, niin vastatkaahan. En jaksa ruveta selaamaan nettisivuja ja etsimään infoa.

Työt kutsuu... Illalla täytyy tulla taas pino tsekkaamaan!

Pyrtsi

[color=indianred]Moi vaan kaikille! Nyt sitten paremmalla mielellä kuten eilen illalla lupasin.. Aika noloa oikeestaan tollaset valitusvirret :)

Eilen olikin pinolla vaihteeksi ihan mukavasti pituutta :)

Hippis, AUTS sitä korvatulehdusta! Mullakin aina korvat kipuilee. Toivottavasti panadol auttaa kipuun!

Sofille pahoittelut negasta!! Tulis nyt se täti sitten.

Älskling, kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa!! Onneksi nyt kierto asettui kohtuulliseksi, eikun vaan JTP-tekniikka käyttöön ja kyllä sieltä tulosta alkaa tulla! Älähän nyt häviä enää kovin pitkäksi aikaa täältä :) Pino on tällä puolella käynyt tosiaan vähän hiljasemmaksi, kun monen monta Sädettä on jo tuonne odotuspuolelle siirtynyt.

Villikselle tsempitykset tädin tulon takia ja jaksamista töihin! Varmasti näin alussa töihinpaluu tympäisee, mutta pikku hiljaa se siitä taas lähtee pyörimään.. Valoisaa kevättä sinulle!!

Pyry, minnekkähän se ovis on hävinnyt... Älä vielä heitä hanskoja kuitenkaan kehiin, kierto on vain vähän pitempi tällä kertaa! Eikös ovulaatio ole 14-16 päivää ennen seuraavien menkkojen alkua? Näin olen jostain kuullut.. Miten kävi HÄÄPUVUN kanssa??? *iiikk* Ihanaa, mäkin haluan niitä kattelemaan! Ja thaimaa häämatkakohteena kuulostaa ihanan lämpimältä ja romanttiselta.. Sieltä löytyy varmasti juuri sellaista sopivaa luksustakin häämatkaan sopien. Kysyit salista: kuntokuuri mulla alkaa hiljalleen, vaikka en ole nyt viikon sisällä toista kertaa salilla käynyt. Eli pitäis varmaankin raahata takapuoli sinne :) Ja sitä pumppia olis tarkoitus myös kokeilla jossain vaiheessa.

Ansku, olipas tavallaan harmi se kaverisi plussa.. tai siis tuntui varmasti vähän epäoikeudenmukaiselta. Mutta ihanaa että saadaan maailmaan lisää vauvoja :) Kyllä se plussa vielä sinullekin tulee! bdbdbd

Olivia, onko alkanut tuntua mitään lupaavia oireita?? Jännää.. *peukutukset*

Mirolinus, tuliko testit? testailitko? :)

Leenulla onkin jännät ajat sitten siellä kanarialla.. Toivottavasti piinailu päättyy sitten kahteen viivaan, mikäs sen mukavampampi lomaylläri! Mites kuntokuuri etenee :) Viidessä päivässä ehtii ihan hyvin :)

Yoginos, kiva kuulla sinustakin! Olenkin jo kaipaillut juttujasi! Tylsää että kierrot on sinulla taas sekaisin, kannattaisi varmaan käydä siellä samalla lääkärillä ja pyytää pitemmästi niitä teroluteja tai ainakin kysellä mielipidettä että mitä kannattaisi tehdä. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä vauvakuumeen kouriin! Älä sinäkään enää häviä niin pitkäksi aikaa palstoilta :)

Memmuli, hauskalta kuulostaa toi adsl-piuhajuttu :D Ihan kuin jostain komediasta, vaikkei välttämättä itseä paljon naurattanut :) Ja onpas teillä energisen kuuloinen poika, kohta saat siitä hyvän apurin viikkosiivoukseen :) Olen myös miettinyt tuota kuukuppia, siitä oli muistaakseni kauneus ja terveys-lehdessä juttua.. Aika halpa se tosiaan on, jos 10 vuotta kestää.

Lehtolapselle SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA!!! Ihana joululahja! KAikkea hyvää raskauteesi, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!

Gringolle tärppionnea!

Jedeledeähän tässä tosiaan päästään kohta piinaamaan!!! *pureskelee kynsiä jo valmiiksi*

Hmmm.. tästähän tuli oikein kaunokirjallisuuden merkkiteos taas (ainakin melkein).. Miehen kanssa pitäis päästä tosiaan tänään keskustelemaan, eilen en vaan jotenkin saanut itsestäni irti.. Ja tänään mies on ollut kirjoittamassa maturiteettia eli kypsyysnäytettä opinnäytetyöstään.. saa nähdä kuinka se jaksaa mitään syvällisiä keskusteluja :) Muistan itse, että se oli aika rasittavaa, vähän kuin esseen kirjoittaminen.

Palailen vielä jos ehdin, pitää alkaa tekemään kotihommiakin välillä. Tylsiä nämä yhden päivän vapaat, menee ihan ite eestään koko päivä.

MOIkka!!! Riika ♥♥♥

Koitan olla täällä vähän enemmän, viime aikoina olen ollut vähän laiska kirjoittelemaan, saati tulla koko koneelle.

Eilen kävin pojan kanssa uimassa.

Aluksi poika pelkäs vettä ja kaameeta lorinaa mikä tuli veden poisto aukosta.

Välissä käytiin sitten suihkussa ja saunassa.

Mentiin sitten uudelleen uimaan ja nyt toisella kerralla pojalla olikin jo hauskaa. Läiskyteltiin vettä, heiteltiin palloa ja uitiin poika mun masun päällä.

Ajattelin että mitäköhän siitä tulee kun yksin menen sen kanssa uimaan, mutta todella hienostihan se sujui.=)

Kiitoksia kun olette mun tukena, kun mun mensut heittelee ja vauvakuume piinaa niin kovasti.

T: yoginos

Jopas on hiljaista!

Itsekin tulin vain pikaisesti lukaisemaan että oisko täällä vilkastunu, mutta ei näköjään.. Nyt vien kuopuksen päiväunille, joten palaillaan myöhemmin! :)

Täällä taas.. On tää kyl aika koukuttava paikka, kun nykyään aina ku koneen avaa, tulee melki ekana tultua tänne lukee päivän jutut.. :)

Taas yksi pitkä työpäivä takana, ja pyykinpesu ja matkalaukun pakkaaminen odottaisi. Milläköhän sitä jaksais nyt alkaa puuhaamaan?!? Kahvikin on loppu, eli kauppaankin vielä.. Äääh

Riika: Joo on jännät paikat Kanarialla.Enhän mä hitto jaksanu taaskaan odottaa muutamaa päivää, tuli just testit postista ja olihan sen pakko testata. Nega tuli. :( Mut ei se viel kyl ois mitää näyttänytkään ehkä.

Ja kuntoilut on juu tosi hyvällä mallilla, eilenkin tein iltalenkin. Ja tänää taas aion mennä. Huomenna ei kerkeä sitten, kun on työapaikan koulutusjuttu illallla. Eli, joo, perjantaihin mennessä oon oikeen timmissä kunnossa :O

Memmuli24: Ootko päässy jo kokeilemaan sitä kuukuppia? Mä kanssa joku aika sitten sellasen tilasin. Mutta en kertaakaan ole kokeillu, tuntuu jotenkin aika vaikeelta kapistukselta. Luulin että se on paljon pienempi.. Kerroppa vinkkejä, jos tiedät! :)

Tässä taas Leenun tärkeimmät tältä erää.. Nyt siivoamaan ja sitten lenkille!

Niin sitä pitikin kysyä, että onkos teistä kuumeilijoista kukaan Lahden lähettyviltä?

Memmulista oli kiva kuulla pitkästä aikaa. TOivottavasti saat menkatkin pian niin sitten pääsette yrityksen makuun. :) tsemppiä!

Mulla on tässä yksi 3v7kk termiitti joka käyttää hiirtä ja liikuttelee tätät ikkunaa ja välillä painelee nappejakin (haluis ite koneelle niin että yrittää saada mut pois... väärä taktiikka, sanon mä), Uhkas just painaa OK-ta, joten kohta tää viesti varmaan lähtee... :/ ELi ehkä parempi vetäytyä taas taustalle. Kovin on hiljainen tiistai! Minnekäs kaikki on kadonnu (muualle kuin odotuspuolelle? ;D)?? Kummallista.

Joo, ei tästä nyt tuu mitään, kun toi paineelee kursoria eri kohtiin aj teksti jatkuu sitte eri paikasta ku minä haluisin. Taidan mennä leikkimään poitsun kaa, niin saa jotain tekemistä, kun ei näköjään yksin malta mennä. höh.

palaillaan. :)

Jouluna se sitten tapahtui, tikkuun ilmestyi kaksi viivaa ja voitte vain kuvitella sitä tunnetta.. leijuin taivaissa monta päivää.

Nyt vain toivotaan että kaikki menee hyvin ja meille syntyy oma pieni vauva elo-syyskuun vaihteessa.

En ole päässyt koneelle moneen viikkoon eli en tiedä mitä täällä on tapahtunut, mutta toivotan kaikille hyvää vuoden jatkoa :)

Meikäläinen ei vaan osaa pysyä poissa täältä.

Hieman masis päällä. Tätiä odottelen tulevaksi. Kp 28/26-28. Oviksen mukaan täti olis voinut tulla jo eilen. R-testi negaa ja lämmöt laskeneet. Eiköhän se vielä (toivottavasti) tänään saavu. Lokavauvan mahikset vähenee vähenemistään, mitä kauemmin täti viivyttelee tuloaan, ja se potuttaaaa. Olen siis työmatkalla oviksen aikaan...

Sorry tämä valitusvirsi. Pitäisi keskittyä välillä muihin asioihin kuin tähän vauvakuumeeseen...

PLUSSATUULIA ~~~~

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat