Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En kyllä hae joten tyyppi olis pois laskuista, hän tuskin haluaisi minun olevan se 151. ja viimeinen.

Käytä ainakin kondomia.

Sivut

Kommentit (31)

Mua vois vähän joku lipevä casanova pyöritelläkin. Sillä olisi varmaan homma hanskassa ja se voisi hurmata mut sängyssä. Matkalla kotiin ehkä kuitenkin joutuisin muistuttamaan tuhannesti itselleni, että mä en ole siitä ihana, vaan jokainen jolla on pimpero ja tisut on sen mielestä ihana ja valloittamisen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja itse asiassa useammankin kerran pitempien suhteiden välissä. Kiva poika, nauttii siitä mitä tekee ja kävi testeissä, kyllä mulle kelpaa. Suhteeseen en tietenkään sellaisen häntäheikin kanssa ryhtyisi ja kondomia pitää käyttää.

En ajattelisi olevani arvioitavana, vaan voisin nauttia hänen kokeneisuudestaan. Jos siis olisin seksin tarpeessa, niin miksi ei. Ainakaan ei ole pelkoa, että hän ruikuttaisi perään ;)

No, varmemmin kyllä sitä yksin onnistuu itsensä tyydyttämään.

Minulla on ollut yksi ja sama ja ainoa mies 19 vuotta. 95 prosenttisesti olemme aina samassa "aikataulussa". Mutta kyllä siinä monta vuotta meni, ennenkuin tähän on päästy

6

Mä olen yh, joka harrastaa seksiä kolmen vuoden välein. Halut ne on hiirelläkin. Mun mielestä on vaan oikeastaan helpompaa liittyä jonon jatkoksi, kuin saada nilkassa roikkuvan romanttisen vinkujan, joka vaatii, että raahaan muksuni hoitoon vähintään joka toinen viikonloppu, että saamme laatuaikaa.

ap

Ei se aina ole niin, että nainen antaa ja mies ottaa. 2000-luvulla on sallittua, että nainen ottaa ja mies saa.

Ihmeellisiä 50-lukulaisia asenteita... Nykyään on ihan normaalia hyväksyä ajatus, että nainenkin HALUAA seksiä.

Minä vastaan, että totta kai. Olin yhdeksän vuotta sellaisen miehen kanssa, jolla oli ollut jotain 100-200 naista (oli jossain vaiheessa lakannut laskemasta) ja mies oli uskollinen eikä mikään casanova luonteeltaan lainkaan. Sattuu vain olemaan kohtalaisen karismaattinen ja naisiin vetoava eli ei todellakaan tarvitse lirkutella ja silti joku liimaantuu kylkeen. Mutta juu, vastaus siis, voisin.

Lainaus:

No, varmemmin kyllä sitä yksin onnistuu itsensä tyydyttämään.

Minulla on ollut yksi ja sama ja ainoa mies 19 vuotta. 95 prosenttisesti olemme aina samassa "aikataulussa". Mutta kyllä siinä monta vuotta meni, ennenkuin tähän on päästy

6

Ei kai sentään ainoasi kuitenkaan?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat