Vierailija

Kuinka montaa kertaa keskimäärin kuukaudessa menet omiin rientoihin? Tarkoitan tällä esim. ystävättären kanssa tapaamista kaupungilla, syömistä, bailaamista etc. Lisäksi kuinka vanhat lapsesi ovat ja hoitaako mies heitä sillä aikaa mielellään?

Sivut

Kommentit (26)

jos kauppareissuja ei lasketa tai kioskilla käymistä...

Baareissa en käy kuin ehkä kerran vuodessa ja sinnekkin mennään miehen kanssa yhdessä.

No hyvä esimerkki meidän elämästä oli eilen, mies tuli töistä kotiin ja minä olin luvannut mennä ostamaan hänen tyttärelleen (ei siis minun) luistimet, lähdin heti kun mies tuli kun luistinkauppa oli menossa kiinnni, meillä on lapset 5 vuotta ja toinen 5kk, no sain luistimet ostettua vein tytön kotiinsa ja tytön äiti sanoi että jää kahville, ajattelin että kai sitä vois sit äkkii kupillisen juoda kun en kehdannut sanoa että en mä nyt kun kiukkunen ukko odottaa kotona...

No olin ollut 50min reissussa kun ukko soitti kolmannen kerran ja sanoin että mä lähen just käyn siel kaupas nyt, ja vastaus mieheltä oli että et sä enää minnekkä kauppaan mene...

Että kovin näyttää olevan mielellään lastensa kanssa...

No okei tää oli kyllä aika harvinainen tapaus nykyään mutta ekan lapsen kälkeen se oli aina tätä nyt onneksi mies tajunnut että on ne hänenkin lapsia kun olen sitä 5 vuotta takonut sen kaaliin.

Mutta syy miksi en käy oikeen missään että täällä maalla ei ole oikeen mitään mitä vois harrastaa ja kun mies vasta lähempänä kuutta töistä kotona niin ei enää edes ehdi minnekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaupassa käynti, shoppailu, kavereiden tapaaminen, lenkillä käyminen, kirjan lukeminen, työssä olo, juhlimnen jne kaikkeen on aina ollut aikaa ja mies on hoitanut mielellään lapsia. Lapset ovat nyt jo 7 ja 9 eli omaa aikaa on aivan riittämiin

Omat ostokset hoidan usein työpäivän puitteissa ettei illalla tartte lähteä. En harrasta mitään kodin ulkopuolista, nyt olen suunnitellut jumpan aloitusta, saa nähdä miten mies siihen suhtautuu...

Elokuvissa käyn max kerran kuussa, bilettämässä ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Meillä just se tilanne, että mies harrastaa pari kertaa viikossa ja muutenkin saattaa tehdä pitkää päivää, minä haen lapset ja istun kotona koko illan. Miellä kuopus on tosi äiti-riippuvainen, siksi en ole paljon viitsinyt kotoa pois lähteä töiden jälkeen. Mutta nyt kun kuopus on isompi, alan raivata aikaa itsellenikin. Vaikka sitten jumppaillen. Mies saa luvan tottua tilanteeseen (kiukutteli juuri sunnunutaina kun lähdin videovuokraamoon ja aikaa meni melkein tunti... vaihdoin välillä vuokraamoa)

Mutta ei ole päässy kohta kuuteen vuoteen noihin omiin menoihin. Yhen kerran olen koko lastenolo aikana käynny yksin jossain( ystävän häissä viime kesänä) ja sekin oli sellanen pikavisiitti, että ensin kirkkoon ja sitten pikaseen juomaan kahvit ja kotiin. Aikaa meni 3 tuntia koko reissuun. Sillonkin olin just päässy kirkkoon ni mies jo soitti ,e ttä oletkos kohta tulossa. Lapsilla tällähetkellä ikää 5v, 3v, 1v5kk ja 1kk.

Näiden harrastusten lisäksi käyn kerran kuukaudessa taidenäyttelyssä, konsertissa tai teatterissa ja kerran kuukaudessa elokuvissa. Shoppailen satunnaisesti samoin kuin käyn ravintolassa syömässä, ne ovat useimmiten ex tempore juttuja, ja teen niitä mikäli aikaa löytyy.

Lapset 2, 3, 10 ja 13 vuotiaat. Kuten alussa mainitsin, mieheni on lasten kanssa mielellään. Tai ainakaan hän ei ikinä ole valittanut menoistani ja lasten hoidon raskaudesta.

Vaan eipä ole miehelläkään juuri muuta ollut kuin töitä.. =(

Mutta normaalissa tilanteessa kyllä käyn suht usein esim ystävien luona kaffella, tai käyn ulkona syömässä tai viihtellä tai harrastamassa. Ja tietenkin mies hoitaa mielellään omia lapsiaan.

ei ole pienokainen syntynyt, mutta eipä ole tähänkään asti kauheasti omia menoja ollut, olen aika erakkotyyppiä, eli en usko että joudun kauheasti menoistani tinkimään. Mieskin on luvannut jäädä vähäksi aikaa kotiin lasta hoitamaan, joten uskoisin pääseväni tarvittaessa välillä tuulettumaan, vaikka kampaajalle, kaverin luo tms. Sen näkee sitten miten lähtee sujumaan, mutta koitan suhtautua positiivisesti tulevaisuuteen

Mutta NAISEN kyllä odotetaan jaksavan hoitaa lapsiaan aamusta iltaan! Taitavat olla aika keskenkasvuisia miehiä tuollaiset?

Onneksi oma mies ei ole ikinä valittanut sitä, että olen jättänyt lapset hänelle sillä aikaa kun olen omiin menoihin mennyt. Aina voin lähteä kävelylle tai mihin tahansa milloin vain, eikä hän siitä motkota. Sama pätee tietysti häneenkin! Meillä siis kaksoset ekoina lapsina (ja nykyään kolme lasta), ja olihan se rankkaa olla heidän kanssaan yksikseen silloin kun olivat pieniä.

Enemmänkin voisin käydä omissa menoissa mutta maalta on hankala noin vain lähteä. Kaupassa käyn yleensä yksin, tai shoppailemassa kerran kuussa tai sitten tapaan jotain ystävää kahvilla. Nyt ajattelin aloittaa jonkun liikuntaharrastuksen kerran viikossa.

Vierailija:

Lainaus:

Kuinka montaa kertaa keskimäärin kuukaudessa menet omiin rientoihin? Tarkoitan tällä esim. ystävättären kanssa tapaamista kaupungilla, syömistä, bailaamista etc. Lisäksi kuinka vanhat lapsesi ovat ja hoitaako mies heitä sillä aikaa mielellään?

Oikeasti niitä kyllä on, mutta ei noita. Bilettämässä käyn kerran vuodessa se riittää ihan hyvin. Mies hoitaa.

Lenkillä käyn lähes päivittäin yksin. Ystäviä tapaamassa kaupungilla / heidän kotonaan ehkä kerran pari kuussa ilman lapsia. Bilettämistä en harrasta. Pari kertaa vuodessa tulee mentyä " erikoistilanteissa" .

Yksi 3-vuotias lapsi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat