Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Täällä odotellaan kuukautisia...

Menossa on ivf-hoito. Jarrutuksen jälkeinen ultra piti olla eilen, mutta jouduttiin siirtämään viikolla eteenpäin, koska menskuja ei kuulu, ainoastaan " ajoittaista tuhrua" .

Menossa on kp45!!! Kierto on kyllä suht pitkä yleensäkin 33-36, mutta 45 on ennätys. Enpä olisi kuvitellut muukautisia odottavani, kun olen jo vuosia toivonut, että voi kun jäisivät pois.. :) Mutta harmittaa tuo, kun hoidot siirtyy.

Itselläni takana 2 hoitoa, niissä kummassakaan ei kierron pitenemistä ollut. Voisi tietty tulla ajatelleeksi, että mitä jos olenkin raskaana.. mutta siitä ei kuitenkaan voi (valitettavasti) olla kyse, mikään olo tai kehon " tuntemus" ei viittaa siihen, vaan päinvastoin koko ajan tuntuu siltä kuin päivää ennen kuukautisia..

Onko jollain samoja kokemuksia kierron pitenemisestä jarrutuksen yhteydessä?

Kommentit (3)

Nyt sumujen kanssa mun vuoto alkoi suoraan ja yleensäkin mulla on max 1-2 päivänä hyvin pientä tuhrua ennen varsinaista vuotoa. En muista, että jarrupiikillinen kierto olisi tästä poikennut. Toki vaikutukset voivat olla yksilöllisiä.

Tätä nää hoidot valitettavasti on, että kovin tarkasti ei voi mitään aikatauluja itse suunnitella. Kroppa toimii siten kuin se toimii ja aikataulut määräytyvät sen mukaan. Se pitää vaan hyväksyä vaikka se välillä vaikeaa onkin. Parasta olisi, että ei stressaisi asian kanssa. Onneksi hoidon alkamisen jälkeen on kuitenkin reilut pari viikkoa aikaa järjestellä työ- ja muut asiat ennen puntiota.

Mulla sumut pidensi kiertoa nyt 4 päivää. Jarrupistos ekassa hoidossa pidensi myös kiertoa, mutta tarkkaa päivien määrää en enää valitettavasti muista. Ei se kuitenkaan viikkoa enempää joka tapauksessa pidentänyt.

Toivottavasti saat asiaan selvyyden. Jotkuthan ovat tulleet raskaaksi jarrun aikaan. Toivottavasti myös sinua onnistaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten muilla?

Muistatko Kamu vielä antoiko vuoto kokonaan odottaa itseään vai oliko jotain ns tuhruvuotoa? Itselläni nimittäin jonain päivinä vähän tuhrua...

Nämä hedelmällisyys- ja hedelmällisyyshoitoasiat on niin " kummallisia" , kun elämä on normaalisti aika hyvin hallinnassa ja sitä voi aikatauluilla suunnitella ja ratkaista itse teenkö noin vai näin. Ja näissä asioissa taas mitään ei voi päättää itse. Vähän voi yrittää suunnitella, mutta ei voi oikein mitään, jos kroppa on toista mieltä. Ei ala kuukautiset, vaikka kalenteri näyttää että pitäisi alkaa. Ei ala odottaa vauvaa, vaikka biologisen kellon mukaan pitäisi alkaa ja kaikki muukin menee ihan omaa tahtiaan, eikä minun päätösteni mukaan. Se on joskus niin vaikeaa sulattaa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat